Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HS: Jokavuotinen jumppa, eli Yhdysvaltain hallinnon sulku on nyt Elon Muskin syy

Vierailija
20.12.2024 |

2022: https://www.cnbc.com/2023/09/30/government-shutdown-live-updates-congre…

2023: https://www.cbsnews.com/news/government-shutdown-congress-extension-con…

2024: https://www.hs.fi/maailma/art-2000010916565.html

Miljardööri Musk teki päivässä yli 150 julkaisua ja onnistui kaatamaan USA:n budjetin, ja nyt hallintoa uhkaa sulku.

Mikä selittää vastuullisen median vihan maailman teknologisen kehityksen ja ilmastonmuutoksen vastaisen taistelun johtohahmoon?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elon on woken luopio, niin ymmärtäähän raivon...

Vierailija
2/11 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko dronet häipyi mailleen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä selittää Muskin tyhmyyden? Huumeet?

Vierailija
4/11 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öhm, jos nyt tarkkoja ollaan niin muskia ei ole valittu mihnkään missään vaaleissa ja uudet presidentit ja hallinnot ei aloita ennen kuin ensi vuonna. Joten miten mikään voisi nyt joulukuussa olla trumpin tai muskin vika?

Vierailija
5/11 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo jotain on niin ei tyhmä. Eikä se tyhmäksi sillä muutu että miljoona vasuria saadaan hokemaan sen tyhmyyttä.

Toki rautalangan vääntäminen teille vasureille on turhaa koska te itse olette jokseenkin tyhmiä ja johdatettavia lampaita joita joku teitä älykkäämpi käyttää hyväkseen.

Vierailija
6/11 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öhm, jos nyt tarkkoja ollaan niin muskia ei ole valittu mihnkään missään vaaleissa ja uudet presidentit ja hallinnot ei aloita ennen kuin ensi vuonna. Joten miten mikään voisi nyt joulukuussa olla trumpin tai muskin vika?

No mitä se työntää nokkansa asioihin joihin ei ole mandaattia? Miksi republikaanit on niin munattomia että alistuvat jonkun Muskin aivopieruille?

Vierailija
7/11 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo jotain on niin ei tyhmä. Eikä se tyhmäksi sillä muutu että miljoona vasuria saadaan hokemaan sen tyhmyyttä.

Toki rautalangan vääntäminen teille vasureille on turhaa koska te itse olette jokseenkin tyhmiä ja johdatettavia lampaita joita joku teitä älykkäämpi käyttää hyväkseen.

No ohan se yhdenlaista viisautta että osaa ottaa kunnian muiden tekemisistä.

Vierailija
8/11 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menisit pummi oikeisiin töihin.

Vierailija
9/11 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trumppi ja republikaanit jatkaa uskollisesti putlerin tiimissä, kuten näemmä muskikin. Mitä lie halvempia jauhoja tuollekin on luvattu tai isot bisnekset venäjän starlinkkiyhteyksistä tai jotain. Ahneudellahan miljardöörejä ohjataan, kuten näkee joka puolella, myös suomessa. Hesarinhan omistaa herliinit ja hesari tekee jatkuvasti asioita jotka on putlerin etu eikä suomen.

Vierailija
10/11 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä se työntää nokkansa asioihin joihin ei ole mandaattia? Miksi republikaanit on niin munattomia että alistuvat jonkun Muskin aivopieruille?

Miksi ei tunkisi. Eihän tuo somemölinä ole mitään uutta ja jokainen voi spämmiä somen täyteen mielipiteitään. Republikaanit taas on olleet putlerin ohjauksessa osittain jo pitkään. Ja trumppi on sitä ollut varmaan yhtä pitkään kun katsoo tuon moskovanvierailuja jo 90? luvulla tai olikos noita jo aiemminkin. Muskin motiiveista en tiedä mutta jotain tuo laskee tuosta hyötyvänsä.

Vierailija
11/11 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vähän perehtyä asiaan. Siellähän oli jo diili valmiina, joka olisi mennyt läpi. Sitten Musk sai Trumpin perumaan sen ja laitettiin uusi diili, josta ei edes keskusteltu demokraattien kanssa. Siinä oli tarkoitus nostaa velkakattoa, jotta rikkaille saadaan verohelpotukset.

Myös monet republikaanit äänestivät sitä vastaan. Siihen olisi tarvittu myös Bidenin allekirjoitus.

Nyt ei ole edes mitään diiliä mistä äänestää, joten aika sotkuhan siellä on.