BB-Miralla kuulemma pahoinpitelytuomio.
Kommentit (29)
Se on itsekin kertonut siitä. Kuulemma syytön koko juttuun. Ihan skitso ämmä, en ihmettele siitä eilisen jälkeen enää mitään.
Henalla ainakin rattijuopumuksesta ja Mankista en muista... mutta kohtahan se saa tuomion seksuaalisesta hyväksikäytöstä.
mä en tajua, miten se ei voi tippua....
vähän kuuli ja näki kännipäissään omiaan, luuli että Mia yritti iskeä Jania jne. Haukkui Mian. Lukekaa BB-uutiset..
ja jos ette miraa paremmin tunne/tiedä pahoinpitelysyytteen ym taustoja (monia vuosia sitten) niin älkää siitä vaahdotko!
Ihan sama miksi se on saanut syytteen jne. mutta on osoittautunut aivan hulluksi talossa.
on muutenkin ollut nihkee mialle ja silloin aikanaan parasta frendiä sorellan kans, mut heti puhu siitä pahaa, kun sorella ooli pk-huoneessa tai muualla. Voi kun se nyt tippuis. Ketkä sitä kannattaa?Läpän vuoksi? Mutta aika huono läppä...
mira on epätoivonen tosiaan, eka koitti mankia ja sit jania, eikä saa ketään
Niinpä, ja on niin rakastuvinaan kaikkiin...
jatketaan, eli lisää infoa mirristä
ja tiedän yhtä ja toista siitä naikkosesta...
No se on ainakin tullut todistettua talossa.
Mua oikein ällöttää kun ne haukkuu kaikkia muita, mutta Mira ei tee mitään väärin!
Ja toi miten se hyökkäs Mian kimppuun ja sit muka yritti sovitella mutta sen sovittelu oli vaan haukkumisen jatkamista ja ittestään pyhimyksen tekemistä. Ja Mia ei sit muka halunut sovitella...
vai oisko? Kehtaisko se kertoa mirtsusta jotain? Mun BB-katselu jää pian tauolle, ellei se tipu. Mutta miks se miran ex on aina sunnuntaina katsomossa, eikö miralla ole ketään muita kavereita/perhettä/tuttuja, kuin exä , jolla siis uus kihlattu????????????????SÄÄLITTÄVÄÄ
Ja suoraan sanottuna, mun mielestä se kihlattukaan ei vaikuta järjenjättiläiseltä.
Ollut Siwan mainoksessa ja Matti-elokuvassa. Taitaa haluta vain" julkisuutta " Miran siivellä. En itse haluaisi että entinen hoito tulisi vastaan, eikö todellakaan löydy ketään muuta läheistä ihmistä...
Subbarin keskusteluista luin.