Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos kerron lääkärissä peloistani, voidaanko minut pakottaa suljetulle?

Vierailija
27.10.2022 |

Minulle sattui hiljattain tapaus, jossa jouduin tappeluun ja minua lyötiin. Ihan vaan siksi, että joku sekopää halusi tupakkaa eikä minulla ollut antaa kun en polta. En ole poistunut asunnostani nyt neljään päivään kun en uskalla. Näen painajaisia. Jos menen lääkärille ja pyydän esimerkiksi unilääkkeitä, ja kerron tapahtuneesta, voiko lääkäri määrätä minut väkisin johonkin suljetulle psykiatriselle osastolle?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et todellakaan joudu suljetulle.

Et todnäk pääse sairaalaan lainkaan vaikka pyytäisit.

Saat ehkä jotain rauhoittavaa..

Onko sinulla ketään ystävää, sukulaista, jota voit pyytää luoksesi tai jonka kanssa voit käydä kaupassa?

Tuo on rikosasia. Teitkö ilmoituksen poliisille?

En, koska olin niin paniikissa enkä tajunnut, että olisi pitänyt samantien mennä lääkäriin. Puoli naamaa oli violetin-mustana ja silmä muurautui umpeen. Nyt se taitaa olla liian myöhäistä.

Ap

Jos pahoinpitelyn.jäljet näkyy vielä niin mene lääkäriin ja kerro tilanne. Hän kirjoittaa todistuksen missä toteaa jäljet. Jos jälkiä ei näy niin käy joka tapauksessa että saat tarvitessasi jotain rauhoittavaa.

Toipuminen vie aikansa.

Jonkun itsepuolustuskurssin käyminen ehkä helpottaa.

Vierailija
22/23 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai joudut, koska et myönnä olevasi hullu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et todellakaan joudu suljetulle.

Et todnäk pääse sairaalaan lainkaan vaikka pyytäisit.

Saat ehkä jotain rauhoittavaa..

Onko sinulla ketään ystävää, sukulaista, jota voit pyytää luoksesi tai jonka kanssa voit käydä kaupassa?

Tuo on rikosasia. Teitkö ilmoituksen poliisille?

En, koska olin niin paniikissa enkä tajunnut, että olisi pitänyt samantien mennä lääkäriin. Puoli naamaa oli violetin-mustana ja silmä muurautui umpeen. Nyt se taitaa olla liian myöhäistä.

Ap

Jos pahoinpitelyn.jäljet näkyy vielä niin mene lääkäriin ja kerro tilanne. Hän kirjoittaa todistuksen missä toteaa jäljet. Jos jälkiä ei näy niin käy joka tapauksessa että saat tarvitessasi jotain rauhoittavaa.

Toipuminen vie aikansa.

Jonkun itsepuolustuskurssin käyminen ehkä helpottaa.

Ketiapiini, verenpainelääke tai allergialääke ovat todennäköisemmät lääke vaihtoehdot.