Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilen kaupassa nähtyä ja kuultua..järkkyä ja itku tuli ;(

Vierailija
04.11.2006 |

Itse olin kahden lapseni kanssa ostoksilla eilen eräässä tavaratalossa ja asettelin siinä pienempää lastani kärryihin kun jouduin samalla todistamaan järkyttävää tapahtumaa ihan vieressäni.

Siinä sellainen 30-40v nainen kahden lapsensa kanssa läksytti vanhempaa n. 4v tyttöä niin, että pahaa teki ja oli pakko poistua paikalta hyllyjen väliin kyyneleet pyyhkimään...kylmät väreet meni selässä ja tuntui todella pahalta lasten puolesta. Teki niin mieli mennä sanomaan sille ns äidille suorat sanat, ettei noin saa pienille lapsiraukoille puhua. Mutta en sitten pystynyt, kun rupesi niin itkettämään.

Tässä muutama lainaus äidin sanoista...kaikkea en kuullut edes ja läksytys vaan jatkui senkin jälkeen kun itseni oli pakko poistua paikalta..Jätän kirosanat toistamatta..niitäkin viljeltiin hyvin laajasti joka välissä. Tyttö oli koko ajan ihan hiljaa paikallaan eikä sanaakaan sanonut tai kiukkuillut tai muutakaan..kyyneleet vaan valuivat valtoimenaan. Ilmeisesti äiti siitä suuttui, kun lapsi erehtyi jotakin pientä pyytämään.

" Mä tapan sut ..Odotas mitä kotona sulle tapahtuu..Mä lyön sua päähän niin kovaa, että veri lentää sun aivoista...Mä tapan sut..Me ollaan nyt kauppareissulla ja sun pitää olla iloinen! Nyt suupielet korviin ja äkkiä! Ja jos sä et ole iloinen niin mä tapan sut! Mä tapan niin että veri vaan lentää! " ..Jne Kun lähdin paikalta kuului vaan taas karjunta, että mä tapan sut! Keskellä kauppaa koko ajan karjui hysteerisenä, niin että kaikki kuuli kyllä ympärillä..Mietin hetken jo poliisillekin soittamista.

Päivä meni multa pilalle...saati niistä lapsista ;( Omat lapseni 1v ja 4v olivat myös järkyttyneen oloisia, mutta yritin heti viedä niiden huomion toisaalle. Miten joku äiti voi puhua omille lapsilleen tuolla tavalla :( Itekin oon joskus tosi väsyneenä hermostunut ja saatan lapsille ärähtää, mutta ei mieleenkään tulisi tuollaista kieltä käyttää..Sairasta :(

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtumalla varmasti hurjasti silminnäkijöitä ja todistajia. Äitihän on sairas. Todella sairas kaikella tavalla, jos tollasta puhuu.

Vierailija
22/76 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä, kyyneleet tuli silmiin ja pakko oli niitä mennä piiloon pyyhkimään. Ehkä oon liian herkkis, mutta en sille mitään voi. Jos olisin ollu rohkeempi ja kovempi ihminen niin olisin sanonut sille suorat sanat.

Ja ehkä joku muukin täälläolevista sen näki ja kuuli? Kaksi vanhempaa naista näin ainakin myös järkyttyneinä pudistelevan päätään ja ne huomas, että mulla tuli itku ja poistuin nopsaan pois lasteni kanssa.

Toivottavasti kyseinen äiti lukee tämän täältä ja miettii vähän sanomisiaan.

Ja voin paljastaa paikankin eli Oulun Kodin Ykkösessä eilen iltapäivällä tapahtui..Niin valitettavan totta :( Naisella lyhyet kuparin väriset hiukset ja silmälasit, pyöreähkö. Pienempi lapsi oli ehkä 3v poika.

Toivoisin, ettei totta ole ;(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tuo juttu on vaan sairaan mielikuvituksen tuottama provo...

Vierailija
24/76 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti tapaus oli niin sairas jotenkin, ettei kai kukaan tuollaista voisi edes päästään keksiä?

Ehkä täältä tosiaan löytyy tapaukselle todistajia myös...En tiedä miten pitkään vielä raivos siinä, kun poistuin itse paikalta. Pahaa tekee vieläkin.

Vierailija
25/76 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinua oikein vaivaa? Aikuinen ihminen... Tuolla 4-vuotiaalla on takuulla olo, että oli miten oli, kukaan ei häntä tue tai auta. Voi vaan kuvitella mitä kotona tapahtuu, jos julkisella paikalla on tuollaista. Tuskin pitkään on edes elossa koko lapsiparka!!! HIRVEÄÄ!!!

PUUTTUKAA HYVÄT IHMISET TUOLLAISEEN!!!!

Vierailija
26/76 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta olisi pitänyt ilmoittaa poliisille tai muulle viranomaiselle. Entä jos pahoinpiteleekin lapsen oikeasti!

Vierailija
27/76 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-70 ja -80 alkupuolilla eläneille ihmisille joille vapaan kasvatuksen saaneet -60 luvun teinit ovat antaneet kasvatuksen.

