Onko mahiksia saada lääkäri mies itelleen? Olen sh.
Oon niin hirveän ihastunut ja en uskalla näyttää sitä, koska pelkään et lääkärit ei arvosta tarpeeksi sairaanhoitajia.
Mitä mieltä olette?
Kommentit (11)
Eli mahdollista on. Kai ne muut asiat ratkaisee sitten enemmän kuin ammatti. Kuitenkin olen kuullut näiden lääkäreiden sitten valittavam kuinka huono palkka heidän vaimoillaan on ja kuinka heitä joutuu sitten elättämään... Itse jos olisin lääkäri en varmaan huolisi sairaanhoitaja miestä. En kyllä huolisi nytkään vaikka olen itsekin sairaanhoitaja. Aika heikkoa olisi tulla toimeen jos molemmat olisivat sairaanhoitajia. Nyt vähän karkas asian vierestä.
Hänestä ei ota selvää.
Mies minua vähän vanhempi, eikä todellakaan komea. Minua on kauniiksi kehuttu, joten ehkä vois olla pieni mahis.
ap
JOS rahaa HAET OTA JOKU PAREMPIPALKKANEN
Lääkärit sattuu olemaan vaan todella älykkäitä.
ap
Vierailija:
Lääkärit sattuu olemaan vaan todella älykkäitä.ap
Ihan samaa ihmisrotua kaikki olemme. Tuo ennakkoluulo taitaa nyt olla enemmänkin sinun puolellasi. Eivät lääkärit välttämättä erityisen älykkäitä ole. Tarvitaan vaan hyvä lukupää ja päättelykykyä. En usko, että kukaan valitsee seurustelukumppania koulutuksen/tulojen perusteella.
Terveisin lääkärimiehen lääkärivaimo
Vastakkainasettelu on mielestäni vanhanaikaista. Kyllä siinä nyt vaan ihminen kohtaa ihmisen.
Ei arvostus katso ammattia, vaikka olenkin todella ylpeä ympärilläni olevista hoitajista jotka ovat ammattitaitoisia, ihania ihmisiä.
On kollegalääkäreitä jotka ovat sydämeltään täysiä moukkia enkä voisi heistä vähempää välittää.
Ja minun mieheni on sitten muuten palomies. Ja meillä on hyvä avioliitto (toistaiseksi).
Eiku go for it, ap!
Naislääkäri
niin sinulla saattaisi flaksi käydä... Just just. Meillä taas minun lääkärimieheni on komea, ja sain hänet vaikka en erityisen kaunis olekaan. Ei näissä asioissa aina noin selkeästi ulkonäöllä pelata.
on jotenkin suurempi saavutus, kuin roskakuskin tms. valloitus. Kyseessä on kuitenkin tavalliset ihmiset, vaikka voi olla, että joskus ne ennakkoluulot jyllää puolin ja toisin, mutta se nyt ei ainakaan sitä älykkyyttä osoita.
Ja että joku todellakinko valitsee, kehen sopii rakastua tulojen perusteella? Ei voi olla...
Oih, minä haluan pitää kiinni maailmankuvastani, jossa vaikka huippusuper(nais)lääkäri voi rakastua tulisesti vaikka köyhään kadunlakaisijaan!
Joten joo, ap yritä vaan:)
keksi parempaa tekemistä lauantai-iltaasi