En pärjäisi ilman miestä
Lapsia ei ole mutta tajusin etten pärjäisi taloudellisesti enkä henkisesti ilman miestä. Mies elättää minut enkä ole nyt pariin vuoteen häiden jälkeen ollut työelämässä mukana. Miehen muhkeat tulot mahdollistavat mieluisan elämäntyylin eikä käy kateeksi huonotuloisia. Paha mieli tulee kun ajattelee.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on miehen tehtävä, tuoda perheelleen elanto ja hiellään rauhoittaa naista.
mies54v
Hiellään? WTF?
Kerro siitä mieluisasta elämäntyylistä. Mullakin on vaikka olen aika köyhä.
En mäkään pärjäisi, vaikken miehestäni enää kauheasti pidä. Välillä jopa vihaan, mutten tuo sitä esille. Minut pitää suhteessamme sairastumiseni sekä huono talokauppa. En kertakaikkiaan jaksa huolehtia lapsesta 24/7, mutten halua olla ilman häntä myöskään useaa päivää viikossa. En myöskään jaksa juurikaan huolehtia kodin kunnosta saati itsestäni. Näin ollen olen jäänyt ikään kuin loukkuun tähän suhteeseen, mutta en valita. Asiat voisivat olla vieläkin huonommin.
Asenne. Tämä on nyt mun paikka. Vaikka olisi kuinka huonosti asiat. Mihin se johtaa?
Vierailija kirjoitti:
En mäkään pärjäisi, vaikken miehestäni enää kauheasti pidä. Välillä jopa vihaan, mutten tuo sitä esille. Minut pitää suhteessamme sairastumiseni sekä huono talokauppa. En kertakaikkiaan jaksa huolehtia lapsesta 24/7, mutten halua olla ilman häntä myöskään useaa päivää viikossa. En myöskään jaksa juurikaan huolehtia kodin kunnosta saati itsestäni. Näin ollen olen jäänyt ikään kuin loukkuun tähän suhteeseen, mutta en valita. Asiat voisivat olla vieläkin huonommin.
En kyllä ymmärrä miksi ihmeessä kukaan itseään kunnioittava mies haluaa elättää ja raahata riippakivenä pelkkää painolastia joka ei edes arvosta eikä kunnioita.
Tuohan on miehen tehtävä, tuoda perheelleen elanto ja hiellään rauhoittaa naista.
mies54v