Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
pillifarkut ja 39vee, kehtaako mennä
04.11.2006 |
näillä ulos, ? En tiedä miksi ostin tämmöiset mut istuvat hyvin ja ihanat päällä. Mut olenko liian vanha jo?
Kommentit (2)
Anna palaa, näytät varmasti tosi hyvältä
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mutta siis kehtaat kyllä, jos olet hoikka, ja lantiosi ja reitesi ovat kapeat. Suosittelen, että laitat jotkin vähän pidempivartiset saappaat jalkaan, jos et uskalla heti paljastaa pillifarkkujasi kokonaisuudessaan :)
Ei noi mun mielestä iästä ole kiinni noi hommat, kropasta enemmän.