Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi torissa, annetaan ilmaiseksi, pyydetään maksua

Vierailija
28.10.2022 |

https://www.tori.fi/vi/104795947.htm

Mitä tollanen suoristysrauta maksaa ?

Haluaa ostaja menee kauppaan hakemaan energiajuomaa, sitten hakemaan suoristusraudan.

Miksi ei pyydä samantien sitä 2-4 euroa ?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmianna

Vierailija
2/44 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä tajunnut noita ilmoituksia, että vaihtuu johonkin kahvipakettiin tms. Miksei sama hinta rahassa käy? Ei kai ostajan tarvitse lähteä kauppaan palloilemaan ja etsimään tuntemattomalle jotain kahvipakettia, mieluummin ainakin itse maksaisin sen 5e.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

OPETTELE KIRJOITTAMAAN!!!!!!!! 😑😑😑😑😑

Vierailija
4/44 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilö, jolle on ylivoimaista hakea kaupasta maksuksi pyydettyä vaihtotavaraa, tuskin jaksaa hakea annettavaa tuotettakaan. Karsii hupivaraajat

Vierailija
5/44 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta oli kun näin ilmoituksen, jossa "annettiin" jotain ja vastaan pyydettiin 4x Juhla mokkaa :D ja oli siis joku kuukausi sitten, eli hinta oikeasti oli jotain 25-30e, mitä se juhla mokka nyt nykyään maksaakaan.

Vierailija
6/44 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkilö, jolle on ylivoimaista hakea kaupasta maksuksi pyydettyä vaihtotavaraa, tuskin jaksaa hakea annettavaa tuotettakaan. Karsii hupivaraajat

Jos on ylivoimaista antaa annetaan-palstalla, niin sitten se tuote laitetaan myydään-osioon.

Vierailija
7/44 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä tätä kanssa ollenkaan. Nykyään on kirjoittamaton sääntö että "ilmaiseen" tavaraan tuodaan joku kahvipaketti tai suklaalevy. Sitten jos ei tuo niin tulee tunne että tekee väärin. Melkein toivoisin että olisi sitten "vaihdetaan" osio siellä.

Vierailija
8/44 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon itse antanut useita asioita annetaan-osiossa, ja jotkut ovat kysyneet että tarviiko maksaa/antaa jotain vastineeksi. No ei tietenkään tarvitse, kun annan sen. Jos et halua antaa jotain ilmaiseksi, niin älä laita sitä annetaan-osioon, vaan myy se.

Vierailija
9/44 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä tätä kanssa ollenkaan. Nykyään on kirjoittamaton sääntö että "ilmaiseen" tavaraan tuodaan joku kahvipaketti tai suklaalevy. Sitten jos ei tuo niin tulee tunne että tekee väärin. Melkein toivoisin että olisi sitten "vaihdetaan" osio siellä.

Mä tarvitsin sellaista lokerikkoa. Maksaa Ikeassa 9.90. Annettiin ilmaiseksi.

Lokerikko oli parhaat päivät jo nähnyt ja antaja sanoi olisit voinut tuoda kahvipaketin edes.

Kannattaa laittaa se ilmoitukseen

Vierailija
10/44 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sielläki solmitaan avioliittoja?

Vierailija
11/44 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska annetaan ilmoituksia seurataan enemmän kuin niitä myynti-ilmoituksia. Siten löytyy helpommin joku ottaja kuin että ilmoitus olisi myytävien suuressa joukossa.

Mitä minä olen laittanut annetaan ilmoituksia, niin silloin sen on todella saanut ilmaiseksi. Paitsi jos vastaanottaja on halunnut minun postittavan tuotteen, niin silloin olen ottanut todelliset postikulut.

Vierailija
12/44 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lokerikko oli parhaat päivät jo nähnyt ja antaja sanoi olisit voinut tuoda kahvipaketin edes.

No olipa törkeää. Kuka kehtaa tehdä noin? Kai siinä on taustalla joku, että ajatellaan että kun joku saa ilmaiseksi, niin hyvää hyvyyttään heittääkin 10e siitä. Itse olen sekä antanut että hakenut ilmaista tavaraa, ei ole tullut mieleenkään odottaa maksua/maksaa itse.

Vierailija
13/44 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten v......ssa joku voi kirjoittaa noin päin v*a KAIKEN otsikosta lähtien?!🤣🤣

Vierailija
14/44 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävikö tunteisiin henkilöllä, joka pyytää rahaa tai kahvia "annetaan" -osiossa? 😂😂😂

Vierailija
15/44 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huonot käytöstavat sillä kahvipaketin ruinaajalla. Jos haluaa jotain vastinetta niin se laitetaan ilmoitukseen, eikä kyse ole silloin antamisesta vaan vaihdosta joko rahaan tai tavaraan. Kahvipakettikin maksaa nykyään yli vitosen.

Vierailija
16/44 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ajatellut, että annetusta tavarasta pitäisi kuitenkin maksaa jollain kahvipaketilla tms. Postikulut toki, jos tuote pitää postittaa, mutta muuten itse olisin vain tyytyväinen, jos joku tulee ilmaiseksi hakemaan minulta pois turhan tavaran.

Vierailija
17/44 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin ärsyttää kun kirpparin sivulla on lahjoituspalsta ja siinä muka lahjoitetaan kun pyydetään kahvipaketti tai suklaalevy korvaukseksi

En sorru moiseen.

Vierailija
18/44 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kahvipaketti = ilmaiseksi. En tod kehtaisi ottaa vastaan vaikka jotain huonekalua ilman pientä vastalahjaa.

Vierailija
19/44 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävikö tunteisiin henkilöllä, joka pyytää rahaa tai kahvia "annetaan" -osiossa? 😂😂😂

Ööööö mitä v****??? 😂😂😂 Miksi hel....ve...tissä tekisin niin?

Vierailija
20/44 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkilö, joka ei anna ilmaiseksi tavaraansa vaan haluaa jotain vastineeksi on hyvä ja laittaa ilmoituksensa muualle.