Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ja kuka köyhä oikeasti käy säännöllisesti yksityisellä sektorilla hoidattamassa terveyttään?

Vierailija
28.10.2022 |

Eli Sarkomaan väitteen mukaan henkilö, joka on niin köyhä, että hänelle 20 euroa on iso summa monen viikon ruokiin, on samalla niin varakas, että käyttää säännöllisesti yksityisen puolen terveydenhuoltopalveluja, joissa yksittäinen lääkärinkäynti (ilman mitään toimenpiteitä) maksaa kevyesti 200 eur.

Ja joku teeskentelee uskovansa tällaista tarinaa?

Joo, viimeksi kun kävin yksityisellä hammaslääkärillä, niin edelläni laskua maksaneen asiakkaan maksettava summa yhdestä ainoasta käynnistä oli muuten sellainen yli 2000 euroa!

Ei Sarilla oikein matematiikka pelaa.

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomuslaisena hävettää Sari Sarkomaa ja Elina Valtonen. Elina kun ryntäsi heti puolustelemaan Saria.

Onko näillä naisilla joku pyrkimys yrittää tuhota kokoomuksen kannatusta?

Vierailija
2/63 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään Sarkomaan tarinoiden mukaan eläkeläisnaapuria ei ole olemassakaan. Keksi koko valheen vain hätäpäissään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan köyhä, joka itse maksaa. Ja tuskinpa eläkkeellä olevan sairaanhoitajan entinen työnantajakaan maksaa hänen lääkärikulujakaan enää eläkkeellä.

Vierailija
4/63 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoomuslaisena hävettää Sari Sarkomaa ja Elina Valtonen. Elina kun ryntäsi heti puolustelemaan Saria.

Onko näillä naisilla joku pyrkimys yrittää tuhota kokoomuksen kannatusta?

lisänä risusavotta sanomiset , kolmen kova 

Vierailija
5/63 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan köyhillä rahaa viinaan tupakkaan ja eläimiinkin. Mitä yks ehkä kerta kaks vuodesaa yksityisellä käynti siihen nähden maksaa.

Vierailija
6/63 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinlääkäri maksaa helposti tonnin mistä te köyhäy revitte rahat. Itse elukka maksaa 1000-2000.

Vierailija
7/63 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt jo vuosikausia Terveystaloa sairastumisiin.

Pääsen sinne heti enkä kolmen viikon kuluttua.

Vierailija
8/63 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan köyhillä rahaa viinaan tupakkaan ja eläimiinkin. Mitä yks ehkä kerta kaks vuodesaa yksityisellä käynti siihen nähden maksaa.

Ja sitten tällaiselle ihmiselle 20 euroa on iso raha monen viikon ruokaan?

Älä nyt naurata.

Opettele vähän logiikkaa.

Ja 1-2 kertaa vuodessa ei ole sama kuin Sarkomaan väittämä "säännöllinen terveydenhuoltaminen yksityisellä". Ja se 1-2 kertaa vuodessakin on 200-400 euroa minimissään, joten jos ihminen on niin köyhä, että 20 euroa pitää riittää monen kuukauden ruokaan, niin tällainen ihminen ei tuhlaa vuodessa 10- tai jopa 20-kertaista summaa johonkin yksityiseen lääkäriin. Varsinkaan koska se ei ole kenellekään välttämätöntä vaan silkkaa luksuskuluttamista.

Vierailija
9/63 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomuslaisilla ei ole mitään käsitystä oikeasta elämästä.

Vierailija
10/63 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli olet ollut vuosikausia työtön?

Mielenkiintoinen pitkäaikaistyötön, joka silti laukkaa yksityisellä sektorilla hoidossa. Valehtelusi on ilmiselvää.

Kaikilla töissäkäyvillä kun on työterveyshuolto joten eivät tarvitse mitään Kela-korvauksia koska työnantaja maksaa.

Vierailija
11/63 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan köyhä, joka itse maksaa. Ja tuskinpa eläkkeellä olevan sairaanhoitajan entinen työnantajakaan maksaa hänen lääkärikulujakaan enää eläkkeellä.

Kaikki, joilla on vakuutus. Köyhä tajuaa hankkia vakuutukset, tietenkin.

Vierailija
12/63 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoomuslaisilla ei ole mitään käsitystä oikeasta elämästä.

Älä yleistä. Puolueessa on vain joitakin näitä ääliöitä, jotka pitäisi potkia sieltä pois.

t. kokoomuslainen

Vierailija
13/63 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se tupakka tai viina välttämätöntä. Röökii menee 3000e vuodessa. Se on priorisoimista.

Vierailija
14/63 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Köyhä ostaa makaronia ja vain haaveilee vakuutuksista.

Vierailija
15/63 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli köyhä, jolle 20 euroa on rahaa ruokaan, pystyy silti maksamaan moninkertaisesti tuon kokoisen summan täysin turhista vakuutuksista?

Nää teidän selittelyt ovat naurettavia ja säälittäviä tyhmyydessään.

Vierailija
16/63 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni köyhä käy yksityisellä, koska julkiselta ei saa hoitoa vaivoihinsa. Eli on pakko. Säästetään vähästä, jotta saadaan edes jotain hoitoa. Vielä kun otetaan yksityisen puolen Kela-korvaus pois niin tätäkin mahdollisuutta hoitaa vaivoja vaikeutetaan. 

Vierailija
17/63 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se tupakka tai viina välttämätöntä. Röökii menee 3000e vuodessa. Se on priorisoimista.

Sulla vai? No se on sun ongelmasi. Aiheeseen se ei liity mitenkään.

Vierailija
18/63 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Mä en käytä julkista terveydenhuoltoa enää muuhun kuin lasten neuvolakäynteihin. Ja tuo työterveydestä mölisijä on kyllä ihan pihalla asiasta. Ihan kuin työterveys kattaisi mitään muuta kuin työhön liittyvän.

Vierailija
19/63 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka yksityisellä käy? 200 e 10 minuutista ja siitä ei saa muuta kuin lähetteen eteenpäin. 

Vierailija
20/63 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus kantaa vastuunsa ja tietää että velat täytyy maksaa takaisin,  seuraava hallitus tulee tekemään ennennäkemättömät leikkaukset sosiaaliturvaan yms jotta maan talous saadaan tasapainoon ja siinä kyllä vassaripolitiikot kylmenee kyydissä, voisi sanoa että kosto odottaa nykyistä velanottohallitusta kohtaan