Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huomaan että 37 v mies on jo aika pohjalla naisten silmissä.

Vierailija
29.10.2022 |

Ei naiset osota mitää kiinnostusta missään, ei ota yhteyttä ei vastaa, sit jos ottaa yhteyttä lukee viestin eikä vastaa. Tinderissä ei tule osumia. Baareissa naisia kiinnostaa vain omat kaverit, ja tällästä se on, kai sitä jotain vikaa mussa sitte on kun se on aina tällästä, haluaisin seurustella enkä olla yksin.

Kommentit (315)

Vierailija
21/315 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllykkämiehen yksinäinen viikonloppu ja taas ikkasee kun ei saa pillua ja kotipiikaa. Yhyy yhyy yhyy.

Vierailija
22/315 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on negatiivinen luonne se alkaa kolmekymppisenä näkyä naaman rypyistä

Voi olla, mutta ihmettelen kun en kiinnosta yhtään ketään

Hae jostain mielenterveysongelmaisten naisten porukoista itsellesi vaimoa. Siinä sulle olisi sopiva taso.

Ihan hyvin voisi kelvata jos hän on miellyttävä ulkonäkö ja kohtelee hyvin avoin rehellinen jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/315 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinulle ei kelpaa tasoisesi naiset, joihin sinulla on mahdollisuus? Eli itsesi ikäiset, syrjäytyneet, peräkammmarintytyöt?

Millä perusteella ap on syrjäytynyt? 

Peräkammarintytöt saavat panoalfoja Tinderistä. 2012 vuoden jälkeen miehet saavat omaa tasoaan tuurilla. 

Vierailija
24/315 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain huomaa että kiinnostan naisia vaikka ulkonäössä ei ole siis yhtään mitään vikaa, mutta saan jatkuvasti pakkeja tai naiset hetken baarissa juttelee kunnes lähtee pois tai ne omat kaverit oottelee.

Vierailija
25/315 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinulle ei kelpaa tasoisesi naiset, joihin sinulla on mahdollisuus? Eli itsesi ikäiset, syrjäytyneet, peräkammmarintytyöt?

Ei naisillekkaa kelpaa oman tasoiset naiset.

Tällä tarkoitan pituutta, lyhkäset naiset näkee aina vain myös ne 180senttiset.

Joka teoriassa on toki aina virheitä, jos naisella on tavallista heikompi elämänvaihe niin saattaa sitten sortua ALENTAMAAN ehtojaan.

Vierailija
26/315 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ihmettelee, kun parikymppiset mallin näköiset naiset eivät anna hänelle tykkäyksiä Tinderissä.

Vierailija
27/315 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-kymppinen voisi kiinnostua.

Vierailija
28/315 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahvot vanhenee naisen lailla. No ei tyylikkään naisen lailla, mutta "samantasoisten".

Vierailija
29/315 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän mahaa ja ylipainoa ja pyöreät kasvot mutta en hirveästi ole ylipainonen ja etsin tasosiani myös ylipainosia naisia mutta en oikein kiinnosta heitäkään.

Vierailija
30/315 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ihmettelee, kun parikymppiset mallin näköiset naiset eivät anna hänelle tykkäyksiä Tinderissä.

En ihmettele koska mua ei kiinnosta ne 20 kymppiset

Vierailija
31/315 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maz kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka teoriassa on toki aina virheitä, jos naisella on tavallista heikompi elämänvaihe niin saattaa sitten sortua ALENTAMAAN ehtojaan.

Kyllä mulla kelpaisi, jos olisin lesbo.

Kuule, taso on se, minkä saa sitoutettua parisuhteeseen. Minun mies on 192 cm pitkä. Minä olen pitkä. Mies on akateemisesti koulutettu, niin olen minäkin. Että ihan ollaan saman tasoisia.

Vierailija
32/315 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vähän mahaa ja ylipainoa ja pyöreät kasvot mutta en hirveästi ole ylipainonen ja etsin tasosiani myös ylipainosia naisia mutta en oikein kiinnosta heitäkään.

Silloin et ole heidän tasoaan.

Vierailija
33/315 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maz kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 190 cm mies ja tuttava vanhempi nainen sanoi että sussa ei ole mitään vikaa olet komeahko pitkä mies. Mutta on huonoa tuuria tai vääränlaisia naisia

Vierailija
34/315 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en mä laske rimaa hyvin alhaalle koska tiedän että oon ihan kivan näkönen ja luulis olen heidän tasoa.

Vierailija
35/315 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maz kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jippii. Etsippä sitten se heikossa elämäntilanteessa oleva nainen, niin ehkä löydät jonkun.

Vierailija
36/315 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en mä laske rimaa hyvin alhaalle koska tiedän että oon ihan kivan näkönen ja luulis olen heidän tasoa.

No älä laske. Sitten olet yksin.

Vierailija
37/315 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maz kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulla kelpaisi, jos olisin lesbo.

Kuule, taso on se, minkä saa sitoutettua parisuhteeseen. Minun mies on 192 cm pitkä. Minä olen pitkä. Mies on akateemisesti koulutettu, niin olen minäkin. Että ihan ollaan saman tasoisia.

Mä olen käynyt amiksen ja tavallinen duunari normi palkkainen en hyvä palkkainen, haluan tasoiseni naisen.

Vierailija
38/315 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No älä laske. Sitten olet yksin.

MIkä on sitten mun taso kun ei tunnu kelpaavan oikein kellekkään?

Vierailija
39/315 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maz kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jippii. Etsippä sitten se heikossa elämäntilanteessa oleva nainen, niin ehkä löydät jonkun.

No mistä semmoisen löytyy kun asuu täälä etelässä monet naiset kouluttautuneita ja aika ylimielisiä osa tai pinnallisia.

Vierailija
40/315 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko äiti ja kummitäti sanoneet, että ihan kivan näköinen ?