Tupakoin satunnaisesti. Ostin askin pitkästä aikaa ja järkytyin.
L&M :n hinta 9,50€. Miten kenelläkään on varaa vetää askia päivässä näillä hinnoilla?
Kommentit (35)
Ei mulla ainakaan, poltan puoli askia päivässä ja koitan lopettaa kokonaan. Champixia ottaisin, mutta sitä ei saa ennen maaliskuuta ainakaan :(
Viidessä viikossa tuo on saman verran mitä mulla menee personal traineriin 5x. Valintoja.
Kartonki menee viikossa, välillä vähän yli. Alkoholiin vuorostaan ei mene mitään.
Minä en ole ostanut vuoteen yhtään tupakkaa. Aina kun tulee ylitsepääsemätön himo, niin pummin joltakin yhden tai sitten vaan olen ilman. En nyt muutenkaan ole polttanut näitä pummattujakaan, kuin ehkä maksimissaan askin verran vuodessa. Jos ostan askin, niin se tulisi poltettua päivässä ja siitä se sitten lähtee taas.
Piipputupakka 40g maksoi ärrällä 25 euroa. Meinasin lentää perseelleni. Viimeksi poltin piippua n. 10 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole ostanut vuoteen yhtään tupakkaa. Aina kun tulee ylitsepääsemätön himo, niin pummin joltakin yhden tai sitten vaan olen ilman. En nyt muutenkaan ole polttanut näitä pummattujakaan, kuin ehkä maksimissaan askin verran vuodessa. Jos ostan askin, niin se tulisi poltettua päivässä ja siitä se sitten lähtee taas.
Pummaaminen on aivan sairaan ärsyttävää
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ainakaan, poltan puoli askia päivässä ja koitan lopettaa kokonaan. Champixia ottaisin, mutta sitä ei saa ennen maaliskuuta ainakaan :(
Minulla vanha paketti kotona.Uskallanko luovuttaa ilmaiseksi jollekin netin kautta ?
Vierailija kirjoitti:
Anna ainakin 0,5 euroa joka sätkästä.Ei ne ole muillekaan ilmaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla vanha paketti kotona.Uskallanko luovuttaa ilmaiseksi jollekin netin kautta ?
Et. Nämä ovat vahvoja psyykkeeseen vaikuttavia lääkkeitä ja lääkärin pitää katsoa että sopivat käyttäjälle sekä opastaa oikeaan käyttöön.
Vähävaraisten tupakointia pitäisi tukea. On epäoikeudenmukaista, että köyhällä ei ole vara polttaa. Kartonkeja voisi jakaa ruuanjakopaikoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi varmaan ettei, niissä on niitä sivuvaikutuksia.
Vierailija kirjoitti:
Pyydä lääkäriltä Voxraa. Se on toinen lopetukseen tarkoitettu lääke.
Tupakointi on täysin turhaa ja myös häiritsee muita. Koittakaa keksiä uutta sisältöä elämiinne.
Vierailija kirjoitti:
Tupakointi on täysin turhaa ja myös häiritsee muita. Koittakaa keksiä uutta sisältöä elämiinne.
Niin on myös rempseät tekoripset ja akryyliset raatelukynnet. Silti niitä otetaan.
Vierailija kirjoitti:
Ketäköhän häiritsee jos omakotitaloni terassilla poltan joskus tupakan? Aivan, ei ketään.
Ja kuka sinä olet sanomaan mikä täällä on turhaa? Jos tuolle linjalle lähdetään, kaikki mitä itse ei tee / harrasta, on turhaa.
Se onkin sitten askin hinta pompannut yhtäkkiä 30 snt, koska vielä muutama viikko sitten sai lämäriä 9,20€. Jeppisjepulis.
Vierailija kirjoitti:
Siksi käydään Tallinnassa. Eipä ole Suomi saanut pennin jeniäkään tupakkaveroa multa viimeiseen kuuteen vuoteen :)
Oikein! Ja kavereille juominkeja tuliaiseks. Haistakoon ahne valtio pitkän 💩.
Siksi käydään Tallinnassa. Eipä ole Suomi saanut pennin jeniäkään tupakkaveroa multa viimeiseen kuuteen vuoteen :)