Jonotin tunnin Heleniin
Enkä päässyt läpi. Syy: muuttopäivä siirtyi sairauden takia, mutta tämänhetkinen asunto on nimissäni vielä ensi kuun loppuun.
En tietenkään käytä täällä enää sähköä ,mutta sopimus loppuu täkäläisen siirtoyhtiön kanssa vasta tuolloin. Nämä halusivat sopimuksen kestävän ensi kuun loppuun asti.
Helenin sivuilta en löydä muuta kuin tavallisen muuttoilmoituksen. Sähkö päättyy päivänä x ja siirtyy paikasta a paikkaan b. Muutenkin sivujen loogisuudessa on toivomisen varaa.
Sähköpostin vastaaminen kestää viikkoja, mutta jätin asian hoitamisen sen haltuun.
Miten voi olla vielä nykyään näin hankalaa hoitaa noin yksinkertaista asiaa, ja mikseivät siirtäjä ja myyjä keskustele keskenään? Tämä on ihan vuosituhannen vaihteen ylimenokauden älyttömyyksiä. Eikö isolla firmalla ole vieläkään ihmisiä töissä??
Kommentit (10)
Varmaan pitää heille maksaa, että saa palvelua...
Vierailija kirjoitti:
Ei ne firmat mitään ihmisiä varten ole, ihmiset ja ihmisten rahat on heitä varten. Joka penni imuroidaan isompien taskuun.
Ja puhelinyhtiö vetää loput välistä.
Voisihan noillakin olla takaisinsoiton tilausjärjestelmä.
Eniten ketuttaa että sieltä yritettiin ke:na soittaa minulle, kun olin täyttänyt osoitemuutoksen hiukan väärin. En uskaltanut vastata. Puhelimessa näkyi vain numero, ei soittajaa.
Laita sähköpostia. Olen itse ollut reilun viikon sisään kahdesti yhteydessä maililla ja vastaus on tullut päivässä. Eilen laitoin sähköpostia, että haluan muuttaa liittymäsopimukseni toistaiseksi voimassa olevasta pörssisähköön ja tänään aamulla sain mailitse vastauksen, että homma kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Tuonkin asian voit hoitaa netissä. Et taida osata?
Arvaa olenko yrittänyt? Luitko mitä kirjoitin?
Helenillä on on muuttopuhelin 24/7 miten sinne voi olla aina jono soita keskellä yötä sit.
Vierailija kirjoitti:
Laita sähköpostia. Olen itse ollut reilun viikon sisään kahdesti yhteydessä maililla ja vastaus on tullut päivässä. Eilen laitoin sähköpostia, että haluan muuttaa liittymäsopimukseni toistaiseksi voimassa olevasta pörssisähköön ja tänään aamulla sain mailitse vastauksen, että homma kunnossa.
Tein tuon jo.
Vierailija kirjoitti:
Helenillä on on muuttopuhelin 24/7 miten sinne voi olla aina jono soita keskellä yötä sit.
Olen tehnyt muuttoilmoituksen. Minulla on yhtä aikaa 2 kustannuspaikkaa, joista toiseen muutan kesken kuukauden.
Muuton piti olla huomenna, mutta sairastuin koronaan.
Vierailija kirjoitti:
Helenillä on on muuttopuhelin 24/7 miten sinne voi olla aina jono soita keskellä yötä sit.
Sama numero, johon jonotin.
Vierailija kirjoitti:
Täti on ihan tuohtunut kun ei palveltu 🤣😂
Ainoastaan suomalainen tyytyy huonoon palveluun.
Ei ne firmat mitään ihmisiä varten ole, ihmiset ja ihmisten rahat on heitä varten. Joka penni imuroidaan isompien taskuun.