Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurit pitavat koiraa irti paivat pihallaan, usein on ulkona myos kun he itse lahtevat jonnekin. Ennen ei ole meita haitannut, mutta nyt kun saatu vauva perheeseen niin...

Vierailija
21.10.2006 |

Ongelma on sellainen, että koira lähtee etsimään isäntäväkeään ja tulee useimmiten meidän pihalle haistelemaan. Haukkuu koko ajan, tulee myös terassille jossa nukutamme vauvaa, haukkumaan. Vauva herää sitten aina siihen räksytykseen. Olen koettanut asiallisesti sanoa, että koira häiritsee kun on meidän pihalla. Mutta eivät ole ottaneet edes suoraan sanomisesta onkiinsa, vaan koira on aina edelleenkin irti ja meillekin haitaksi.

Mitä tällaisessa tilanteessa voi tehdä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkälaiset pihat kyseessä? rivari vai omakotitalo? maalla vai taajamassa?

minä laittaisin äkkiä aidan pihojen väliin jos se olisi mahdollista. ja jos koira tulee irrallaan ilman omistajaa teidän pihalle soita poliisille, vievät sen sitten pois jos vievät...

Vierailija
2/2 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta muutenhan sitä yleensä kuvittelisi, että asiallinen keskustelu auttaisi. Mutta ei tietenkään aina. Oman pihannehan voitte tietysti aina aidata niin, ettei koira pääse teidän pihalle. Sama aita on sitten hyödyllinen, kun lapsenne oppii kävelemään, mutta ei vielä tajua varoa autoja ym.

Mutta haukkuminen onkin sitten ihan toinen ongelma. Sitä kun ei saa estettyä muut kuin omistaja. Ja ymmärrän kyllä, jos sinua sapettaa. Voin myöntää, että minua vituttaisi tilanteessasi. Itsellä kun on kaksi herkkäunista huonosti nukkuvaa vauvaa, niin jokainen turha herätys tuntuu olevan minulle liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi