Miksi torissa, annetaan ilmaiseksi, pyydetään maksua
https://www.tori.fi/vi/104795947.htm
Mitä tollanen suoristysrauta maksaa ?
Haluaa ostaja menee kauppaan hakemaan energiajuomaa, sitten hakemaan suoristusraudan.
Miksi ei pyydä samantien sitä 2-4 euroa ?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten v......ssa joku voi kirjoittaa noin päin v*a KAIKEN otsikosta lähtien?!🤣🤣
Kävikö tunteisiin henkilöllä, joka pyytää rahaa tai kahvia "annetaan" -osiossa? 😂😂😂
Ööööö mitä v****??? 😂😂😂 Miksi hel....ve...tissä tekisin niin?
Ok, olitkin vaan muuten vaan vammainen.
Itse kun olen jotain ilmaista hakenut niin vain ilmoituksista missä ei mitään pyydetä. Vien kuitenkin sen kahvipaketin periaatteesta. Kohta varmaan pyydetään " pari ämpärillistä sähköä "
Vierailija kirjoitti:
Parasta oli kun näin ilmoituksen, jossa "annettiin" jotain ja vastaan pyydettiin 4x Juhla mokkaa :D ja oli siis joku kuukausi sitten, eli hinta oikeasti oli jotain 25-30e, mitä se juhla mokka nyt nykyään maksaakaan.
Se lienee jotain samantyylistä psykologia, kuin kauppojen 299,99-hinnat. Vaikuttaa niin halvalta, että.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävikö tunteisiin henkilöllä, joka pyytää rahaa tai kahvia "annetaan" -osiossa? 😂😂😂
Taidat olla ap😂😂😂 katso omaa tekstiäsi ja mieti miksi et kykene kirjoittamaan normaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Henkilö, jolle on ylivoimaista hakea kaupasta maksuksi pyydettyä vaihtotavaraa, tuskin jaksaa hakea annettavaa tuotettakaan. Karsii hupivaraajat
Päinvastoin. Just lisää hupivarailua. Koska varaaja ei sitten jaksakaan lähteä hakemaan sitä kahvipakettia. Kaikilla ei ole kauppaa nurkalla, eikä autoa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi käytät, pilkkua?
Ei tuossa ole ilman pilkkuakaan v*** vertaa järkeä 😂😂😂😂😂
MIKSI TORISSA PYYDETÄÄN MAKSUA "ANNETAAN"-OSIOSSA, OLE HYVÄ!!!!!
Aloituskin on aivan päin hel.....vet.....tiä kirjoitettu, mutten jaksa paneutua siihen, koska aapee on selkeästi ihan v**** tyhmä ja tuhlaisin vain aikaani.
Vierailija kirjoitti:
Henkilö, jolle on ylivoimaista hakea kaupasta maksuksi pyydettyä vaihtotavaraa, tuskin jaksaa hakea annettavaa tuotettakaan. Karsii hupivaraajat
Ennemminkin tulee mieleen, että tavaran antaja ei halua mennä kauppaan. Esim. sosiaalisten tilanteiden pelko.
Herranen aika eikö ihmisillä ole käytöstapoja enää? Totta kai viedään jotain pientä vastineeksi, esim. juuri kahvipaketti on hyvä. Ottakaa mallia ulkomailta.
Minä olen antanut paljon tavaraa torissa.
Enkä koskaan ole olettanut että joku tuo jotain vastineeksi.
Ilmainen on ilmainen ja sillä sipuli.
Voisi käydä hakemassa ja sanoa että ilmaiseksi luvattu.
Vierailija kirjoitti:
Herranen aika eikö ihmisillä ole käytöstapoja enää? Totta kai viedään jotain pientä vastineeksi, esim. juuri kahvipaketti on hyvä. Ottakaa mallia ulkomailta.
Juu alapeukuttakaa oikein sydämmenne kyllyydestä. Kyllä totisesti huomaa, että ollaan Suomessa.
En veisi tavaran antajalle mitään kahvipaketteja. Eihän voi edes tietää, tykkääkö tämä henkilö kahvista tai etenkään siitä tietystä merkistä. Sama suklaalevyjen kohdalla. Jos ei halua tavaroitaan antaa ilmaiseksi, niin ostaa sitten itse sillä pienellä maksulla kahvinsa.
Ehkä tässä on taustalla se, että kahvipaketti tuntuu ajatuksissa edullisemmalle kuin rahalla maksaminen, vaikka nykyään kahvi ei todellakaan ole halpaa, esim. 2 pakettia Juhlamokkaa n. 13e!
Ei ilmainen ole minkäänarvoista kenellekään. Edes 0.50 tai vie n kierrätykseen.
Vierailija kirjoitti:
''Jotain pientä''. Kahvipaketti 6,49 tavarasta jonka joku on uutena ostanut kympillä Ikeasta? Tai suklaalevy 2,89 jostain kukkaruukusta?
Voin alkaa viedä tulitikkurasian tulevaisuudessa näille ''jotain pientä'' vaihtotavaraa kaipaavalle.
minä olen asunut usa kiina afrikka yhteensä n 20 v.
missään maassa ei viedä mitään vastineeksi jos ilman saa jotain.
missähän maassa sinä ulkomailla asuva olet asunut.
ilmainen on ilmainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu alapeukuttakaa oikein sydämmenne kyllyydestä. Kyllä totisesti huomaa, että ollaan Suomessa.
No onneksi asun Suomessa, jos siellä missä sinä asut ilmainen ei olekaan ilmainen, vaan pitää maksaa esim. 10e. Käytöstapoihin kuuluu antaa tavaransa sillä hinnalla millä sen on myyntiin laittanut, eli ilmainen = ilmainen. En todellakaan ota mallia idioottimaisista käytännöistänne.
Vierailija kirjoitti:
Ei ilmainen ole minkäänarvoista kenellekään. Edes 0.50 tai vie n kierrätykseen.
No sehän riippuu ihan täysin siitä, mitä ilmaiseksi antaa ja mitä kukakin haluaa/tarvitsee. Itse olen saanut ilmaiseksi (! ei edes kahvipakettia haluttu korvaukseksi) kaksi sohvaa ja takin. Oli arvokkaita ja tarpeellisia minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla ap😂😂😂 katso omaa tekstiäsi ja mieti miksi et kykene kirjoittamaan normaalisti.
Todistit vammaisuutesi, kiitos.
Eli ilmainen on mielestäsi noin 5-8e? Ok. Minusta ilmainen = ilmainen. Ei sitten kannata selata annetaan-osiota/laittaa mitään sille osiolle, jos koet että antaminen ei ole antamista vaan maksamista/vaihtokauppaa.