Kertokaa mitä mies haluaa, kun varattuna lähestyy?
Työkuvioista eräs mies tekee tuttavuutta läheisemmin on minusta normaalia.
Olen käynyt syömässä ja kahvilla hänen kanssaan, ja olen ajatellut että tämä on ystävyyttä. Hän puhuu usein vaimostaan ja avoimesti näyttää esim lomakuvia kun he ovat yhdessä.
Mies on minua paljon vanhempi ja kertoo lapsistaan jotka ovat ikäisiäni. Hän haluaa aina halata ja istua ihan lähelläni, katselee syvälle silmiin ja lähettelee sydänemojeja.
Olen sekaisin että mitä tämä on?
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko että haluaa seksiä kun käytös ei vaikuta siltä. Hän on muutenkin ns sydämellinen luonteeltaan ja muillekin ihmisille. Pitkään ajattelin että tämä on ihan normaalia käytöstä hänelle.
Miksi hän sanoisi että lähtee nyt kotiin vaimon luo jos olisi pettäjä? Ja muutenkin käytös on enemmän isällistä mua kohtaan.
-ap
Minulla oli aikanaan vähän samantapainen työkaveri. Vanhempi mies, naimisissa, pari lasta, koira ym ym. Silti vietti minun kanssa mielellään aikaa työpaikan ulkopuolella, juteltiin tosi mukavia ja kertoili perheestään ym. Tutustuin vaimoonkin, oli tosi mukava. Käytiin jopa lyhyellä matkalla kahdestaan, ei koskaan yrittänyt mitään, oli vain todella ystävällinen ja kaipasi ihmisiä ympärilleen.
Mammat alapeukuttaa, kun mies ei halunnutkaan seksiä 😂
Vierailija kirjoitti:
Ihan rehellisesti. Kuinka moni mies lähettää sydänemojeja kavereilleen?
Mun lähimmät työkaverit lähettää, työpaika WU ryhmiin ja joskus kahden kesken. Esim ihana kuva sydän.. tyyliin.
Vierailija kirjoitti:
Harvemmin, mutta joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaa seksiä, pehmittelee ensin.
Itsellä myös varattu mies tekstailee, haluaa tavata, työmatkoille jne. On meillä aina välillä läheisyyttä, jos mä haluan. Hän haluaa jännitystä, tunteitani, läheisyyttä, erityisesti seksiä.
Tekstistäsi paistaa, että ikään kuin sinä olisit joku tarinan uhri. Että mies haluaa väkisin tavata ja ties mitä, mutta sinä olet ihan statisti antamisinesi.
En mikään uhri ole, mutta kieltämättä vonkaaminen välillä ärsyttää. Toisaalta olen hyvin kiintynyt häneen ja kaipaan hänen läheisyyttään. Joten silloin kun haluan, suostun hänen ehdotuksiinsa.
"Kaverimies" virittelee verkkoja.
Mulla on jo lähes 10 vuoden ajan ollut vanhempi miespuolinen ystävä, naimisissa ja niin olen minäkin. Tosin silloin kun tutustuttiin, minä en vielä ollut, mutta siitä huolimatta tämä vanhempi mies ei koskaan yrittänyt mitään. Monet vuodet ajattelin, että vähintään salaa fantasioi minusta ja odottaa oikeaa hetkeä, mutta ei ollut millänsäkään, kun tapasin nykyisen kumppanini, vaan ystävyys jatkui ihan entisellään, ja tietty ystävyyttä syvempi läheisyys myös. Mieheni kanssa he ovat jotenkin aivan eri aaltopituudella, eikä juttua heillä synny, mutta se ei ole haitannut mitenkään, vaan tapaan häntä yksikseni.
Tämä siis vain osoituksena siitä, että kyllä aitoa ystävyyttäkin maailmassa on, ja voi olla. Olen aina ajatellut, että ehkä tämä mies on ollut ja on edelleenkin minuun jollain tavalla ihastunut, ja kai minäkin olen jollain tavalla häneen, mutta ei seksuaalisesti vaan jollain muulla tavalla mitä en osaa itsekään selittää. Ehkä meidän kulttuurimme on aika rajoittunut käsityksissään.
Kysele tutuilta, onko miehellä maine että tekee tuollaista. Et ole taatusti ensimmäinen vikittelyn kohde.
Mies haluaa aina pildeä. Myös naispuolisilta ystäviltään.
Mutta mies voi olla ujo, ja pelkää #metoo aikana menettävänsä kaiken, jos tekee aloitteen.
Monet meistä on tuollaisia vässyköitä, voimaantuneen vaimonsa alistamia nyhveröitä, jotka vielä kerran haluaisivat tuntea olevansa haluttu ja kiinnostava, tai ainakin toista niistä.
m50
Vierailija kirjoitti:
Surettaa nämä vastaukset, kun meillä on harvinaisen paljon yhteistä tämän miehen kanssa ja haluaisin hänestä oikeasti ystävän. Toivottavasti olette väärässä.
-ap
Taidat olla todella nuori. Itse jo tässä 29 vuoden iässä tiedän, että suurin osa miesten ns. kiltteydestä on opportunismia. Miehet harvemmin ovat mukavia naisille huvikseen tai hyväntahtosuudesta. Oot varmaan nähny, miten huonosti miehet kohtelee rumia ja lihavia naisia? Parhaimmillaanki ignoorataan. Miesten mielestä niiden ei tarvi olla sulle kilttejä jos susta ei ole iloa pip pelille.
Vierailija kirjoitti:
Mutta mies voi olla ujo, ja pelkää #metoo aikana menettävänsä kaiken, jos tekee aloitteen.
Monet meistä on tuollaisia vässyköitä, voimaantuneen vaimonsa alistamia nyhveröitä, jotka vielä kerran haluaisivat tuntea olevansa haluttu ja kiinnostava, tai ainakin toista niistä.
m50
Oot valmis pettään vaimoas kenen tahansa kanssa, mutta väännät siitä itkuvirren, jossa itse olet uhri? Aika kiero. Varokaa vähän vaimot.
Jos oma nainen ei anna, niin sitten pitää sitä seksiä hakea muualta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m50
Oot valmis pettään vaimoas kenen tahansa kanssa, mutta väännät siitä itkuvirren, jossa itse olet uhri? Aika kiero. Varokaa vähän vaimot.
En toki kenen tahansa kanssa, viittasin naispuolisiin ystäviini jotka tunnen.
Vaimo ei osoita minuun kiinnostusta lainkaan, joten kyllähän se tekee kipeää. Lupakin on, molemmilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surettaa nämä vastaukset, kun meillä on harvinaisen paljon yhteistä tämän miehen kanssa ja haluaisin hänestä oikeasti ystävän. Toivottavasti olette väärässä.
-ap
Taidat olla todella nuori. Itse jo tässä 29 vuoden iässä tiedän, että suurin osa miesten ns. kiltteydestä on opportunismia. Miehet harvemmin ovat mukavia naisille huvikseen tai hyväntahtosuudesta. Oot varmaan nähny, miten huonosti miehet kohtelee rumia ja lihavia naisia? Parhaimmillaanki ignoorataan. Miesten mielestä niiden ei tarvi olla sulle kilttejä jos susta ei ole iloa pip pelille.
Ovat ne mukavia, jos nainen on ns. hyvä jätkä tai sellaiseen rinnastettava.
Niin mitähän tuo vois haluta! Mietitäänpä nyt oikein porukalla.
Miten te naiset olette näin pihalla???
Eikö maailmassa ole enää mitään muuta kuin raadollisuutta? Eikä kukaan voi kiinnostua toisesta ihmisestä ilman hyötymisen näkökulmaa.