Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kaikkea olet keksinyt syyksi kun et halua jatkaa tapailua?

Vierailija
27.10.2022 |

Jos siis vaikka toinen ei miellytä ulkonäöltään tms. Totuutta kun ei kehtaa aina sanoa tuollaisissa asioissa.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäköongelmat kyllä estää jo tutustumisen alunperinkin vai jätesäkissäkö se on ekoille treffeille tullut? Minä satuin tapaamaan vielä ihanamman ihmisen kun olin jo aiemmin aloittanut tapailun yhden tyypin kanssa. Sanoin että kemiat ei meillä kohdannut ja en ole valmis vielä suhteeseen.

Sinäkin valehtelit, ehkä ettet loukkaisi häntä.

Mikset sanonut totuutta?

Vielä tollasessa tilanteessa. Hän saattaa helposti nähdä sut jossain uuden tyyppisi kanssa jossain ja tajuta, että olet vaan valehdellut syysi lopettaa tapailun. Ja tuo ei tule tuntumaan kivalta. Parempi olisi kertoa siis totuus.

Varmaan tosi hyvin ottaa treffikunppani sen kun kertoo suoraan että tapasi vielä paremman?

Vierailija
22/46 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkonäön takia en oo jättänyt ketään,  mutta persoonan kyllä

sillon on pitänyt keksiä jotain tekosyitä koska muuten ne oisi voineet suuttua ja alkaa hankaliksi

kun mä olin työtön sanoin että etsin töitä kauempaa koska läheltä ei niitä saanut kun tiesin ettei se toinen halua muuttaa tai alkaa etäsuhteeseen. toi toimi aika hyvin eikä ollu ihan täyttä valettakaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen katoamistempun tai en vaan vastaa enää viesteihin. Tiedän että ghostaaminen on tylyä, mullekin kerran tehty näin.

Vierailija
24/46 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ulkonökö ei viehätä niin ei sellaiseen tutustukkaan. Korkeintaan hirmu humalasta selvittyäni ja silloinkin sanon suoraan että se oli virhe.

Vierailija
25/46 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä valehtele, kerron suoraan mistä mättää, toki mahdollisimman korrektisti, en loukkaavasti. En ymmärrä aikuisia ihmisiä jotka vain katoaa sanomatta mitään. Siinä jää sitten miettimään, että mikähän juttu mussa ärsytti.

Vierailija
26/46 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen katoamistempun tai en vaan vastaa enää viesteihin. Tiedän että ghostaaminen on tylyä, mullekin kerran tehty näin.

Sanon tämän alapeukkujenkin uhalla, mutta mun mielestäni on ok jättää joku ihan alkutekijöissään oleva juttu tällä tavalla.

Itse pidän omituisena ajatusta, että joutuisin jollekin käytännössä vieraalle ihmiselle (jos ollaan nähty kerran-pari) selittelemään mitään vaikeasta elämäntilanteesta tai mielenterveydestäni, että voisin hyvällä omallatunnolla jatkaa elämääni. 

Jokainen normaalilla järjellä varustettu ihminen ymmärtää kyllä mitä se tarkoittaa jos toinen ei vastaa viesteihin mitään/vastailee harvoin ja lyhyesti/ei sovi uusia näkemisiä.

Vastavuoroisesti mä itse tulen paljon mieluummin ghostatuksi kuin jätetyksi. 

Vierailija
27/46 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nykyään ihmiskankut luettele syitä vaan ghostaavat suoraan.

Vierailija
28/46 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäköongelmat kyllä estää jo tutustumisen alunperinkin vai jätesäkissäkö se on ekoille treffeille tullut? Minä satuin tapaamaan vielä ihanamman ihmisen kun olin jo aiemmin aloittanut tapailun yhden tyypin kanssa. Sanoin että kemiat ei meillä kohdannut ja en ole valmis vielä suhteeseen.

Sinäkin valehtelit, ehkä ettet loukkaisi häntä.

Mikset sanonut totuutta?

Vielä tollasessa tilanteessa. Hän saattaa helposti nähdä sut jossain uuden tyyppisi kanssa jossain ja tajuta, että olet vaan valehdellut syysi lopettaa tapailun. Ja tuo ei tule tuntumaan kivalta. Parempi olisi kertoa siis totuus.

Varmaan tosi hyvin ottaa treffikunppani sen kun kertoo suoraan että tapasi vielä paremman?

No ei varmasti. Mutta parempihan toi on kun se toinen vaihtoehto, että se käy vaikka kimppuun kadulla kun huomaa tulleensa kusetetuksi.

Vierailija
29/46 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ulkonökö ei viehätä niin ei sellaiseen tutustukkaan. Korkeintaan hirmu humalasta selvittyäni ja silloinkin sanon suoraan että se oli virhe.

Sama. Vaatteitten alta ei voi paljastua mitään niin kamalaa ulkonäöllisesi paitsi ehkä penis kun on naisesta kyse.

Vierailija
30/46 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanon tämän alapeukkujenkin uhalla, mutta mun mielestäni on ok jättää joku ihan alkutekijöissään oleva juttu tällä tavalla.

Itse pidän omituisena ajatusta, että joutuisin jollekin käytännössä vieraalle ihmiselle (jos ollaan nähty kerran-pari) selittelemään mitään vaikeasta elämäntilanteesta tai mielenterveydestäni, että voisin hyvällä omallatunnolla jatkaa elämääni. 

Jokainen normaalilla järjellä varustettu ihminen ymmärtää kyllä mitä se tarkoittaa jos toinen ei vastaa viesteihin mitään/vastailee harvoin ja lyhyesti/ei sovi uusia näkemisiä.

No mä en. Mä haluan, että selkeästi sanotaan, jos toinen ei halua enää tavata. Haluan selkeän lopun. Se syykin olisi kiva kuulla, mutta se on toissijanen asia. Sitten voin siirtyä eteenpäin eikä tarvi jäädä arvuuttelemaan mitään.

Toki joku Tinder on eri asia, jos tapaillaan useempia samaan aikaan.

Vierailija
31/46 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta nyt kyseessä on kuitenkin "tapailu", eli ei mitkään ekat tai tokat treffit. Jos kuitenkin ollaan jo niinkin pitkällä kuin tapailusuhteessa, niin kyllä ihan asianmukaista olisi kertoa että haluaa lopettaa tapailusuhteen. Vaikkei sitten haluaisikaan kertoa syytä. 

Vierailija
32/46 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut, että tapailu on alkanut ahdistaa, mikä on ollut totta, koska olen sitoutumiskammoinen. En halua, että toinen jää miettimään, että mikähän hänessä oli vikana, kun mitään vikaa ei ollut.

Vierailija
33/46 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta nyt kyseessä on kuitenkin "tapailu", eli ei mitkään ekat tai tokat treffit. Jos kuitenkin ollaan jo niinkin pitkällä kuin tapailusuhteessa, niin kyllä ihan asianmukaista olisi kertoa että haluaa lopettaa tapailusuhteen. Vaikkei sitten haluaisikaan kertoa syytä. 

Joo, mä puhuin nimenomaan uusista tuttavuuksista, että on ehkä viestitelty ja nähty kerran tai kaksi.

Siinä vaiheessa, kun on harrastettu seksiä, tavattu toisen kavereita/perhettä ja jaettu henkilökohtaisiakin asioita, niin sitten mun mielestäni ghostaus ei ole enää asiallinen tapa lopettaa juttua.

Vierailija
34/46 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä tarvitse mitenkään kattavasti selitellä. Sanoo vain riittävän painokkaasti, ettei usko tästä tulevan mitään. Typerintä on keksiä tekosyitä, mitkä toinenkin tajuaa valheiksi.

Vierailija
35/46 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä tohon mene edes kauaa. Minimissään sen voi tehdä tekstarilla vaikka sekin on aika paska temppu. Puhelussakin menee max muutama minuutti, kun kertoo kantansa ja antaa toisen kysyä jotain tms.

Vierailija
36/46 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä tarvitse mitenkään kattavasti selitellä. Sanoo vain riittävän painokkaasti, ettei usko tästä tulevan mitään. Typerintä on keksiä tekosyitä, mitkä toinenkin tajuaa valheiksi.

Niin. Jos tuntuu siltä ettei tosta ole tulossa mitään. Mutta jos on lisäksi joku muu syy, niin mä kerron kyllä. Yhdellä tapailukumppanilla oli esmes yksi tosi ällöttävä tapa mikä häiritsi mua. Kun erottiin, mainitsin siitä ja se ei ollut edes tajunnut tekevänsä niin. Mutta siis toi oli vaan yksi eron syy, sen korjaaminen ei olisi auttanut meidän kohalla enää.

Vierailija
37/46 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanon sen syyn, mikä mulla oikeesti on. En jaksa alkaa keksiä mitään verukkeita. Sanon syyni ja kuuntelen hetken mitä toisella on sanottavaa ja sitten ei enää olla yhteyksissä.

Vierailija
38/46 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän takia en itse jaksa edes yrittää enää seurustella, kun nykyään on niin monen mielestä ihan ok vain kadota. Itse kuitenkin olen joka ikisessä suhteessa ihan tosimielellä, toki ymmärtäen että ei siitä välttämättä tule mitään pidempää suhdetta. Mutta kyllä mä aina jonkun verran olen ehtinyt ihastua koska en mikään katkera jääkylmä kalkkuna ole ollut. Toisaalta musta on tullut näiden pettymysten myötä aika jääkylmä kalkkuna ja sen takia en uskalla enää edes yrittää mitään, koska en jaksa enää tulla jätetyksi ilman selityksiä. Olo on silloin kuin olis koira joka on hylätty kadulle. Olisi eri asia jos mulle oltaisiin kerrottu mitä tein väärin. Rikollisillekin kerrotaan mitä ovat tehneet väärin, miksei kunnolliselle ihmiselle kerrota? Silloin voisi edes yrittää muuttua, kun tiedostaa omat virheensä. Nyt vaan olen jäänyt omassa päässäni kehittelemään kaikkea kauheaa itsestäni, että oon varmaan ihan kaamea akka ja teen ihan kaiken väärin. Tekemistäni pöperöistä lähtien =(

Vierailija
39/46 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että toinen ansaitsee parempaa kuin minut, että hän on niin hieno ihminen etten minä koskaan olisi hänelle kyllin hyvä.

Ja sitten poistun paikalta ja hymyilen koko matkan kotiin.

Mäkin oon sanonut noin, sillä erotuksella että oon tarkottanutkin sitä. Enkä todellakaan ole hymyillyt kotimatkalla tai hetkeen muutenkaan.

Vierailija
40/46 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on asiallista ottaa toisen tunteet huomioon niin, että sanoo rehellisesti edes jotakin. Ihan vaikka sen, ettei koe, että tästä tulee nyt suhdetta, mutta kunhan jollakiun tavalla ottaa kontaktia ja kommunikoi, laittaa omalta osaltaan pisteen asialle. Ei tarvitse sanoa mitään haavoittavaa ja loukkaavaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme