Oletteko saaneet ejakulaatiota (naiset)?
Kommentit (11)
jos ei sitte ollu pissiä.. olimme hieman pienessä sievässä, todellaki hämmentävää...
kyseessä ollut pissavahinko. Sen jälkeen on tapahtunut muutaman kerran uudelleen, tosin vain silloin, kun saan erityisen voimakkaan orgasmin.
Olen muutaman kerran kokenut ikään kuin virtsankarkailun rakastelun yhteydessä. Usein sellaisessa tilanteessa, kun klitorista on ärsytetty kovasti. Olen tosiaan luullut, että minulta on karannut hieman virtsaa. Olen ihmetellyt sitä, koska minulla ei ole muutoin mitään pidätysongelmia. Olen sitten kiusaantunut noissa tilanteissa ja koittanut kaikin voimin estää sitä luulemaani virtsaa tulemasta, eikä sitä sitten olekaan kai tullut kuin hieman, mutta tuo pidättäminen on sitten häirinnyt orgasmia. Käyn aina tyhjentämässä rakkoni ennen rakastelua joten siksikin olen ihmetellyt mistä tuo on johtunut.
Tuleeko se neste ejakulaatiossa sieltä virtsaputkesta? En ole oikeastaan aiemmin edes tajunnut että sellainen kuin naisen ejakulaatio on oikeasti olemassa... Tämä tieto kyllä helpottaa itseäni, jos tosiaan itsellänikin on ejakulaatiosta kyse....
Hallitsemattomasti tulee tilkka (tai enemmän) kirkasta, hajutonta nestettä emättimestä. Vierailija:
Olen muutaman kerran kokenut ikään kuin virtsankarkailun rakastelun yhteydessä. Usein sellaisessa tilanteessa, kun klitorista on ärsytetty kovasti. Olen tosiaan luullut, että minulta on karannut hieman virtsaa. Olen ihmetellyt sitä, koska minulla ei ole muutoin mitään pidätysongelmia. Olen sitten kiusaantunut noissa tilanteissa ja koittanut kaikin voimin estää sitä luulemaani virtsaa tulemasta, eikä sitä sitten olekaan kai tullut kuin hieman, mutta tuo pidättäminen on sitten häirinnyt orgasmia. Käyn aina tyhjentämässä rakkoni ennen rakastelua joten siksikin olen ihmetellyt mistä tuo on johtunut.
Tuleeko se neste ejakulaatiossa sieltä virtsaputkesta? En ole oikeastaan aiemmin edes tajunnut että sellainen kuin naisen ejakulaatio on oikeasti olemassa... Tämä tieto kyllä helpottaa itseäni, jos tosiaan itsellänikin on ejakulaatiosta kyse....
Neste ei tule siis virtsaputkesta, mutta naisellahan virtsaputken suu sijaitsee hyvin lähellä emättimen aukkoa, joten voi olla hyvin vaikeaa todeta, kummasta neste tulee. Erona virtsaan on se, ettei kuivuttuakaan haise miltään.
ennen en. nyt muutaman kerran kun ollaan seksiä harrastettu hieman normaalia kauemmin.
Aikaisemmin ei ollenkaan. Myös orkut on hyvin voimakkaita jumppauksen ansiosta.
todella kiihottunut. Itse en sitä tunne. Mutta mies on tykännyt :)
Just mietin yx päivä, et onko pissaa vai muuta eritettä. En tiedä vieläkään.
Ja kyllä: se on parasta seksiä, jopa parempaa kuin klittaorgasmi...
Heräsin siihen kun sain poikkeuksellisen voimakkaasti.