Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä introvertti nainen löytää naisystävän

Vierailija
28.10.2022 |

En liiku missään setapiireissä ja ulkomuotoni ei millään tapaa anna ymmärtää, että en ole hetero. Aiempi pitkä parisuhteeni oli miehen kanssa. En kohtaa mielenkiintoisia naisia töissä enkä harrastuksissa. Ammattini vuoksi en haluaisi mennä minnekään tinderiinkään, eikä ole muutenkaan mikään villi seksisuhde haussa.
Identiteettini ei ole muodostunut oikein millään lailla seksuaalisuuteni varaan, eli olen ihan tavallinen tylsä keski-ikäinen.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martoista löytyy tavallisia keski-ikäisiä naisia.

Vierailija
2/9 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Martoista löytyy tavallisia keski-ikäisiä naisia.

Olen itseasiassa ollut joskus martoissa, mutta kaikki olivat minua parikymmentä vuotta vanhempia, ja aika konservatiivisen oloisia. Kavereita minulla kyllä jo on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/9 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalivähemmistöille on uusi järjestö LHB-liitto. Oletko käynyt sen sivuilla katsomassa, josko siellä olisi vinkkejä lesboille suunnatuille keskustelufoorumeille tai joihinkin tapahtumiin?

Vierailija
5/9 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita Tinderiin vaikka etunimesi ensimmäinen kirjain, ja kuva, jossa hiukset tms osin kasvojen peittona.

Näin et valehtele, mutta henkilöllisyytesi säilyy todistamattomissa.

Minun kumppanillani oli näin, juuri ammatin vuoksi. Tinderistä löysimme toisemme. Olemme molemmat naisia.

Vierailija
6/9 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin vaikeaa se löytäminen olisi noilla sun parametreiilla edes heterona, vaikka toki on enemmän teoriassa vaihtoehtoja. Kun niin paljon siellä Tinderissä ne pariutumiset nykyään tapahtuu. Tai toki vielä myös yöelämässä, mutta eipä se taas monia meitä keski-ikäisiä jaksa kiinnostaa.

Vierailija
7/9 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksuaalivähemmistöille on uusi järjestö LHB-liitto. Oletko käynyt sen sivuilla katsomassa, josko siellä olisi vinkkejä lesboille suunnatuille keskustelufoorumeille tai joihinkin tapahtumiin?

No teidän toimintannehan pyörii lähinnä transihmisten dissaamisen ympärillä. Täyspäiset lesbot ja bi-naiset löytyvät muualta.

Vierailija
8/9 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookissa on keskustelu- ja deittiryhmät aseksuaaleille, jos haluat suhteen ilman seksiä.

Onnea matkaan!

Vierailija
9/9 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiempi kumppani löytyi netistä, mutta silloin en ollut näin julkisessa ammatissa, omalla nimellä en kyllä esiintynyt. Kasvoni tunnistetaan kyllä ellen laita kaikkia hiuksia naamalle:D siksi joku vähän Tinderiä intiimimpi juttu olisi kiva.

Kiitos vastauksista!

T. Aloittaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi