Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluaisit sanoa työpaikalla, mutta et kehtaa?

Vierailija
28.10.2022 |

Yksi asia per viesti. Ja jotakin työhön liittyvää siis. Mä haluaisin sanoa kolmelle firman johdossa istuvalle , että nyt on kyllä korkea aika jäädä eläkkeelle. Ette ole enää täysin työkykyisiä, taidot ja tiedot ovat auttamattoman vanhentuneita. Iän puolesta siis olisivat voineet eläköityä jo vuosia sitten, mutta siellä yhä porskuttavat ja se valitettavasti näkyy koko firman tuloksessa.

Kommentit (244)

Vierailija
41/244 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä asioita on paljon. Niin paljon....

Vierailija
42/244 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vessasta paperi loppunut. Olisi aika noloa mennä pyytämään lisää...

Eipähän jatkuvasti hypätä siellä WC:ssä kuluttamassa työaikaa. Ja voi ne paperit ostaa itsekkin ellei muutamaa tuntia pysty pidättelemään. 

Voi sinne vessaan mennä silti työaikaa kuluttamaan ilman, että hädällä käy ja paperia tuhlaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/244 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että voitteko lopettaa kaiken sen turhan humpan, leikit ja sosiaaliset hassuttelut ja jättää meidät työntekijät rauhaan. Ei kiinnosta leikkiminen eikä mikään wellness-höpinä tai yhteiset taukojumpat. Tulen töihin tekemään töitä.

Vierailija
44/244 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
45/244 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tämä työyhteisö on kiusallinen esimerkki siitä, kuinka pomoiksi valikoituu aina vääriä ihmisiä.

Vierailija
46/244 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ne jo toisena vuonna peräkkäin olevat muutos yt:t sais vihdoin siivottua ne yksikkönne vapaamatkustajat ja etuisuuksien keräilijät hittoon sieltä.

Kerta toisensa perään, vuodesta toiseen päin hel...iä tehdyt laskelmat ja hinnottelut ovat tulleet maksaman firmalle miljoonatappiot ja kaikkien näiden takana yksi ja sama henkilö. Nyt on aika heittää se laiskanpulskee, ylimielinen selkäänpuukottaja sieltä kuuta kiertävälle radalle.

Ilmeisesti joku luki tän mun toiveen koska se mo sai oikeesti kenkää vihdoinkin. Tosin kyllähän hänen toimistaan ja käytöksrstä reklamoitiinkin vuosikausia talon johtajille.

Vierailija
47/244 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi ikinä kehua tuotetta jota valmistamme ja tarjoamme (myymme).

Jos minun olisi pakko kehua firmaamme niin kierteleisin ja kaarteleisin jotenkin, mutta en saisi kurkustani ulos sitä että myymämme tuote on ensiluokkaista.

Vierailija
48/244 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sn voisi sanoa, että alunperinkin emmin tähän firmaan tuloa, en ilkeä sanoa missä olen töissä. En ole oikeasti viihtynyt juuri koskaan tässä firmassa, se johtuu siitä että esihenkilöni on outo, välillä ilkeä ja käytyäytyy kummallisesti minua kohtaan vaikkavosaan kyllä työni ihan hyvin, en ole tullut kuulluksi ja täällä on ihan sama mitä sanoo sillä ei ole merkitystä. Väliaikainen onneksi vain hetken pomonani ollut henkilö oli ihan mielisairas, todella epäammattimainen henkilö joka vei viimeisetkin fiilikset.

Teen tätä vain koska pääsen suht helpolla ja liksa on ok.

Vierailija
49/244 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoonkin että firmassa on ollut tänä vuonna valtava muutos joka on vieläkin osin kesken.

Olen ollut todella isossa ja nonipuolisessa firmassa aikaisemminkin, mutta ihmettelen suuresti miten sekavaa toiminta meillä on.

Jokainen säätää mieleisekseen, joka yksiköllä ja joka johtajalla /päälliköllä on omia tapoja ja eri oikeuksia. Samoissa rooleissa olevia kohdellaan eritavoin ja eri arvoisesti, eikä meillä ole yhdenvertaisia velvoitteita eikä myöskään oikeuksia. Minunkin kollegan parhaat päivät oli jossain 2010 luvun alussa, on todella laiska, delegoi kaikki asiat alaisilleen, kalenteri lähes tyhjä toisin kuin meillä muilla, ei koskaan ota kantaa mihinkään muutakun toistaa muiden jo sanomia juttuja. Tekee viikkokaudet kotona (tai jossain mökillä) töitä vaikka meillä on määritelty xx päivää viikossa etäpäivien määrä. Ei hänelle kukaan sano mitään, se on ilmeisesti ihan ok.

Tietyllä tiimillä jossa samat henkilöt olleet yli 10v on joku ihme suojelus, heidän virheistään, sekoiluistaan, tekemättä jättämisistä tai puolitiehen tehdyistä asioista ei saa sanoa ääneen ettei vaan kukaan loukkaannu. Moni asia pistetään alulle muttei hoideta loppuun, yksi rääppii siellä toinen täällä.

Tuolle yksikölle pitäisi saada ryhtiä ja nykypäivän osaamista lisää, myös johtamisen osaamista, ovat jääneet jonnekin 15v takaiseen työtahtiin ja osaamiseen.

Olen törmännyt tänäkin syksynä jo moniin sellaisiin ohjeisiin ja uusiin käytänteihin joita ei selkeäati ole mietitty ollenkaan loppuun saakka. Ihan hemmetin uuvuttavaa.

Vierailija
50/244 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kiittää loistavaa työnantajaa,mutta kateelliset sais hepulin.

Vierailija
51/244 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vessasta paperi loppunut. Olisi aika noloa mennä pyytämään lisää...

Eipähän jatkuvasti hypätä siellä WC:ssä kuluttamassa työaikaa. Ja voi ne paperit ostaa itsekkin ellei muutamaa tuntia pysty pidättelemään. 

Eikä varsinkaan sitä paperia. Yksinyrittäjänä ymmärrän varsin hyvin ettei sitä paperia ole ylettömästi varastoon hankkia. Sitoo pääomaa turhaan.

Yksi pala paperia riittää,läskiperse.

Vierailija
52/244 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Firman johtajalle sanoisin, että olet vienyt meitä useita vuosia ajassa taaksepäin, kyvyttömyyteesi takia. Tee kaikille palvelus ja lopeta, tai anna meidän edes tehdä rauhassa töitä.

Miksi et ole visiönääri johtotehtävissä.

Vierailija
53/244 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työni on tällä hetkellä tosi tylsää ja yritän täyttää kalenteriini tekaistuilla palavereilla jotta muut sitä kyttäävät luulee että mulla on jotain tekemistä. Tänäänkin tein töitä vain 5h.

Vierailija
54/244 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oo ihme et firman talous on kuralla ku on aikoinaan tehty valtava määrä kannattamattomia sopimuksia ihan lonkalta ilman mitään laskelmia. Siis niin amatööritouhua, että huh huh.

Sitte hankitaan uudet hienot tilat, autoja ym ym ja aloitetaan muutosneuvottelut kun menee niin huonosti. Voi kiesus.

Eikö kukaan näe kokonaisuutta.

Vierailija
55/244 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää tunkkinne!

Vierailija
56/244 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"H A I S T A K A A  V I T T U !"

Vierailija
57/244 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopimattomia (ei mitenkään henkilökohtaisia) vitsejä, mutta olen päättänyt viisaasti vaieta niistä vaikka minusta ovatkin hauskoja. Mitään valittamista minulla ei työpaikkaani tai työkavereitani kohtaan ole!

Vierailija
58/244 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä että palkkani on aivan surkea ja että katselen jatkuvasti muita töitä mistä maksetaan paremmin.

Vierailija
59/244 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin työpaikan naisille että lähdetäänkö panemaan

Vierailija
60/244 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska työpaikkani on kotona voin sanoa ihan mitä tahansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän