Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluaisit sanoa työpaikalla, mutta et kehtaa?

Vierailija
28.10.2022 |

Yksi asia per viesti. Ja jotakin työhön liittyvää siis. Mä haluaisin sanoa kolmelle firman johdossa istuvalle , että nyt on kyllä korkea aika jäädä eläkkeelle. Ette ole enää täysin työkykyisiä, taidot ja tiedot ovat auttamattoman vanhentuneita. Iän puolesta siis olisivat voineet eläköityä jo vuosia sitten, mutta siellä yhä porskuttavat ja se valitettavasti näkyy koko firman tuloksessa.

Kommentit (335)

Vierailija
321/335 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin naida viereisen työpisteen Pirjoa rajusti takaapäin!

Vierailija
322/335 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lirutan toisinaan kahvin sekaan....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/335 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kunnolla työsi.

Vierailija
324/335 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaiais teitä ketään mielellään vaikka koskaan. Olen täysin väsynyt ja hölmistynyt monienkin ihmisten käytökseen, puhutaan pahaa, juorutaan, kettuilaan ja ollaan liian iteliaita. Olen kyllästynyt teistä jokaikiseen. 

Vierailija
325/335 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä, että vetäydyn tarkoituksella etäpäivälle tai pitkälle asiakaspuhelulle jos äitiyslomalla oleva kollega tuo vauvansa näytille työpaikan kahvihuoneeseen. Tunnen itseni kiusaantuneeksi kun en osaa lässyttää vieraalle vauvalle kilpaa muiden toimiston naisten kanssa. Vauva alkaisi varmaan itkeä juuri minun kohdalla jos tekisin niin. 

Vierailija
326/335 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle  joka haukuit sairaslomalla olevaa kollegaasi: Suosittelen yhteydenottoa työterveyteen ja keskustelua siitä miksi puhut pahaa kaikista selän takana mutta olet edessäpäin niin mairea. Ehkä saisit jotain apua noihin ongelmiisi. Ymmärrätkö että toimintasi herättää huomiota eikä se ole mitään hyvää sellaista. Kuvittelet vielä olevasi kovinkin hyvä työntekijä kun hoidat työsi sinnepäin ja jätät suoraan tehtäviäsi muiden hoidettavaksi. Ja että sinut valitaan muiden ohi uuteen tehtävään - hoitaisit edes nekin joihin olet itsesi jo tunkenut! Kasva aikuiseksi!

Vierailija
327/335 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule ajoissa töihin, keitä erikoiskahvisi itse, älä kälätä koiristasi ja lapsistasi kokoajan.

Vierailija
328/335 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä hallinnon puolella joku jättää ulosteensa  vetämättä, nähtävästi ihan tahallaan.
Mukava mennä vessaan kun valmiiksi on kokkareet pöntössä ja haju sen mukainen.
Asiasta on valitettu johdolle mutta turhaan, tuntuu jotta syyllinen voi olla vaikka itse Tj.

Vierailija
329/335 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle kollega joka uhoat jääväsi sairaslomalle ellet saa haluamiasi vapaita: Miksi kostat meille kollegoillesi asioita joista me emme päätä? Ei kukaan saa näillä näkymin koko joulun aikaa vapaaksi etkä sinä ole missään erityisasemassa tässä asiassa. Luuletko kenenkään enää luottavan sinuun? Kehut olevasi myös hyvä perehdyttäjä mutta me muut joudumme paikkaamaan puutteitasi tässäkin asiassa. Sitten nämä perehdytettävät ihmettelevät ettei heille ole kerrottu tuota eikä tätä...Ehkä sinun olisi aika nyt siirtyä jonnekin muualle missä sinulla olisi helpompaa kun tavallinen työ on noin vaikeaa!

Vierailija
330/335 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisen sektorin tukipalvelut on työpaikka. Pitäisi varmaan sanoa, että näytellään työntekoa. Oikea työpaikka ei ole. Siksi onkin järkyttävää lukea varhaiskasvatuksen työntekijöiden kertomuksia. Täällä riittää kun surffailee koneella.

Vierailija
331/335 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kollega, näyttäisit hyvälle lyhyessä mekossa ja stay upeissa ;)

Vierailija
332/335 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pomolle en uskaltaisi kertoa että ilmoitin verottajalle kassan ohi myynnistä. Enkä kyllä muillekkaan työntekijöille

Et varmaan joo uskalla kertoa, jos tästä aiheutuu vaikka lopulta irtisanomisia/yritys menee konkurssiin, mutta hei ainakin teit oikein ja voit taputtaa itseäsi selkään. En vain ihan ymmärrä mitä hyötyä tästä oli sinulle itselle. 

Vierailija
333/335 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä hallinnon puolella joku jättää ulosteensa  vetämättä, nähtävästi ihan tahallaan.
Mukava mennä vessaan kun valmiiksi on kokkareet pöntössä ja haju sen mukainen.
Asiasta on valitettu johdolle mutta turhaan, tuntuu jotta syyllinen voi olla vaikka itse Tj.

Aika paha.

Meillä vuosikaudet sitten siistijä jäljitti henkilökunnan wc:n sotkijan.

Jätti lapun, että kerta vielä niin asia (tekijä) on julkinen. Sottamaakari paransi tapansa aivan heti. Ettei ollut kiinni taidoista vaan tahdosta. 

Vierailija
334/335 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kehtasin sanoa epäkohdista, siksi olenkin nyt työtön.

Vierailija
335/335 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on täysin paska perehdytys ja tuotannon pomo on narsku.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan