Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tajusin et oon lihava ja ruma

Vierailija
28.10.2022 |

Hyi hityo oon 158/95 kg ei hyvä

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siitä se lähtee, totuuden oivaltamisesta. Jos haluat olla jotain muuta, niin sitten tekemään asioita, joilla muutos tulee. Pituuteen tuskin pystyy kauheasti vaikuttamaan, jos aikuinen ihminen olet, mutta paino on yleensä asia, johon voi vaikuttaa (ja nyt ihan turha tulla kiljumaan, kuinka voi olla sitä tätä ja tota, että ei vaan laihdu. Joo, kyllä voi, mutta suurimmalla osalla ei kuitenkaan ole).

Vierailija
2/10 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Smoothie ja sorbetti diettiä kehiin. Youtubesta jumppavideoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut jo kohta 20 vuotta. Olen jo tottunut, ei haittaa.

Vierailija
4/10 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha

Miten tämä muutti tai tulee muuttamaan elämääsi?

Vierailija
5/10 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet nainen, älä huoli, alastonkuvat vaan alastonsuomicomiin niin saat sadoilta miehiltä ihailua.

Jos olet mies, niin rikastu äkkiä tai selaile netistä mistä saat edullisesti köyttä ja valjasrasvaa...

Vierailija
6/10 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Smoothie ja sorbetti diettiä kehiin. Youtubesta jumppavideoita.

Kyllä litran jäde ja iso rasia suklaata lohduttaa tuossa tilanteessa enemmän kuin viherhötöt. Pullo ällömakeaa likööriä kruunaa fiilikset.

Vierailija
7/10 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä se lähtee ap, olin samassa tilanteessa noin vuosi sitten. Alussa tuntui rehellisesti pahalta, mutta hyvähän asia se on jossain vaiheessa huomata :) Etkä ole onneksi vielä mahdottomassa tilanteessa, nyt teet kaikkesi terveyden eteen.

Vierailija
8/10 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut aina ruma. Naisena se tarkoittaa tiettyjä asioita:

Näkymättömyys: niin parisuhde-, seksi- kuin työmarkkinoilla. Töitä saa toki tehdä, mutta kunnia ja eteneminen on huonompaa kuin kauniilla ihmisillä. (Tätäkin on tutkittu.)

Realistinen kuva miehistä. Kun ei ole sitä lajia, jonka kanssa toivotaan tilaisuutta seksiin, miehet eivät vaivaudu teeskentelemään, olemaan kohteliaita, auttamaan - paitsi tietysti ne, jotka ovat oppineet kunnon käytöstavat ja on luonnostaan tai opittuna kyky ottaa muitakin huomioon siitä riippumatta, onko siitä itselle välitöntä etua. 

Eivätkä ne muutkaan ihmiset paljon viitsi teeskennellä. Näkee sitten ainakin, ketkä ovat oikeasti kavereita ja pitävät siitä huolimatta, miltä näytät. 

Ja tämän johdosta kusipäisyystuntemusta kertyy niin, ettei ihan heti lähde kusipäiden matkaan, jos vaikka joku haluaisikin käyttää hyväksi.

Vierailija
9/10 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kiva syöttää tollaselle possulle terveellisiä laihdutusruokia ja laihduttaa se normaalin kokoiseksi.

Sitten sen itsevarmuus kasvaisi ja se jättäis mut kun en enää olisi tarpeeksi komea.

Vierailija
10/10 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olis kiva syöttää tollaselle possulle terveellisiä laihdutusruokia ja laihduttaa se normaalin kokoiseksi.

Sitten sen itsevarmuus kasvaisi ja se jättäis mut kun en enää olisi tarpeeksi komea.

:[