Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vastaamon tietomurroista epäilään espoolaista superhakkeria Julius Kivmäkeä

Vierailija
28.10.2022 |

On aloittanut hakkerinuransa jo 16-vuotiaana. Murtautunut mm. USA:n ilmavoimiin ja American Airlinesiin ja ties mihin...

On tällä hetkellä 25-vuotias. Oleskelee jossain ulkomailla. Hänestä on tehty kansainvälinen etsintäkuulutus.

Kommentit (544)

Vierailija
21/544 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julius Kivimäki.

Käyttää nykyisin toista etunimeä Aleksanteri.

Eli Aleksanteri Kivimäki.

Poliisi pyytää kaikkia tietoja henkilöstä.

Julius Aleksanteri? Näkee kyllä, että on vanhemmillakin ollut tietynlaista pyrkyä suuruuteen.

No eipä.

Vierailija
22/544 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttää nykyisin nimeä Aleksanteri Suuri ilmeisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/544 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En hyväksy tällaisia tekoja, mutta pakko myöntää, että on kyllä taitava. Pistää myös miettimään näitä järjestelmien luotettavuuksia.

Tuskan tuottaminen mielenterveysongelmista kärsiville on kyllä kaikilla tavalla tuomittavaa. Nuo muut teot ehkä hieman aiheutti minulla ihailua, mutta maassa makaavien potkiminen on kyllä alhaistakin alhaisempaa.

Vierailija
24/544 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Incel-nörtin perikuva kuvan perusteella. Ja huom! Minulla ei ole tavallisia nörttejä vastaan mitään, olen sellaisen kanssa naimisissa.

Vierailija
25/544 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan toimisi vaikka Venäjän lukuun jos tarjottaisiin tarpeeksi paljon rahaa.

Vierailija
26/544 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah hah, joten ihailen tuollaisten tyyppien tekemisiä. Poliisikin sinkoillut ympäri maisemia Jenkeissä...

Ihailet sitä että tyyppi kiristää tavallisia ihmisiä heidän arkaluontoisimmilla tiedoillaan?

Ok

Vierailija
27/544 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Incel-nörtin perikuva kuvan perusteella. Ja huom! Minulla ei ole tavallisia nörttejä vastaan mitään, olen sellaisen kanssa naimisissa.

Missä kuva on?

Vierailija
28/544 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Superidiootti lähinnä... Ja root root todellakin vaatii superhakkerin taitoja... Lol.

Vierailija
29/544 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekis tuokin jotain hyödyllistä. Kiristää sen sijaan ihan tavallisiakin ihmisiä ja elelee maailman huippuhotelleissa varastamillaan rahoilla.

Kai tuollainen elämä on jotenkin jännempää kuin olla vaikka tietoturvakonsulttina jossain tavisfirmassa, joutua olemaan töissä 9-17 jne. Toisaalta kai sitä jännää voisi löytyä lailliseltakin puolelta. Toivottavasti näitä tällaisia lahjakkuuksia yritetään tuomionsa kärsittyään rekrytoida esim. kansallisiin turvallisuuspalveluihin, siellä saisi olla tekemisissä isojen asioiden ja kansainvälisten uhkien kanssa mistä tarvittava jännitys.

Vierailija
30/544 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gerdt, sotilaan poika, Nyt Kivimäki , kokkari ministerisukua?

Vierailija
31/544 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kyllä mikään kovin superhakkeri ole jos tuohon tahtiin jää kiinni teoistaan.

Vierailija
32/544 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.gamespot.com/articles/no-prison-sentence-for-hacker-linked-…

Julius "Zeekill" Kivimäelle 50000 syytettä: Ei vankilatuomiota

Vierailija
33/544 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekis tuokin jotain hyödyllistä. Kiristää sen sijaan ihan tavallisiakin ihmisiä ja elelee maailman huippuhotelleissa varastamillaan rahoilla.

Kai tuollainen elämä on jotenkin jännempää kuin olla vaikka tietoturvakonsulttina jossain tavisfirmassa, joutua olemaan töissä 9-17 jne. Toisaalta kai sitä jännää voisi löytyä lailliseltakin puolelta. Toivottavasti näitä tällaisia lahjakkuuksia yritetään tuomionsa kärsittyään rekrytoida esim. kansallisiin turvallisuuspalveluihin, siellä saisi olla tekemisissä isojen asioiden ja kansainvälisten uhkien kanssa mistä tarvittava jännitys.

Ei epäluotettavia rikollisia palkata vastuullisiin tehtäviin.

Vierailija
34/544 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kuva on?

https://www.gamespot.com/articles/no-prison-sentence-for-hacker-linked-…

Vierailija
35/544 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En hyväksy tällaisia tekoja, mutta pakko myöntää, että on kyllä taitava. Pistää myös miettimään näitä järjestelmien luotettavuuksia.

Tuskan tuottaminen mielenterveysongelmista kärsiville on kyllä kaikilla tavalla tuomittavaa. Nuo muut teot ehkä hieman aiheutti minulla ihailua, mutta maassa makaavien potkiminen on kyllä alhaistakin alhaisempaa.

Niin. Tai tuskan tuottaminen sellasten kevyiden rikosten uhreille kuten insesti, raiskaus ym. Joukossa myös alaikäisiä. Monen mielenterveysongelman taustalla kun on ihan oikea kokemus, mikä sen mielen rikkoi. Vastaamo tuotti monenlaisia terapiapalveluita myös kriisi-ja traumaterapiaa ostopalveluna kunnille.

Vierailija
36/544 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi luulisit täälläkin poljettavan joka päivä sata kertaa mt ongelmaisia- se on niiden verkko.

Vierailija
37/544 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai hän on ylisläisten sankari. Pistää ihmiset kärsimään ja kiristää heikoilla olevia, koska maailma ei ole ymmärtänyt kunnioittaa häntä suurena yli-ihmisenä.

Mikään hänen profiilissaan ei kerta kaikkiaan yllättänyt yhtään. Parikympisellä aivot saattavat toki kehittyä vielä, mutta en paljon laskisi se varaan, että empatiakykyä tai moraalia tuolle enää ilmaantuisi.

Vierailija
38/544 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdysvaltalainen Blair Strater on katkera Kivimäelle. Long Playlle Strater kertoo, että suomalainen on häirinnyt hänen perhettään nettiriidan vuoksi mitä moninaisimmilla tavoilla: Kodin sähköt ja nettiyhteydet on katkaistu, perheen kotiovelle on tilattu mm. pitsaa ja tonneittain soraa ja poliisin erikoisjoukot.

-IS

Vierailija
39/544 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen poliisi osoitti jälleen ammattitaitonsa. Kiitos heille jo tässä vaiheessa. 

Vierailija
40/544 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ihaile.

Sinä oletkin isäsi pallien imeskelijä.

Kasva aikuiseksi, Julius. Jos et ole Julius, olet todennäköisesti hänen pallinimeskelijänsä.