Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiantuntijat jyrähtävät: isyyshuijauksen pitäisi olla rikos

Vierailija
28.10.2022 |

https://www.is.fi/perhe/art-2000009165194.html

Kannatetaan. Järkyttävää mitenkä oikeusvaltiossa tuo ei ole rikos. Mutta toisaalta eihän miehiin kohdistuvassa vääryydessä ikinä mitään pahaa ole.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen näin tehnyt ja oikea isä hirtti itsensä ja kadun tätä. pitäisikö minulle antaa rangaistus?

Vierailija
2/9 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isyyshuijauksella tavoitellaan petoksella taloudellista hyötyä. Kelaa huijatessa mennään oikeuteen mutta miestä saa huijata lain siunauksella ilman pelkoa seuraamuksista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen näin tehnyt ja oikea isä hirtti itsensä ja kadun tätä. pitäisikö minulle antaa rangaistus?

siis toisin päin

Vierailija
4/9 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin samaa mieltä.

Vierailija
5/9 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
6/9 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen etu syynä. Jos mies ei voisi olla isä eli ei olisi harrastanut seksiä, miten suostuisi tunnustamaan isyytensä?

Miten nainen voisi tietää, kuka isä on?

Vierailija
7/9 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi kansalaisaloite asiasta niin allekirjoittaisin.

Vierailija
8/9 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä.

Vierailija
9/9 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsen etu syynä. Jos mies ei voisi olla isä eli ei olisi harrastanut seksiä, miten suostuisi tunnustamaan isyytensä?

Miten nainen voisi tietää, kuka isä on?

Siis mitä? Nyt meni ohi. Miksi miehen joka ei ole harrastanut seksiä naisen kanssa tulisi "tunnustaa" jonkun toisen siittämän lapsen isyys? Nainen voi, ja pitää kertoa "isäehdokkaille" kaikista isäehdokkaista. Eikä vaan "joo kyllä se sä oot" vaikka olisi käynyt useampienkin kanssa harrastamassa seksiä. Sitten dna tutkimuksella selvitetään.