Mitä 43v vaimoton ja lapseton mies tekee lopuilla 50 elinvuodellaan?
Olisi kiva tietää. Töitäkään en saa, kun cv on niin reikäinen (oma vika) ja ikä alkaa vaikuttaa työnantajien asenteeseen, vaikka olen täysin terve ja työuraa olisi 27 vuotta jäljellä.
Kommentit (123)
Sitä samaa mitä ne edelliset 43 vuottakin: juo viinaa ja vetää käteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keksii muita tavoitteita ja tekemistä kuin "naisen saaminen".
Helppo sanoa naisena, kun teille miehet tupsahtavat syliin yrittämättä ollenkaan. Miesten on pakko yrittää naisen saamista, tai jää yksin.
Minä, joka tuon kirjoitin, olen yli nelikymppinen sinkku. En halua miestä. Tai voisin ottaa, jos järkevä tulisi vastaan, mutten etsi ketään eikä parisuhde ole minulle mitenkään tarpeellinen. Elämäni on hyvää ilman sitä, parempaa kuin silloin kun olen ollut parisuhteessa.
Sinunlaisia naisia tuntuu olevan ainakin tällä palstalla melko paljon. Olen miehenä aina miettinyt miten te onnistutte ratkaisemaan läheisyydenkaipuun? Läheisyys ja sen kokeminen on kuitenkin ihan todistetusti sidoksissa onnellisuuden kokemukseen.
Onko teillä paljon kotieläimiä joita halailette ihmisten sijaan? Vai onko teillä todella läheisiä ystäviä joiden kanssa ollaan läheisiä myös fyysisesti? Tai harrastatteko te jonkinlaisia kevytsuhteita, joihin kuuluu seksi ja muu läheisyys?
Ei siihen mitään ratkaisua naisten kohdalla tarvita. He voivat olla haluamansa ajan yksin, koska tietävät että saavat läheisyyttä, seksiä ja kumppanin heti, kun sellaisen haluavat. Heidän maailmansa on täysin toisenlainen kuin 90% miehistä.
Minulle tulee inhon väreitä tuollaisesta ruikuttamisesta. Kerta kaikkiaan vastenmielistä. Ja kun miehistä karsitaan ruikuttajat, juopot, väkivaltaiset, uskovaiset ja naisen kukkarolle pyrkivät miehet, ei naisten kesken jaettavaksi jää kovin paljon kelvollisia miehiä.
Kun naisista karsitaan ylipainoiset, rumat ja vanhat, niin miesten kesken ei jää jaettavaksi kovin paljon kelvollisia naisia.
No niin ja tämän jälkeen onkin oikein loogista tulla sitten vielä kommentoimaan, että nainen saa aina.
Opiskele uusi ammatti. Voit hyvinkin saada työpaikan työharjoittelupaikan kautta, jos ala on sellaien että töitä riittää. Esimerkiksi prosessinhoitaja. Palkkakin voi olla ihan hyvä. Eikä se vaimon ja lapsen hankkiminenkaan ole mitenkään myöhäistä. Ylipäätään, älä mieti vaan ryhdy toimeen! Elämä on elämistä varten, ja pääasia on että tekee jotain! Muutuvia tekijöitä tulee aina, joten liian tarkkoja suunnitelmia ei edes kannata olla.
itse olen 45veenä jo täysin luovuttanut. lopetin töissäkin kun en näe enään mieltä tienata rahaa.parisuhteeseen en enään usko. pullon korkki on avattu ja koitetaan vaan päästä hautaan mahdollisimman kivuttomasti...
"Älä mätki mua tilastoilla vaan tajua ihme."/34
Illan kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Hanki perhe, uusi työllistävä koulutus ja työ. Voilà.
Niin on 👍
liity johonkin jengiin ja koita parantaa korruptoitunutta suomea.
Äänestäminen on turhaa mutta toi on ainoa mikä auttaa asioihin.
Aika yläkanttiin vedät elinajanodotteesi, harva mies elää 93-vuotiaaksi.
Keskivertona miehenä eläisit noin 75-vuotiaaksi, mutta et ole parisuhteessa naisen kanssa, joten se laskee eliniänodotettasi. Oletetaan myös, että olet pienituloinen, sekin laskee sitä.
Suosittelisin seurustelemaan keskiverron miehen kanssa ja ymmärtäisit vuoden seurustelun jälkeen, miksi parisuhde ei nosta naisen eliniänodotetta vaan vain miehen.
Hankit vaikka sen naisen, kyllä 50 v. pitäisi riittää hankkimiseen.
Rasmuksen alkuperäinen rumpali on kuollut toissapäivänä 43-vuotiaana
Rip.
Se paha, jos kaikenlisäksi vielä pienituloinen. Muutoinhan voisi elämänsä viettää nautiskellen h uoria nussiessa. Köyhällä vaan viina ja oma käsi hupina sitten.
Yksin elävät miehet kuolevat aikaisemmin.
Mistä tuo arvio? Elämänsä voi lopettaa koska vain. Mistä ajatus että, kaikenlaiset hallitukset metkut kurjistukset täytyisi vain sietää? Ehei...täältä pääsee pois, helposti.
Miksi v i t u s sa tätäkin piti upata?
Nikkaroi.
No eiku masturboi, katsoo sarjoja, pelaa ym. Urheilee. Sivistää itseään. Kokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keksii muita tavoitteita ja tekemistä kuin "naisen saaminen".
Helppo sanoa naisena, kun teille miehet tupsahtavat syliin yrittämättä ollenkaan. Miesten on pakko yrittää naisen saamista, tai jää yksin.
Minä, joka tuon kirjoitin, olen yli nelikymppinen sinkku. En halua miestä. Tai voisin ottaa, jos järkevä tulisi vastaan, mutten etsi ketään eikä parisuhde ole minulle mitenkään tarpeellinen. Elämäni on hyvää ilman sitä, parempaa kuin silloin kun olen ollut parisuhteessa.
Sinunlaisia naisia tuntuu olevan ainakin tällä palstalla melko paljon. Olen miehenä aina miettinyt miten te onnistutte ratkaisemaan läheisyydenkaipuun? Läheisyys ja sen kokeminen on kuitenkin ihan todistetusti sidoksissa onnellisuuden kokemukseen.
Onko teillä paljon kotieläimiä joita halailette ihmisten sijaan? Vai onko teillä todella läheisiä ystäviä joiden kanssa ollaan läheisiä myös fyysisesti? Tai harrastatteko te jonkinlaisia kevytsuhteita, joihin kuuluu seksi ja muu läheisyys?
Läheisyydenkaipuuta en koe helposti. En siis muista että olisin ikinä kärvistellyt sen vuoksi. Halailijatyyppiä en ole, mutta siskoni on ja hän halaa minua pari kertaa kuukaudessa, kun tapaamme. Ohikulkevat koirat rapsutan, jos lupa heltiää.
Paras tunne on oma, hyväntuoksuinen sänky ja puhtaat petivaatteet. Niihin on nautinnollista käpertyä ilman miehen hajua/kuorsausta/kääntyilyä. Ei ikinä enää.
Et elä 50v. Yksinäinen mies kuolee aikaisemmin kuin muut.
Elä elämää.
Jos vaimo on Thaimaan, Vietnamin tai Filippiinien kaltaisista maista, niin sen naisen oletetaan usein lähettävän huomattavan osan tuloista omille köyhille lähisukulaisilleen lähtömaassa. Se 100 tai 500 euroa Suomessa on ostovoimaltaan huomattavasti isompi raha jossain köyhemmässä maassa.