Mitä 43v vaimoton ja lapseton mies tekee lopuilla 50 elinvuodellaan?
Olisi kiva tietää. Töitäkään en saa, kun cv on niin reikäinen (oma vika) ja ikä alkaa vaikuttaa työnantajien asenteeseen, vaikka olen täysin terve ja työuraa olisi 27 vuotta jäljellä.
Kommentit (123)
Millainen on mies joka ei naista saa? Tunnen vaikka millaisia lauseita miehiä ja niillä on kaikilla vaimo ja lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Keksii muita tavoitteita ja tekemistä kuin "naisen saaminen".
Helppo sanoa naisena, kun teille miehet tupsahtavat syliin yrittämättä ollenkaan. Miesten on pakko yrittää naisen saamista, tai jää yksin.
Mitä sinä haluaisit tehdä? Mikä tuo sulle iloa? Mikä innostaa? Mitä hyvää voisit tehdä muiden eteen?
Toisin kuin moni mies jolla on vaimo ja lapsia, sinä voit tehdä loppuelämälläsi ihan mitä itse haluat. Edellytyksenä on se, että näet sen mahdollisuutena etkä märise ja uhriudu ja jää makaamaan. Eilinen ei tule takaisin, huomisesta ei tiedä kukaan. Elämä on omissa käsissäsi ja usko pois, moni perheellinen ikäisesi mies kadehtii sinua syvällä sisimmässään.
Hanki perhe, uusi työllistävä koulutus ja työ. Voilà.
Vastaavat naiset hankkisivat lemmikin ja harrastuksia, mutta et sinä kai voi koska pippeli.
Voit kuolla jo huomenna joten turha tuota on miettiä. Nauti elämästäsi tänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helppo sanoa naisena, kun teille miehet tupsahtavat syliin yrittämättä ollenkaan. Miesten on pakko yrittää naisen saamista, tai jää yksin.
En mä halua työmaata. Enkä saata ymmärtää naista ketä hakee vartavasten ongelmia. Lapsi ja mies merkitsee valtavaa taakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä, joka tuon kirjoitin, olen yli nelikymppinen sinkku. En halua miestä. Tai voisin ottaa, jos järkevä tulisi vastaan, mutten etsi ketään eikä parisuhde ole minulle mitenkään tarpeellinen. Elämäni on hyvää ilman sitä, parempaa kuin silloin kun olen ollut parisuhteessa.
Miksi tuon pitäisi olla ongelma? Ei mullakaan ole miestä tai lapsia, koska rakastan liikaa itsenäisyyttäni ja sitä ihanaa tunnetta, että saan tehdä, mitä tykkään:)
Ei ole 50 vuotta jäljellä. Keskimäärin 30. Se menee äkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Toisin kuin moni mies jolla on vaimo ja lapsia, sinä voit tehdä loppuelämälläsi ihan mitä itse haluat. Edellytyksenä on se, että näet sen mahdollisuutena etkä märise ja uhriudu ja jää makaamaan. Eilinen ei tule takaisin, huomisesta ei tiedä kukaan. Elämä on omissa käsissäsi ja usko pois, moni perheellinen ikäisesi mies kadehtii sinua syvällä sisimmässään.
Vain siksi, että heillä olisi projekteja suunniteltuna yksinäisen elämän varalle. Nimittäin oman aktiivisuutensa ansiosta he ovat töissä ja naimisissa.
Minulla ja kaltaisillani ei ole mitään mielekkäitä näkymiä. Yksikään perheellinen mies ei tähän tilanteeseen oikeasti halua. Tai voi haluta kuvitelmissaan, mutta jos joskus on tällaista kokenut, niin silloin ei tosiaankaan halua sinne takaisin.
ap
kenties mies käy Taimaassa säännöllisesti
Kouluttaudu hoitoalalle. Miespuolista hoitajista on varmasti pulaa joka paikassa ja niin naisvaltaiselta alalta saattaa hyvin vielä vaimokin löytyä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole 50 vuotta jäljellä. Keskimäärin 30. Se menee äkkiä.
naisleskiä paljon koska miehet kuolee aiemmin, no se lohduttaa kun saa nk leskeneläkkeen ja mahiksen elää miehetöntä elämää myös nauttien elämästä matkustellen jne
Vierailija kirjoitti:
Vastaavat naiset hankkisivat lemmikin ja harrastuksia, mutta et sinä kai voi koska pippeli.
Ihan yhtä paljon kaltaisiani netissä roikkuvia naisiakin on. Kissa saattaa pyöriä kulmissa, mutta siitä ei pahemmin välitetä. Kissan kusi haisee pitsalaatikoiden ja lonkkutölkkien vuoraamassa asunnossa. Katsokaa vaikka Aurin siivousvideoita.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka miehiä on nuoremmissa ikäluokissa jonkin verran enemmän kuin naisia niin silti tuon toteutuminen edellyttäisi, että sinunkin pitäisi tupsahtaa jonkun naisen syliin. Ja vanhemmissa ikäluokissa naisia on jo merkittävästi enemmän, eli mistä ne miehet heidän syliinsä tupsahtavat?
No kuolee.
Tilastojen mukaan hyvissä ajoin.