Vaikuttaja Linda Ekroth osti unelmien asunnon Helsingin keskustasta!
Siis oikeesti, mä oon niin kade, kun on niin paljon hienoja komeroita!
Kommentit (66)
Yrittääkö Linda kompensoida koulutuksen ja sivistyksen puutetta pällistelemällä museossa.
Vauu niin hiano lokaatio mun poseerauksille!
Kyllä on paksut ranteet ja rumat kädet.
Huutonaurua!! Linda osti itselleen Cartierin Love-sormuksen ja kaiverrutti siihen oman nimensä.
Ok, onhan se hienoa palkita itsensä kun on jaksanut tehdä monta vuotta raskasta vaikuttajan duunia :D
Vierailija kirjoitti:
Ja vuoden päästä tuokin on 15 % halvempi
Hyvin ennustettu.
Jotenkin instagramista saa sellaisen kuvan, että Linda haluaa esittää kovin rikasta ja hienostunutta rouvashenkilöä. Kovasti kuvia vaatteista/esineistä jotka ovat luksusta, catwalk videoita ja aurinkolasit tietysti silmillä
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin instagramista saa sellaisen kuvan, että Linda haluaa esittää kovin rikasta ja hienostunutta rouvashenkilöä. Kovasti kuvia vaatteista/esineistä jotka ovat luksusta, catwalk videoita ja aurinkolasit tietysti silmillä
Ja asuu jossain ylihintaisessa kopperossa jossa "makuuhuoneen" ovena toimii vessasta otettu ovi. Kiva käydä paskalla varmaan, kun haju leviää koko kämppään.
Vierailija kirjoitti:
Huutonaurua!! Linda osti itselleen Cartierin Love-sormuksen ja kaiverrutti siihen oman nimensä.
Ok, onhan se hienoa palkita itsensä kun on jaksanut tehdä monta vuotta raskasta vaikuttajan duunia :D
Niin, jotku naiset tosiaan seisoo oman nimensä takana eikä appiukon. :D Ärsyttääkö? Sentään hänen oma nimensä, te akat ette ole appiukolle mitään sukua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, jotku naiset tosiaan seisoo oman nimensä takana eikä appiukon. :D Ärsyttääkö? Sentään hänen oma nimensä, te akat ette ole appiukolle mitään sukua.
Säälittävää, joutuu ostaa itselleen sormuksen😁
Nauratti silloin, kun Linda istutti jotain pensasmustikoita ja puita Vantaan kämppänsä pihalla😁 mitä se oli, 22vee ja eli kuin keski-ikäinen.
Linda larppaa jotain luksuselämää Ranskassa. Kauankohan tollasta pinnallista teeskentelyä se jaksaa ennen kuin taas pää hajoo ja itketään homeisessa Pariisin kopperossa.
Alkoa kuluu....lääkäri-äiti voisi jo puuttua tuohon.
Mä olen seurannut tätä jostain viime kesästä lähtien, ja ihmettelen mikä on hänen pointtinsa vaikuttajana. Mitään sanottavaa ei ole, mitään merkittäviä ihmissuhteita tms. ei ole. Tuntuu asuvan tosi pienessä kopperossa. Kävi Lontoossa, muttei tehnyt siellä mitään - kuvasi loistohotellien auloja ja taisi käydä jossain lounaalla. Mitään kiinnostavaa ei sielläkään nähnyt tai tehnyt, vaikka kaupunki täynnä mahdollisuuksia. Hänellä on suhteessa iso pää suhteessa kroppaan, mikä tulee ilmi pienissä vaatteissa poseeratessa. Jos olisin Linda, hankkisin jonkun koulutuksen ja menisin oikeisiin töihin.
Oli niin pieni kämppä, että piti järjestää 2 eri pikkujoulut kavereille ja niissäkin piti latoa tarjottavia lieden ja lavuaarin päälle.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen seurannut tätä jostain viime kesästä lähtien, ja ihmettelen mikä on hänen pointtinsa vaikuttajana. Mitään sanottavaa ei ole, mitään merkittäviä ihmissuhteita tms. ei ole. Tuntuu asuvan tosi pienessä kopperossa. Kävi Lontoossa, muttei tehnyt siellä mitään - kuvasi loistohotellien auloja ja taisi käydä jossain lounaalla. Mitään kiinnostavaa ei sielläkään nähnyt tai tehnyt, vaikka kaupunki täynnä mahdollisuuksia. Hänellä on suhteessa iso pää suhteessa kroppaan, mikä tulee ilmi pienissä vaatteissa poseeratessa. Jos olisin Linda, hankkisin jonkun koulutuksen ja menisin oikeisiin töihin.
Niin no tuskin tarvii mitään oikeeta työtä tai koulutusta hankkia, kun rahaa taitaa takoa paremmin kuin yksikään perus työ. Mutta se on harmi, kuinka PINNALLISTA hänen elämänsä on. Pelkkää glamouria ja luksusta ja todella ulkonäkökeskeistä ja materialistista. Ennen Lindaan oli helppo samaistua ja hän oli mun ihan yks lemppari somevaikuttaja. Mutta nykyään elää niin rahakeskeistä (ja ulkonäkökeskeistä) elämää ettei mitään samaistumispintaa oikein ole. Vähän sellainen kaikki mulle heti nyt-elämä, eikä helpota yhtään tuo manifestaatio hypetys, jossa nimenomaan toivotaan universumilta kaikkea mitä itse haluaa.
Linda etsii sisäistä rauhaa aivan vääristä asioista. Ennemmin tai myöhemmin hän varmaan itsekin sen hoksaa, toivottavasti.
Ulkonäkö on muuten muuttunut tosi paljon. Hampaita oikonut, mutta myös leuka näyttää eriltä sekä huulet? Täyteaineita varmaankin?
Ennen oli pyöreämmät kasvot ja leuassa sellainen kuoppa. Poskipäät näyttää myös jotenkin korkeammilta.
Ei niissä sinänsä mitään, mutta näistäkin asioista toivoisi avoimuutta. Nuoret niin herkästi vertaa itseään näihin vaikuttajiin.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo trans?
Unelmissas joo mutta oikeasti on ihan aito nainen. Hyvännäköinen nainen onkin.
Vierailija kirjoitti:
Etkö sinä sitten rakasta itseäsi?
Vierailija kirjoitti:
Ja vuoden päästä tuokin on 15 % halvempi
Ja varmaan joku puolen miljoonan taloyhtiöremppalaina siihen päälle per asunto...
Haahuilee tyhjä katse silmissään Pariisin museoissa ja hotelleissa. Toki alkoa ehtii nauttia päivittäin.