Mitään mallia rajojen asettamisesta ei ole ja yleensäkin kieltäminen on vaikeaa. Sitten se vaan ampuu joskus yli.

Vierailija
28/76 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuollasille ihmisille annetaan lapsia syntyä, kun niin monta HYVÄÄ ja RAKASTAVAA syliä on vailla sitä omaa lasta!!!!!!!!!!!!!!

Olisin ehkäpä soittanut poliisille varmuuden vuoksi ainakin...

Vierailija
29/76 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen uhkaukset paljastivat sen, että hän käyttää varmasti toistuvaa väkivaltaa lastaan kohtaan. Jokainen vastuuntuntoinen aikuinen olisi soittanut välittömästi poliisille ja sosiaaliviranomaisille. Kaupoissa on valvontakamerat, joiden avulla nainen olisi voitu jäljittää. Jonain päivänä hän (sinä?) tappaa sen lapsen.

Vierailija
30/76 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en todellakaan ymmärrä, mikä sinulla ap on vikana, kun et soittanut poliisille. He olisivat sitten neuvoneet, että soitatko sosiaaliviranomaisille vai mitä. Luultavasti olisivat pyytäneet sua pitämään silmällä äitiä, kunnes poliisipartio kerkeää paikalle. Poliisi olisi sitten ilmoittanut sosiaaliviranomaisille jne.

Tappouhkaus on aina vakava asia.

Vierailija
31/76 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ap kuvailema äiti on psyykkisesti sairas ja tarvii apua ja ennen kaikkea ne lapset tarvii apua ja mitä sinä teit itkit hyllyjen välissämitä mitä helvetin hyötyä siitä oli, että itkua tihhuuttelit hyllyjen välissä, voi ksiisus.

Vierailija
32/76 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin vaan pitää itseni kasassa etten aivan ääneen ala itkeä. En saanut suutani avattua, kun pelkäsin että sieltä tulee vaan itkun sekaista pihinää. Olin jotenkin niin järkyttynyt, että ihan lamaannuin. Olisi kyllä pitänyt ainakin yrittää. Lapseen hän ei ainakaan minun paikalla ollessa koskenut...mutta eihän sitä tiedä mitä kotona tapahtuu ;( Seisoin ihan siinä vieressä ja nainen varmasti huomasi, että tuijotin heitä järkyttyneenä, ei piitannut siitä mitään.

Toivon sydämestäni, että nainen on vain paha suustaan, muttei muuten satuta lapsiian. Vaikka on tuo henkinen väkivaltakin vaarallista :(

Vierailija
33/76 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aikuinen KARJUU julkisella paikalla lapselleen tappouhkauksia, niin joku puuttuu asiaan. En voi uskoa, että millään paikkakunnalla olisi noin kylmäveristä ja parkkiintunutta porukkaa.

Vierailija
34/76 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin niiden kahden vanhemman naisen kanssa katseemme kohtasivat ennenkuin poistuin paikalta. toivottavasti he tai joku muu puuttuivat tilanteeseen tai tekivät jotakin, ottivat yhteyttä johonkin jne.

Itse en siinä tilanteessa pystynyt järkevästi toimimaan..olin aivan järkyttynyt..Ehkä joku minua vahvempi, rohkeampi ja kovempi ihminen toimi..toivon niin.

Vierailija
35/76 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se äiti on ollut tai siis ON mieleltään sairas. Ei kukaan muuten puhuis noin lapselleen. Apua tarvitsisi ja nopeasti. Sääli, ettei ap saanut otettua yhteyttä viranomaisiin, tai olisi edes sanonut myyjille tai vartijoille, että ottavat. Eiköhän niistä muuten kukaan huomannut tapausta..?

Surullista : (

Vierailija
36/76 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerta kaupoissa on valvontakamerat, nainen varmasti jäljitetään sieltä!!! Et ainakaan häviä mitään vaikka soitatkin nyt poliisille. Eli 10022 ja selität mitä eilen näit ja kuulit kaupassa. Ja sanot että et heti hoksannut soittaa ja et oliskohan siitä nyt enään mitään apua...

Vierailija
37/76 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi ymmärtää tuollaisia ihmisiä, jotka eivät tee mitään ja auta toisia, pieniä lapsia, kun heillä on hätä.

Vierailija
38/76 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

luuletteko että poliisia kiinnostaa lasten torumiset?? haloo!

Vierailija
39/76 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

luuletteko että poliisia kiinnostaa lasten torumiset?? haloo!

Vierailija
40/76 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai viimeistään maanantaina. Paikalliseen lastensuojeluun. Sinne voi soittaa ja kertoa saman mitä nyt kerroit ap täällä. Mielestäni se olisi vähintäänkin aiheellista. Se, mitä sitten tapahtuu vai tapahtuuko mitään, on sitten viranomaisten vastuulla.

Tuollaisessa tilanteessa olisi omien lastesikin hyvä nähdä, että joku aikuinen puuttuu tilanteeseen.

Nainen on psyykkisesti sairas ja viime kädessä itsekin kiitollinen, jos joku puuttuu hänen elämäänsä ENNEN kuin mitään PAHEMPAA ehtii tapahtua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän