Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko lainaa hakea jostain ilman luottotietoja?

Epätoivoinen äiti
28.10.2022 |

En pysty maksamaan ensi kuun vuokraa. Tarvitsisin nopeasti 500€ lainaa. Sähköön menee nyt hurjasti rahaa. Ensi kuussa siirryn pörssisähköön. Ahdistaa niin paljon, että näen itsetuhoisia unia ja kaikki tuntuu niin vaikealta, etten meinaa suoriutua päivittäisistä askareistakaan. Ruoan laittaminen, pyykinpesu jne. tuntuvat ylivoimaisilta tehtäviltä. Lapsi on pian 4v., joten ei onneksi syö niin paljoa kuin joku teini. Ruokarahaa on jäljellä 20€ ja sillä on pärjättävä ensi kuun puolivälin yli, jolloin saan seuraavan palkan. Sossu/Kela ei auta, koska sähkölämmitykseen ei saa tukea.

Olen täysin neuvoton ja ahdistunut. Mitään vippejä en saa, koska menetin luottotiedot ex miehen takia. Häneen en saa mitään yhteyttä.

Anteeksi, jos tekstini on sekavaa, mutta on vaikea koittaa kasata ajatuksia.

Voiko mistään saada lainaa ilman luottotietoja?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja vastaa:

Kiitos hyvistä vinkeistä! Otan yhteyttä seurakuntaan, vaikka sekin tuntuu aivan hirvittävän vaikealta. Pelkään, että purskahdan itkuun, kun olen niin kertakaikkisen väsynyt. Katsoin, että lähin leipäjono on niin kaukana, ettei kannata bensoja sinne asti maksaa. Autossa on nyt suunnilleen sen verran bensaa, että pystyn käymään töissä seuraavaan palkkapäivään asti.

Vuokranantajaan ei tekisi mieli olla yhteydessä. Olen joutunut muutamia kertoja aiemminkin pyytämään lisää maksuaikaa ja edellisen kerran jälkeen hän laittoi asiattomia viestejä (tyyliin: voitaishan me miettiä, jos annat - ei kun jos minä antaisin alennusta, jos vaikka tulisin joskus käymään...). Siitä jäi todella inhottava olo hyvin pitkäksi aikaa.

Koitan lähettää vielä uuden hakemuksen sossulle. Ja kysyn samalla, voisinko saada tukea muuttamiseen. Olisi todella pelastus, jos saisin asunnon, jossa ei ole sähkölämmitystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan