Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä 43v vaimoton ja lapseton mies tekee lopuilla 50 elinvuodellaan?

Vierailija
27.10.2022 |

Olisi kiva tietää. Töitäkään en saa, kun cv on niin reikäinen (oma vika) ja ikä alkaa vaikuttaa työnantajien asenteeseen, vaikka olen täysin terve ja työuraa olisi 27 vuotta jäljellä.

Kommentit (123)

Vierailija
81/123 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keksii muita tavoitteita ja tekemistä kuin "naisen saaminen".

Helppo sanoa naisena, kun teille miehet tupsahtavat syliin yrittämättä ollenkaan. Miesten on pakko yrittää naisen saamista, tai jää yksin.

Minä, joka tuon kirjoitin, olen yli nelikymppinen sinkku. En halua miestä. Tai voisin ottaa, jos järkevä tulisi vastaan, mutten etsi ketään eikä parisuhde ole minulle mitenkään tarpeellinen. Elämäni on hyvää ilman sitä, parempaa kuin silloin kun olen ollut parisuhteessa.

Sinunlaisia naisia tuntuu olevan ainakin tällä palstalla melko paljon. Olen miehenä aina miettinyt miten te onnistutte ratkaisemaan läheisyydenkaipuun? Läheisyys ja sen kokeminen on kuitenkin ihan todistetusti sidoksissa onnellisuuden kokemukseen.

Onko teillä paljon kotieläimiä joita halailette ihmisten sijaan? Vai onko teillä todella läheisiä ystäviä joiden kanssa ollaan läheisiä myös fyysisesti? Tai harrastatteko te jonkinlaisia kevytsuhteita, joihin kuuluu seksi ja muu läheisyys?

Ei siihen mitään ratkaisua naisten kohdalla tarvita. He voivat olla haluamansa ajan yksin, koska tietävät että saavat läheisyyttä, seksiä ja kumppanin heti, kun sellaisen haluavat. Heidän maailmansa on täysin toisenlainen kuin 90% miehistä.

Minulle tulee inhon väreitä tuollaisesta ruikuttamisesta. Kerta kaikkiaan vastenmielistä. Ja kun miehistä karsitaan ruikuttajat, juopot, väkivaltaiset, uskovaiset ja naisen kukkarolle pyrkivät miehet, ei naisten kesken jaettavaksi jää kovin paljon kelvollisia miehiä.

Valitettavasti hyviä naisia on vielä vähemmän.

Vierailija
82/123 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helppo sanoa naisena, kun teille miehet tupsahtavat syliin yrittämättä ollenkaan. Miesten on pakko yrittää naisen saamista, tai jää yksin.

Minä, joka tuon kirjoitin, olen yli nelikymppinen sinkku. En halua miestä. Tai voisin ottaa, jos järkevä tulisi vastaan, mutten etsi ketään eikä parisuhde ole minulle mitenkään tarpeellinen. Elämäni on hyvää ilman sitä, parempaa kuin silloin kun olen ollut parisuhteessa.

Sinunlaisia naisia tuntuu olevan ainakin tällä palstalla melko paljon. Olen miehenä aina miettinyt miten te onnistutte ratkaisemaan läheisyydenkaipuun? Läheisyys ja sen kokeminen on kuitenkin ihan todistetusti sidoksissa onnellisuuden kokemukseen.

Onko teillä paljon kotieläimiä joita halailette ihmisten sijaan? Vai onko teillä todella läheisiä ystäviä joiden kanssa ollaan läheisiä myös fyysisesti? Tai harrastatteko te jonkinlaisia kevytsuhteita, joihin kuuluu seksi ja muu läheisyys?

Ei siihen mitään ratkaisua naisten kohdalla tarvita. He voivat olla haluamansa ajan yksin, koska tietävät että saavat läheisyyttä, seksiä ja kumppanin heti, kun sellaisen haluavat. Heidän maailmansa on täysin toisenlainen kuin 90% miehistä.

Minulle tulee inhon väreitä tuollaisesta ruikuttamisesta. Kerta kaikkiaan vastenmielistä. Ja kun miehistä karsitaan ruikuttajat, juopot, väkivaltaiset, uskovaiset ja naisen kukkarolle pyrkivät miehet, ei naisten kesken jaettavaksi jää kovin paljon kelvollisia miehiä.

Kun naisista karsitaan ylipainoiset, rumat ja vanhat, niin miesten kesken ei jää jaettavaksi kovin paljon kelvollisia naisia.

Eipä yllätä, että miesten kriteerilista koostuu pelkistä ulkonäköasioista.

Hyvä huomio! Kertoo kaiken oleellisen tuonkin kommentin heittäneen miehen tasosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/123 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä 50 vuotta tule elämään, ehkä 35.

