Eilen kaupassa nähtyä ja kuultua..järkkyä ja itku tuli ;(
Itse olin kahden lapseni kanssa ostoksilla eilen eräässä tavaratalossa ja asettelin siinä pienempää lastani kärryihin kun jouduin samalla todistamaan järkyttävää tapahtumaa ihan vieressäni.
Siinä sellainen 30-40v nainen kahden lapsensa kanssa läksytti vanhempaa n. 4v tyttöä niin, että pahaa teki ja oli pakko poistua paikalta hyllyjen väliin kyyneleet pyyhkimään...kylmät väreet meni selässä ja tuntui todella pahalta lasten puolesta. Teki niin mieli mennä sanomaan sille ns äidille suorat sanat, ettei noin saa pienille lapsiraukoille puhua. Mutta en sitten pystynyt, kun rupesi niin itkettämään.
Tässä muutama lainaus äidin sanoista...kaikkea en kuullut edes ja läksytys vaan jatkui senkin jälkeen kun itseni oli pakko poistua paikalta..Jätän kirosanat toistamatta..niitäkin viljeltiin hyvin laajasti joka välissä. Tyttö oli koko ajan ihan hiljaa paikallaan eikä sanaakaan sanonut tai kiukkuillut tai muutakaan..kyyneleet vaan valuivat valtoimenaan. Ilmeisesti äiti siitä suuttui, kun lapsi erehtyi jotakin pientä pyytämään.
" Mä tapan sut ..Odotas mitä kotona sulle tapahtuu..Mä lyön sua päähän niin kovaa, että veri lentää sun aivoista...Mä tapan sut..Me ollaan nyt kauppareissulla ja sun pitää olla iloinen! Nyt suupielet korviin ja äkkiä! Ja jos sä et ole iloinen niin mä tapan sut! Mä tapan niin että veri vaan lentää! " ..Jne Kun lähdin paikalta kuului vaan taas karjunta, että mä tapan sut! Keskellä kauppaa koko ajan karjui hysteerisenä, niin että kaikki kuuli kyllä ympärillä..Mietin hetken jo poliisillekin soittamista.
Päivä meni multa pilalle...saati niistä lapsista ;( Omat lapseni 1v ja 4v olivat myös järkyttyneen oloisia, mutta yritin heti viedä niiden huomion toisaalle. Miten joku äiti voi puhua omille lapsilleen tuolla tavalla :( Itekin oon joskus tosi väsyneenä hermostunut ja saatan lapsille ärähtää, mutta ei mieleenkään tulisi tuollaista kieltä käyttää..Sairasta :(
Kommentit (76)
Ihan mielenkiinnosta haluaisin pari vuoropuhelua tähän sinun ja poliisin keskustelusta että mitenkä se olisi teidän mielestä mennyt???
Ja nyt niitä vastauksia idiooteiksi haukkujat ja muut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eihän kenenkään tarvitse eikä kannata tehdä mitään, mutta onhan hyvä, että sille lapselle kävi niin, ja me saatiin huomata, että meillä on tunteet! Voi hyvä elämä taas...
Ja mitä sekopäitä tekin olette, jotka täällä pokkana ilmoitatte, että äiti saa torua lastaan? Tappouhkauksin? No, nettihän on tunnetusti sekopäitä väärällään.
Ja ap voi nyt sitten lopettaa sen uikutuksen, kukaan ei nyt jaksa sääliä sun herkkiä tunteitasi. Ikäväähän se on, että SUA oikein itketti, voi sääli! Nyt voisit todellakin soittaa sinne poliisille, ihan vaan, että joku edes olisi tehnyt JOTAIN!
Luuletko pystyväsi siihen, vai onkohan sekin nyt liikaa sinun HERKKYYDELLESI?
Niin näin olisin poliisille sanonut. Kyllä poliisit osaavat sitten neuvoa mitä pitää seuraavaksi tehdä.
He olisi voinut käydä tarkastamassa tilanteen. 61
VOI VIYYU MISTÄ NÄITÄ IDIOOTTI MAMMOJA SIKIÄÄÄ SAATANA
Ja ihan varmaan..ja ap:n olisi tietenkin pitäny pitää huoli, ettei akka karkaa paikalta.
Ja toiset ihmiset on herkempiä kuin toiset, eikä se nyt ollut mikään asian ydin. Onneksi kaikki ihmiset eivät ole niin kovia kuin jotkut teistä! Eikä voi tietää miten itse olisi reagoinut kyseisessä tilanteessa, helppo se on jälkikäteen kaikkien viisastella, kuinka minä olisin tehnyt niin ja niin. Tuollainen tilanne kun tulee yhtäkkiä vastaan niin sit voi olla aika shokissa.
vastaus kysymykseesi, mistä idioottejamammoja sikiää: sinun vanhemmistasi mitä ilmeisimmin
mietin vain, soitanko itse poliisille.
Tilanne kuullosti siltä että vaatii ehdottomasti puuttumista viranomaistaholta.
terveisin Turkulainen
vihje piste internet @ krp piste poliisi piste fi
Ap, linkitä vaikka tämä ketju sinne
Itse muistan kun olin teini-ikäinen ja näin Tiimarissa kun äiti (?) veti pitkästä letistä n. 6-vuotiasta tyttöä perässään niin että tytön pää paukkui kaupan eteisaulan lasioviin ja seiniin.
Olin kauhusta kankea ja sanaton. Pelkäsin tuota naista itsekin vaikka olin " jo" n. 14-vuotias. Tämänkin tapauksen näki kaupan myyjä, aikuinen nainen ja pari muuta kaupassa asioinutta aikuista ja he käänsivät katseensa pois.
Ymmärsin, että ap hakee tukea eikä nolaamista!
TSEMPPIÄ AP!
Puhut vakavasta asiasta!
Naiset vetäkää yhtä köyttä!
Joo ja vedetään me naiset vaan yhtä köyttä ja katsotaan jatkossakin muualle, kun nähdään lapsia noissa tilanteissa.
Justiinsa niin.
Olisi ihan varmasti joo lopettanut!!! Jos hän käyttää tuollaista kieltään omille lapsilleen, niin mitä olisitte luulleet hänen sanoneen ap:lle? ja ap:lla vielä omatkin lapset mukana kuulemassa hänen vastauksensa! Täällä kyllä osataan antaa neuvoja, mutta kuka käytännössä olisi tehnyt toisin? Täällä kyllä osaatte olla superäitejä jotka tekevät aina oikein!Itse en ole samaan joutunut, joten empä osaa sanoa mitä olisin tehnyt...
Valitettavasti vaan jouduin tuota tapahtumaa todistamaan. En alkuun pystynyt itsekään uskomaan kuulemaani todeksi. Näköjään tuollaisiakin äitejä on olemassa.
Eipä mulla ole enään asiaan lisättävää.
moni ap:n arvostelijoista olisi itse kehdannut soittaa esim. poliisin paikalle?? Se on niin ja niin helppo arvostella jälkeenpäin ja ulkopuolelta mutta totuus on se, että suomalainen on aika huono puuttumaan tilanteisiin, joissa ei akuutisti esim. pahoinpidellä jotain vaan " vain" uhkaillaan. Eri juttu olisi, jos perhe olisi tuttu ja voisi heidät ilmoittaa esim. sosiaaliviranomaisille. Enpä kyllä edes tiedä, miten poliisi olisi asiaan suhtautunut. Olisivat mainiosti saattaaneet ajatella, että on vaan perheenäidillä pinna palanut tms.
Hirveältä sinänsä kuulostaa ja sääliksi käy tyttöä. Äidillä on kyllä selkeästi joku vakava mielenterveydenongelma.