Mitä haluaisit sanoa työpaikalla, mutta et kehtaa?
Yksi asia per viesti. Ja jotakin työhön liittyvää siis. Mä haluaisin sanoa kolmelle firman johdossa istuvalle , että nyt on kyllä korkea aika jäädä eläkkeelle. Ette ole enää täysin työkykyisiä, taidot ja tiedot ovat auttamattoman vanhentuneita. Iän puolesta siis olisivat voineet eläköityä jo vuosia sitten, mutta siellä yhä porskuttavat ja se valitettavasti näkyy koko firman tuloksessa.
Kommentit (244)
Vierailija kirjoitti:
Olet pätevä, mutta todella outo ja selvästi lesbo, vaikka olet miehen kanssa.
Olen kyllä maksimissaan bi.
Voisin sanoa avustettavalle että pitää turpansa kiinni ja on erittäin tyytyväinen ja kiitollinen että yleensä kukaan viitsii edes tehdä tätä paskaduunia.
Tuotannossa olisi pari nättiä likkaa joita haluaisin naida ja jos tämä onnistuisi heidän kanssa samaan aikaan voisin kuolla onnellisena.
Vierailija kirjoitti:
No meillä eräs ammattiryhmä kälättää ja loisii kun muut juoksee.
Veikkaan neuvolan terveydenhoitajia. Siinä on porukka, jolle ei pitäisi maksaa palkkaa kokopäiväistä, kun eivät töitä tee.
Sitä että olen maannut firman toimitusjohtajan tyttären kanssa... oli hyvä pano,posliini klitoris ja kiinteät peppu ja tisut.
M28
Vierailija kirjoitti:
Sitä että olen maannut firman toimitusjohtajan tyttären kanssa... oli hyvä pano,posliini klitoris ja kiinteät peppu ja tisut.
M28
Öö, kaikilla naisilla on karvaton klitoris. Olikohan tuo nyt vain sun päiväuni?
Tää päivä oli niin hirveetä rahanhaaskausta taas, tän ois voinu vetää teamsina ihan täysin. Sanoisin että puolet perukasta oli paikalla vastoin tahtoaan ja olisivat mielellään tehneet ihan normaalitöitä, koska ne työt odottaa kuitenkin tekemättöminä.
Mä aion missata seuraavan session, nää on yhtä tuskaa.
Rakas kollegani, on aika jäädä eläkkeelle. Ymmärrän, että taloudellisesti se on haastavaa, mutta et ole enää työkykyinen.
Teoria: Yrityksen johtamisohjeet ja visio on täyttä sanahelinää. Kannustetaan avoimuuteen, siihen että kaikkien on tultava kuulluksi, vuoropuhelu on tärkeää ja pitää olla vaikutusmahdollisuuksia joka organisaatiotasolla, kommunikoidaan vain kunnioittavasti, asiallisesti ja ammattimaisesti ja ollaan kaikille tasavertaisia, otetaan palaute lahjana ja kehitetään toimintaa.
Käytäntö: Ihan sama mitä siellä yrittää tai sanoo tai toivoo, ei sillä ole mitään merkitystä. Jos joku edes kuuntelee, niin siihen tulee heti vastaväite ja pomo on aina oikeassa, eli kaikui kuuroille korville. Kaikki luulevat olevansa alallaan parhaita ikinä (vaikka heillä on näkemystä vain tämän firman toiminnasta, ei mistään muusta).
Mistään ei saa sanoa poikittaista sanaa, eikä antaa rakentavaa / kehittävää palautetta kun loukkaannutaan jo ihan tavallisista kysymyksistä koska jotkut (varsinkin iät ajat samassa firmassa olleet) tulkitsee ne syyttämiseksi tai kyseenalaistamiseksi, loukkaantuvat henkilökohtaisesti ja kipittävät nillittämään heti "kaveripomolleen" joka myös ollut iät ja ajat samassa firmassa. Kun jonkun heikkoitsetuntoisen itselleen liian vaativassa olevan johtajan suututtaa, niin käytös on kaikkea muuta kuin asiallista ja rakentavaa, sorrutaan jopa asiattomuuksiin, huutamiseen, uhkailuun ja todella epäammattimaiseen liioitteluun sekä asioiden vääristelyyn ja vain toisen mustamaalausyritykseen. Tosin hänelle tuskin koitui mitään tällaisesta käytöksestä. Monta asiaa katsotaan läpi sormien kun on tiettyä osaamista.
mutta tätähän se on joka firmassa ja tähänkin olisi pitänyt osata varautua...
Hoida liero (epäpätevä pomo) hommasi niin ettei meidän tarvitse paikata hommiasi joka viikonloppu!
Tämä on sairas paikka jossa psykologinen turvallisuus on vieras käsite. Haistakaa, lähden nyt.
Että toivon kaiken tulevan julkisuuteen joku päivä. Kaikki se epäreiluus ja rikokset mitä tehty. Monet teistä oikeesti taitaa tehdä töitä eräässä projektissa valheellisin perustiedon.
Sanoisin että miten ne luulee että työkaverit arvostaa kollegoja jotka saa tuloksia vaan rikoksilla.
Suuri salaisuuteni on, että työ ei kiinnosta. Ei ollenkaan.
Haluaisin sanoa, että älkää aina valittako vaan tehkää jotain jos ei mene hyvin tai jokin asia vaivaa.
Toki kaikkeen ei voi itse vaikuttaa
Hankkikaa/tehkää työlista. Sijaiset ja harjoittelijaat ihan paniikissa kun ei tiedä mitä tehdä ja muutenkin sen takia kaikki päin persettä, kun vakkareilla lista vaan päänsä sisällä
Olen lopen v i t t u u n t u n u t näihin kielipuoliin, joita pomo palkkaat luvaten, että suomea ymmärtävät/puhuvat.
Olisi muutakin tekemistä, kun vääntää näille Google-kääntäjän avulla tai kädestä pitäen näyttää, mitä pitää tehdä ja siltikin menee päin persettä.
Ja tässä hienosti tiivistitkin 90% hoitoalan työpaikoista yhteen viestiin.
-toinen alalla työskentelevä