Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

joulukuu 2006

04.11.2006 |

Heippa!

Onko täällä ketään joilla yritys alkaa joulukuussa eli aivan pian? Meillä poika 8/04 ja pikkukakkosen yritys alkaa joulukuussa, pillerit loppuu joulukuun alussa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi kaikille! Teitähän on täällä kiva määrä! Loistavaa!

Kierukka on poistettu TÄNÄÄN ja olo on jokseenkin sekava, mutta odottava kuitenkin. Tästä se nyt sitten alkaa, ihanaa! Oikeastaan vähän pelottaakin, vaikka en edes kuumeile ensimmäistä, vaan toista.

Esikoispoikanen syntyi tammikuussa 2005, täyttää pian siis 2 vuotta. Silloin raskauduin kolmannen tai neljännen kierron jälkeen pillereiden lopetuksen jälkeen. Ei odoteltu sen kummempia, fiilikset oli " tulee jos on tullakseen" . Toisen kierron jälkeen alettiin tosissaan tarkemmin laskemaan päiviä.. Ja pianhan se silloin sitten tärppäsikin.

Saa nähdä miten käy nyt! Gynekologi oli sitä mieltä, että mahdollisuus hedelmöitymiseen saattaisi olla jo tässä kuussa, mutta kierukan poiston takia kiinnittyminen voi vielä epäonnistua. No, kiire meillä ei ole, aloitetaan taas samoin fiiliksin kuin viimeksi; tulee jos on tullakseen!

Vierailija
22/25 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko vielä pikaisesti kommentoida ennen kuin vetäydyn kavereiden kanssa illanviettoon.

Sophie:viittasit siihen että olet " vähän pihalla" näistä kierto ym. jutuista:ole onnellinen! Itse olen kuumeillut aika pitkään ja tuntuu että tieto (oikea/turha/väärä jne.) todellakin lisää tuskaa! Tuntuu että kyttään itseäni, kiertojani jne. koko ajan. Nyt olen yrittänyt vähän himmata mutta heikoin tuloksin :E

Mutta nyt vetäydyn saunailtaan ja olen iloinen että löysin samassa tilanteessa olevan porukan. Pitäisikö laittaa jokin esittelyketju pystyyn niin näkisi kuinka sekalainen porukka on koossa??

Seuraavaan kertaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kuulostaa hyvältä nimeltä! Ja kuten muutkin ovat jo todenneet, niin olo on tonttuinen :)

Itelläkin vasta eka haaveissa, joten kaikki tulevat tuntemukset tulee sitten ihan yllärinä. Vielä on pillereitä kuitenkin pari viikkoa jäljellä, joten pitää hetki malttaa. Kiva kuitenkin kuulla teidän muiden kokemuksia, miltä on tuntunut pillereiden lopettamisen jälkeen.

Taidanpa ehdottaa miehelleni, että jätetään sittenkin muu ehkäisy käyttämättä, vaikka pillerit loppuukin. Sen verran pessimistinen olen, ettei se nyt kuitenkaan ihan heti tärppää, joten varmaan saan nähtyä, miten menkat tulee normaalisti. Taidan noudattaa teidän ohjeita, että rupeaa vasta sitten vähän myöhemmin laskeskelemaan päiviä jne. ja menee nyt aluksi fiiliksen mukaan.

Ja eihän sitä koskaan tiedä, vaikka fiilis johtais tärppäämään heti ;)

Mukavaa viikonloppua itse kullekin! Kiva, että ollaan saatu jengi kasaan!

Vierailija
24/25 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...käy toki myös nimeksi :) Kumpi näyttää paremmalta?

Vierailija
25/25 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olipas aika hirveetä. Aluks vielä lääkäri sanoi, että tämähän ei sitten yhtään satu, on paljon helpompi homma kuin laitto. No, sepä olikin silloin laittaessa leikannut langat tosi lyhyiksi ja ne olikin vetäytyneet kohtuontelon puolelle. Tartti mennä ihan toimenpidehuoneeseen ja oli hoitajakin siinä apuna. Meinas pari kirosanaa päästä, mutta onneks kuitenkin oli nopeesti sitten loppupeleissä ohi. Lääkäri sanoi, että hyvä, ettei tarvinnut sittenkään venyttää (tai jotain vastaavaa) kohdunsuuta. Että päästiin molemmat helpommalla. Mietin vaan, että miltä se sitten olis tuntunut. :)

Nyt vaan odotellaan menkkoja, jos sitten vaikka vähän tietäis missä mennään.

Ja Joulutontut kuulostaa hyvältä!