Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mummolassa tapahtuu ! YouTube kanava

Vierailija
27.10.2022 |

Oletteko katselleet? Ihania ruokia tekee mummo ja vaikuttaa osaavalta ihmiseltä, mutta miksi ihmeessä joka paikka on täynnä rojua? Jopa liedellä säilytetään tavaraa, kissa juoksee ruokien seassa. Surullisen yleistä on tällainen suuripiirteisyys kodin ylläpidossa. Ei vaadi paljoa järjestellä kaapit ja tasot, löytyisi paremmin ne tarvikkeetkin. Mitä mieltä olet?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin nuo videoiden alkukuvat ja näyttää kieltämättä aika sottaiselta.

Vierailija
2/40 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin elää tavallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla aiheellista viranomaisten puuttua asiaan ja passittaa mummo laitokseen.

Vierailija
4/40 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi kissa ja maisema enemmän kuin pelkät ruuanlaittovideot. Kissat ovat supersankareita. En ole katsonut.

Vierailija
5/40 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on välillä aikamoisia rojukasoja siellä täällä mutta jos kuvaisin videon nettiin niin siivoaisin ne kyllä eka pois.

Ja joo, en nauti rojukasoista, mutta jotenkin on niin hektistä koko ajan ettei muka ehdi. No, lopetan nyt palstailun niin ehkä ehtisin vähän siivota ennen kuin lapset herää :)

Vierailija
6/40 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä näkyy eletyn elämän kerrostuminen. Itse nautin niistä videoista ja olen saanut hyviä ruokaideoita. Meillä on leivinuuni, jota en ole kovin paljoa käyttänyt, mutta tuon mummon videoiden rohkaisemana olen vihdoin alkanut sitäkin käyttämään.

Vierailija
7/40 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saa olla kaikki tavarat esillä.Tein joulukuusen ja lanttusianlihapaistoksen ohjeilla.

Kyllä niitä vuosikymmenissä ja lapsien kanssa kertyy.

Ajatelkaa minulla yksiössä kaikki,perheetön .

Vierailija
8/40 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla aiheellista viranomaisten puuttua asiaan ja passittaa mummo laitokseen.

Perhe pärjää paremmin kuin sinä . Hyvää ruokaakin.

Vierailija
9/40 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä saa olla kaikki tavarat esillä.Tein joulukuusen ja lanttusianlihapaistoksen ohjeilla.

Paloturvallisuusriski on. Varsinkin, kun hänellä palavaa materiaalia lähellä puu-uunia. Omalla mummollani aikoinaan paloi talo juuri näin.

Vierailija
10/40 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paloturvallisuusriski on. Varsinkin, kun hänellä palavaa materiaalia lähellä puu-uunia. Omalla mummollani aikoinaan paloi talo juuri näin.

kyllä huomioidaan sitten ,kun ei itse osaa.

Vierailija
11/40 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kyllä huomioidaan sitten ,kun ei itse osaa.

Ei huomioida. Joillakin on läpi elämän törkyä täynnä leivinuunin edustat, eikä liity millään tavalla vanhuuteen.

Vierailija
12/40 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sotku-Helena on saanut Youtubessa uuden kilpailijan. Savon murretta viäntävä Turamummi  - hänen keittiö on aina siisti ja pinnat puhtaana. Videon kuvanlaatukin parempi.

Vierailija
13/40 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turamummi on siisti ja pesee aina hyvin kätensä ja tarvikkeet ovat valmiina työhön. Ja ei ole tasot ja joka paikka tavaraa tulvillaan.

Vierailija
14/40 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä sotku-Helena on saanut Youtubessa uuden kilpailijan. Savon murretta viäntävä Turamummi  - hänen keittiö on aina siisti ja pinnat puhtaana. Videon kuvanlaatukin parempi.

Mutta olen itse ainakin kiinnostuneempi Helena mummon jutustelusta. Eikä siellä likaista ole.

Turamummissa omat hyvät puolensa, mutta hieman matkimisen makua.

Kolmantena Pirjo Hannele, häseltää ja soveltaa omassa keittiössään. Hän poikkeaa et siinä missä kaksi muuta ovat vaatimattomia, PH on olevinaan. Ei missään nimessä kehu itseään, muistaa sanoa tämän, mutta rivienvälistä paistaa mitä kaikkea sitä osataankaan. Tehdään miestenkintyöt käden käänteessä. No Ok, mutta joskus voisi pyytää apua.

Erikoista oli aikoinaan kun hänen todella pulleita käsistään kysyttiin, niin on tehty raskasta työtä nuoresta, joten nyrkit siksi pallot.

Todellisuudessa johtuu melko suuresta ylipainostaan. Ei siinä mitään miesten töitä tarvita.

Vierailija
15/40 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nythän heillä oli kämppä vähän kärähtänyt, joskus ennen pääsiäistä. Oli savuvahinko tjtn.

Vierailija
16/40 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se läski-Arsi tosi yksinkertainen,sen puujalkavitsejä en kestä!!!! joo ja paskasta keittiössä,lattia ja kaikki muut paikat,siivouksen tarpeessa ovat!!!!!

Vierailija
17/40 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ikisinkku kuvaaja vois mennä vaihtoon,sen jorinoita ei kukaan kestä,alussa se oli hiljaa ja siksi varmaan olikin mukava katsoa Helenan kokkaamisia,melkoista myötähäpeää tunnen aina kun se avaa suunsa

Vierailija
18/40 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuu mummolassa Helena osaa todella ruuan laiton ja tietää asioista. Häneltä saa oppia. Videot ovat vain melko pitkiä, siksi harpin niitä.

Turamummi ei ole samaa luokkaa. Hän maistaa raakaa jauhelihataikinaa ja ostaa siihenkin halvimman tarjousjauhelihan. Pesee kyllä käsiään ja siihen se jää. Kotitalousopetusta tarvitsisi.

Kolmas, Pirjo Hannele puhuu itsestään selvyyksiä ja leipoo makeita kakkuja. Häneltä ei juuri saa oppia.

Tietenkin tämä  on henk. kohtainen näkemykseni. Joka julkisuuteen tulee, sen pitää kestää arviointi.

Vierailija
19/40 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vaivaa myös se, että sormet nuollaan puhtaiksi ruoanlaiton lomassa. Jos tuo on heillä tapana, niin ihan vaikka vieraskoreuden vuoksi toivoisin, että käsiä pestäisiin ihan vesihanan alla. 

Näinä koronan aikoina pitäisi ihmisten tietoisuuden esim. käsihygieniasta olla jo huipussaanja tuo on sentään ruokaohjelma. Tykkäsin alussa katsoa mummon vlogia, silloin hän näki myös enemmän vaivaa ruokaa tehdessään, visuaalinen ulkonäkö oli myös valmiissa ruoassa toista kun nykyisin. Tarjolle laittokin oli nätimpää. Nyt tuntuu, että mutkia oiotaan paljonkin ja tehdään vähän hutaisemalla ohjelma purkkiin. Se on plussaa, että perhettäkin näkyy. Tytär myös käy näyttämässä ruoanlaittotaitojaan, ja tekeekin hyvää ruokaa, vähän erilaista kuin äitinsä, mutta se piristää ohjelmaa välillä. Kissa ei enää tassuttele ruoanlaitossa mukana. Patu-kissa menehtyi jokin aika sitten 🌿.

Vierailija
20/40 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu nämä kokkailijat eivät varmaa  tule ajatelleeksi että katsojasta ei ole mukavaa katsella kun nuollaan vispilöitä ja taikinakoukkuja.

Turamummi on lopettanut raa'an jauhelihan maistelun  onneksi! 

Vanhojen vaatteiden ja peltipurkkien polttelu maastossa ei ollut kivasti tehty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan