Onko tällä palstalla keskimääräistä tyhmempää porukkaa?
Vai edustaako tämä keskimäärin suomalaisia? Jos näin on, niin todella masentavaa.
Kommentit (34)
Kai se omakin ÄO pikkuhiljaa laskee, jos näitä juttuja joka päivä lukee.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mun äö mensan nettitestin mukaan oli 126, eli keskimääräistä fiksumpi.
Mikä on äö?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä huonolaatusin ja huonoin porukka missä olen ikinä ollut. Siis oikeasti. En tiedä mikä täällä on niin vaikeata, mistään mielenkiintoisesta tai oikeasti järkevästä kukaan ei osaa puhua mitään. Jopa huumori mitä jotkut trollit laittaa on ihan kauheeta, sellast pieru pippeli tasoa. Välil tulee mietittyy et onks tää joku sellane kiirastulen tapanen paikka mihin heivataa kaikki yhteiskunnan hylkiöt vai mikä ihme siinä o.
Kuulostaa armeija-aikaiselta tuvaltani. Tuohon kun lisäät lapsellisen kiusaamisen mukaan niin on täysin osuva kuvaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mun äö mensan nettitestin mukaan oli 126, eli keskimääräistä fiksumpi.
Mikä on äö?
ÄltsiÖsämäärä
Kyllähän me omasta mielestämme olemme kaikki keskimääräistä fiksumpia, mutta tosiasia on varmasti ihan toinen. Minulla kuitenkin lienee älykkyysosamäärä suurempi kuin kengän ja hatun numero yhteenlaskettuna?
Tämä palsta on tyhmyyden ylistys. Me olemme kaikki täällä tyhmimmillämme.
Niin se älykkyys.. Ehkei aikamme riitä tästä aiheesta keskusteluun tässä yhteydessä.
Sanoisin näin, että ihmisen älykkyys ei näy kaikessa, mitä hän tekee tai millaisen maailmankuvan hän omaa. Siihen vaikuttaa monet muutkin vaikuttimet hänen ympäristössään ja kokemuksissaan, mihin se suuntautuu. Nojoo, eiköhän täällä ole aika laidasta laitaan pääosin suomenkieltä taitavia henkilöitä Suomessa ja muualla.
Onneksi Ap on niin fiksu, että hänen älykkyytensä nostaa meidän tyhmienkin keskiarvon keskimääräistä korkeammalle.
Että kiitoksia vaan Ap:lle!
Hyvät on ainakin palkat ja eläkkeet kaikenmaailman tyhmillä asiantuntijoilla ja sairaseläkeläisillä. Sijoituksia ja velaton asunto myös.
Tuskin. Moni yksinäinen vetää jutusta hatut tai Tv ohjelmista kirjoittaa ajan kuluksi omana ne. Jotkut leiki tyhmää. Katsoo miten ihmiset reakoi vain ärsyttääkseen kansaa. Miehillä usein suunaton naisviha ja naisen keho ymm.Haukuvat. Joku taas katkera puolisolle ja haukkuu tällä häntä Kun ei päin näköä uskalla sanoa mitään muuta: Kyllä rakas. Ette asunto ja rahat kohde mene alta .Parempi huono suhde näemmä ja katto päänpällä? Kuin suora sille ihmiselle sanoa se oli tässä ja Hyvästi.