Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko hyvä joululahja teinitytölle

Vierailija
28.10.2022 |

Käsityönä tehdyt tikkarikorvakorut, laadukasta kynsilakkaa ja kynsitarroja + popsockets?

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi hyvä luoja

Vierailija
2/65 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tunnet tytön niin varmaan tiedät mitä hän toivoo. Omani haluaa feminististä kirjallisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee ehkä just ja just 13-vuotiaalle teinille. Tai odota, ei edes sen ikäiselle.

Vierailija
4/65 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos tunnet tytön niin varmaan tiedät mitä hän toivoo. Omani haluaa feminististä kirjallisuutta.

Mieluummin vaikka kynsitarroja kuin propagandaa. Kaikki eivät ymmärrä lukemaansa kuitenkaan.

Vierailija
5/65 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaista? Klassikkoja vai esim. Holly Bournea tai Carol Shieldsia?

Vierailija
6/65 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saa antaa myös vinkkejä , mitä voisi antaa

Vierailija
7/65 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan teinistä. Esim. minulla nuo olisi jääneet käyttämättä, koska ei ole korvanreikiä ja pureskelin kynsiä eikä niihin siksi voinut mitään laittaa. Kaverilleni sen sijaan tuollaiset olisivat olleet oikein mainiot.

Vierailija
8/65 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menee ehkä just ja just 13-vuotiaalle teinille. Tai odota, ei edes sen ikäiselle.

Jos mietin omaa tytärtäni joka on nyt 14 niin uskoisin, että tykkäisi. Kaikkia hienoja korvakoruja löytyy. Entäs joku suihkusaippua lisäksi?

Vierailija
9/65 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihan teinistä. Esim. minulla nuo olisi jääneet käyttämättä, koska ei ole korvanreikiä ja pureskelin kynsiä eikä niihin siksi voinut mitään laittaa. Kaverilleni sen sijaan tuollaiset olisivat olleet oikein mainiot.

Tässä tapauksessa tällä tytöllä on korvakorut kyllä

Vierailija
10/65 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leffaliput

Vierailija
11/65 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälaista? Klassikkoja vai esim. Holly Bournea tai Carol Shieldsia?

Sellaista missä kerrotaan etuoikeutettujen rikoksista vähemmistöjä kohtaan. Vuosisataisista sortorakenteista joiden uhreja ovat rodullistetut, transhenkilöt ja vegaanit.

Okei, eli neljännen aallon kunnon hard corea. :))

Vierailija
12/65 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näkeehän aikuisillakin kaiken maailman enkkulaku, vaahtokarkki ym korvakoruja. Ihan aikuisetkin käyttää

Vierailija
13/65 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen jo aikuinen ja käytän kynsitarroja vieläkin. Miksei teinillekin?

Vierailija
14/65 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa laittaa kyllä muitakin vinkkejä

Vierailija
15/65 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niin henkilökohtaista että paha sanoa. Oma teinini rakastaisi noista kaikkea muuta kuin popsokettia (ikä 15v), mutta en uskalla silti suositella koska kaikki teinit ei käytä kynsilakkaa tai korviksia, ja jos käytt'' niin korviksiakin on niin montaa eri sorttia että voi olla että vaikak käyttää korviksia niin tikkarikorvakorut ei ole omaan mieleen.

Vierailija
16/65 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsestäsi voi olla hyvä lahja? Älä koskaan kesi itse lahjaa minkään ikäiselle joka osaa puhua! Kysy häneltä itseltä mitä haluaa osaa vastata ihan itse mitä haluaa.

Vierailija
17/65 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on niin henkilökohtaista että paha sanoa. Oma teinini rakastaisi noista kaikkea muuta kuin popsokettia (ikä 15v), mutta en uskalla silti suositella koska kaikki teinit ei käytä kynsilakkaa tai korviksia, ja jos käytt'' niin korviksiakin on niin montaa eri sorttia että voi olla että vaikak käyttää korviksia niin tikkarikorvakorut ei ole omaan mieleen.

Näinhän se on, että varmasti jokaisella se oma maku. Onko sulla antaa jotain hyvää pientä vinkkiä? Budjetti kun ei ole kovin suuri

Vierailija
18/65 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen laittanut kampaamon shampoota ja hoitoainetta. On tykätty

Vierailija
19/65 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mietin omaa tytärtäni joka on nyt 14 niin uskoisin, että tykkäisi. Kaikkia hienoja korvakoruja löytyy. Entäs joku suihkusaippua lisäksi?

Mä taas jos mietin omaa tytärtäni samassa iässä, niin käyttämättä olisi jäänyt. Kynsilakkaa olisi ehkä saattanut satunnaisesti käyttää, jos sen väri on hillitty.

Vierailija
20/65 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä häneltä lahjatoive. Niin minä olen tehnyt kummitytön ja hänen siskonsa kanssa siitä alkaen, kun he ovat olleet teinejä, taisi alkaa jo esiteininä. En yritäkään tietää, mistä he tykkäävät. Kumpikin ilmoittaa minulle, mitä haluaa, ja minä ostan verkkokaupasta heidän osoitteeseensa. Vanhemmat huolehtivat sitten aattona kuusen alle.

Vaihtoehtoisesti lahjakortti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi