Hankkisitko itsekin ulkomailta kakkoskodin, jos aikuiset lapsesi asuisivat ulkomailla töiden takia?
Kommentit (10)
En.
Nautin niin paljon hyvissä hotelleissa yöpymistä. Eli asuisin hotellissa ja sieltä käsin pääsen tapaamaan lastani vaikka joka päivä.
Jos maa on mukava lomapaikka niin miksipä ei. Asunnonhan voisi kalustaa sellaiseksi, että sitä voi vuokrata muille halukkaille silloin kun itse ei tarvitse.
En oikein usko, että tulisi niin paljon vierailtua, että olisi tarve. Toki eläkkeellä hyvin voisinkin, jos lapsellani olisi omiakin lapsia joiden kanssa voisin olla avuksi ja kuntokin sen kestäisi. Miksipä ei! Noin muutoin en usko, että aikusia lapsiani kiinnostaisi ihan niin paljon äidin kanssa viettää aikaa, että kannattaisi sen takia muuttaa.
En hankkisi. Minulla ei ole alkeellistakaan mahdollisuutta hankkia mistään mitään kakkoskoteja. Hyvä kun saan tämän ainokaisenkin maksettua.
En, miksi ihmeessä? Itse olen asunut ulkomailla myös, ja vanhemmat kävi siellä ehkä kerran muutamassa vuodessa, viikonloppureissulla. Muuten kävin itse vanhemmilla Suomessa pari kertaa vuodessa.
Mieluiten hankkisin ykköskodin ulkomailta...
Vierailija kirjoitti:
Näin varmaan minäkin tekisin. Suomessa voisi olla vain kaupunkilaisia tai mökki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin varmaan minäkin tekisin. Suomessa voisi olla vain kaupunkilaisia tai mökki.
Siis kaupunkikaksio, ei kaupunkilaisia
En.