Kertokaa mitä mies haluaa, kun varattuna lähestyy?
Työkuvioista eräs mies tekee tuttavuutta läheisemmin on minusta normaalia.
Olen käynyt syömässä ja kahvilla hänen kanssaan, ja olen ajatellut että tämä on ystävyyttä. Hän puhuu usein vaimostaan ja avoimesti näyttää esim lomakuvia kun he ovat yhdessä.
Mies on minua paljon vanhempi ja kertoo lapsistaan jotka ovat ikäisiäni. Hän haluaa aina halata ja istua ihan lähelläni, katselee syvälle silmiin ja lähettelee sydänemojeja.
Olen sekaisin että mitä tämä on?
Kommentit (58)
Ei halua mennä heti suoraan asiaan
Vierailija kirjoitti:
Miehet puhuu paljon just vaimoistaan, kun ne on kiinnostuneita ja haluaa oikeasti seksiä. Se on joku ihme alitajuinen syyllisyysjuttu varmaan.
Tämä on niiiiiin totta, mä olen monet kerrat kuunnellut vaimojuttuja ja samalla koiranpentukatseella oltaisiin telemässä tuttavuutta. Olen siis sen näköinen, että miehet jostain syystä vaikuttuu.
Perustuen työni antamaan kulmaan: miehen suhde vaimoon on väljähtynyt, tullut suorituspaineita, kun vaimo on valittanut ettei ole hyvää intiimielämää tai sitä on liian vähän kun mies on stressaantunut ja hänelle tullut vaikeuksia pitää pystyssä.
Miehen logiikalla hän hoitaa sitä nostattamalla itsetuntoaan, saadakseen huomiota jota ei vanhassa suhteessa saa, ja tietysti askel askeelta päästä muhinoimaan, ihan vain todetakseen että onko se vika hänellä alapäässä, yläpäässä tai vaimossa.
Sori, olet ihan koekappale tässä keski-ikäisen miehen andropaussi-episodissa.
Kognitiivinen dissonanssi: halailee, silmiin katsoo, sydänemojit ja puheet & kuvat vaimosta. Ota koko paketti!
Ymmärrät sen sitten, kun olet hänen ikäisensä ja yrität vuorostasi hurmata työpaikan uuden, nuoren, komean silmäkarkin.
Eli uusi kukkanen kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrät sen sitten, kun olet hänen ikäisensä ja yrität vuorostasi hurmata työpaikan uuden, nuoren, komean silmäkarkin.
Eli uusi kukkanen kiinnostaa.
Eli miehen, jolla on tumma täydellinen hiusraja, pituutta yli 183 cm, selkeästi piirtyvät lihakset, rasvaprosentti 8-12, suorat valkoiset hampaat, yksinkertaiset tyylikkäät vaatteet, etnisyys kaukasialainen ja ikää max. 27 vuotta.
Surettaa nämä vastaukset, kun meillä on harvinaisen paljon yhteistä tämän miehen kanssa ja haluaisin hänestä oikeasti ystävän. Toivottavasti olette väärässä.
-ap
Riisu krumeluurit asiasta, niin pillua se on vailla.
Vierailija kirjoitti:
Surettaa nämä vastaukset, kun meillä on harvinaisen paljon yhteistä tämän miehen kanssa ja haluaisin hänestä oikeasti ystävän. Toivottavasti olette väärässä.
-ap
Kannattaa ihan vaikka kysyä mieheltä, onko hänellä jotain muita haaveita, kuin ystävyys. Selviää varmasti tällä tavalla parhaiten.
Ei turhaan sanota, että nuorissa ihmisissä on energiaa ja voimaa.
Nuorena sitä piti itsestään selvänä, että ollaan mitä ollaan.
Yli kuusikymppisenä tajuaa, miten kukkeita ja freesejä nuoret aikuiset ovatkaan, heistä säteilee puhtia muillekin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Kannattaa ihan vaikka kysyä mieheltä, onko hänellä jotain muita haaveita, kuin ystävyys. Selviää varmasti tällä tavalla parhaiten.
Haha, mitä luulet vastaavan? Vastaa, jotenkin että, hmm,, niin noo, olet kiva likka, kiva sun kaa on jutella, ja olla kaveria, oot tosi nätti myös, ihan tässä rupeaa tulee fiiliksiä, mutta kun mä oon naimisissa, tiedät sen..
Hän vääntää asian niin että yrität lähentyä suhteessa, ja että hän poloinen nyt vaan joutuu kieltäytymään, kun vaimo on kotona, ja 20+ pitkä avioliitto jne jne.
Mulle ei ole koskaan kukaan missään työpaikassa mies esitellyt vaimonsa kuvia. Että jo sinänsä ihmettelen. Ei kyllä myöskään tullut noin liki eikä yrittänyt iskeä. Yhteen tutustuin työkuvioissa, mutta molemmat oltiin sinkkuja ja ruvettiin kiinnostumaan, tapailemaan ja oltiin yhdessä monta vuotta. Mutt ei tuijoteltu silmiin, eikä sydänemojia.
No lähdetään siitä että onko sinulla itselläsi lapsia? Ja jos niin montako ja minkä ikäisiä he ovat?
Miehet ovat noin keskimäärin todella helppoja: pinpin perässähän se tietysti on.
Oikea kysymys olisi, kertokaa mitä haluan, kun annan naimisissa olevan miehen, työkaverin halailla itseäni ja tunnetasolla pettää vaimoaan (emotional infidelity, miten se käännetään?).
Miehet tekee mitä tekee, pointti on se että olet tietoinen mitä itse teet ja olet kaukaa viisas välttääksesi traumoja, pahaa mieltä ja muita seurauksia.
Haluaa seksiä, pehmittelee ensin.
Itsellä myös varattu mies tekstailee, haluaa tavata, työmatkoille jne. On meillä aina välillä läheisyyttä, jos mä haluan. Hän haluaa jännitystä, tunteitani, läheisyyttä, erityisesti seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Haha, mitä luulet vastaavan? Vastaa, jotenkin että, hmm,, niin noo, olet kiva likka, kiva sun kaa on jutella, ja olla kaveria, oot tosi nätti myös, ihan tässä rupeaa tulee fiiliksiä, mutta kun mä oon naimisissa, tiedät sen..
Hän vääntää asian niin että yrität lähentyä suhteessa, ja että hän poloinen nyt vaan joutuu kieltäytymään, kun vaimo on kotona, ja 20+ pitkä avioliitto jne jne.
No kyllä. Mutta eikö tuo selvitä aika paljon, mitkä aikeet miehellä on?
Vierailija kirjoitti:
Haluaa seksiä, pehmittelee ensin.
Itsellä myös varattu mies tekstailee, haluaa tavata, työmatkoille jne. On meillä aina välillä läheisyyttä, jos mä haluan. Hän haluaa jännitystä, tunteitani, läheisyyttä, erityisesti seksiä.
Tekstistäsi paistaa, että ikään kuin sinä olisit joku tarinan uhri. Että mies haluaa väkisin tavata ja ties mitä, mutta sinä olet ihan statisti antamisinesi.
Hei älä ole naiivi. Ei hän ole sinusta ystävänä kiinnostunut. Haluaa jännitystä ja ehkä jopa seksiäkin. Ei minkään ikäiset parisuhteessa olevat miehet ala tuolla tavalla ystävyyttä rakentamaan. Sua käytetään miehen egon pönkitykseen varsinkin, jos annat yhtään mitään vastakaikua.