Vierailija
84/123 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole 50 vuotta jäljellä. Keskimäärin 30. Se menee äkkiä.

naisleskiä paljon koska miehet kuolee aiemmin, no se lohduttaa kun saa nk leskeneläkkeen ja mahiksen elää miehetöntä elämää myös nauttien elämästä matkustellen jne

Ja jokin voima pakottaa sinut elämään miehellistä elämää siihen asti? Vastoin tahtoasi?

Saatan arvata miksi jää vastaamatta.

Vierailija
85/123 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun rakastajani on 59-vuotias sinkku, lapseton mies.. Ja on mahtavaa ettei hänellä ole vaimoa tai mukuloita nurkissa pyörimässä.. ja kyllä, hän on ihan tavallinen, sen kummemmin kouluttamaton mies, perusduunari.

Hän nauttii ulkoilmasta, kalastamisesta, telttailusta. Harraste tai se että miehellä on elämässä jotakin mistä hän nauttii, tekee hänestä mielenkiintoisen.

Niin että nauti hyvä mies noista vuosista, voit tehdä just mitä itse lystäät.

N39

Tuo "rakastaja" jää kohta eläkkeelle. Tuon ikäisillä pyörii nurkissa lapsenlapsia, ei omia lapsia.

Vierailija
86/123 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki perhe, uusi työllistävä koulutus ja työ. Voilà.

kouluttaudu lähihoitajaksi. Suurin osa työkavereistasi olisi naisia

Vierailija
87/123 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskovatko miehet että tuo itsesäälissä rypeminen jotenkin vetoaa naisiin? Kun tuollaista itkua laitetaan jopa deittiprofiileihin.

Minua sanotaan aina kiltiksi tytöksi ja tuo kitinä herättää minussa vain halveksuntaa ja inhoa. En tiedä mitä ne boss lady-tyypit mahtavat miettiä kun minäkään en tuollaista siedä...

Vierailija
88/123 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi jotain kivaa tai päivä kerrallaan. Mielikuvitus. Paperi, ideoita. Kirjoja.

Vierailija
89/123 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen lomalle 1kk thaima tuo tullessaan kauniin vaimon.

Vierailija
90/123 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä vaikka alulle pohdintakirja, joka sisältää ajatuksiasi siitä, miksi kukaan nainen ei ole sinulle kelvannut pysyvään parisuhteeseen.

Näinhän naisiakin kehotetaan miettimään, jos ei ole tullut isäehdokasta elämässä vastaan. Naiset ovat siis pelkkää nirppanokkaisuuttaan yksin.

Eikö sama koske miehiä?

Vierailija
91/123 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti hyviä naisia on vielä vähemmän.

Jokainen nainen saa miehen sormia napsauttamalla, vaikka hyviä (= miehille kelpaavia) naisia on vähemmän kuin miehiä?

Vierailija
92/123 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömyystuilla ei elätetä naisen sukua eikä nainen pääse samantien töihin.

Vierailija
93/123 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne thaimaasta tuodut vaimot mitä olen nähnyt eivät kyllä ole koskaan olleet erityisen kauniita. Ihan tavallisen näköisiä, keski-ikää lähestyviä naisia.

Vierailija
94/123 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö voisi alkaa miettiä josko joku hyvä ala kiinnostaisi ja opiskella tai yrittää tms? Jos on naissuhdehaaveita niin nekin saattaisivat toteutua ihan vahingossa kun käyttää energiaa johonkin järkevämpään jonkin aikaa.

Vierailija
95/123 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laatuaikaa

Vierailija
96/123 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailman kaikkien naisten nimessä myönnän asian olevan juuri noin. Naisille tämä on täydellisen, äärimmäisen, vastaansanottoman helppoa. Saamme kaiken tarjottimella. Miehenä sinä joudut raatamaan, kärsimään ja kitumaan jokaisen onnen hippusen eteen.

Mitä aiot tehdä nyt? Koska sanon myös kaikkien maailman naisten nimissä että emme aio auttaa sinua mitenkään. Olet täysin vastuussa elämästäsi.

Sarkasmi ei nyt valitettavasti auta yhtään. Sanotaan, että sinkkuna nainen on kaikkein onnellisin. Eikö naisilla sitten ole minkäänlaista tarvetta kokea läheisyyttä elämässään? Tai onko läheisyys täysin merkityksetöntä suurelle osalle naisista ja heille onnellisuus koostuu täysin muista asioista?

Ei ole merkityksetöntä. Hyvin moni nainen on kuitenkin todennut, että aidon läheisyyden ja kumppanuuden saaminen on huomattavasti vaikeampaa kuin miehen saaminen, joten on helpompaa olla yksin.

Yleensä näissä keskusteluissa paljastuu, että "läheisyys" tarkoittaa sen puutteesta valittaville miehille itse asiassa seksiä, muulla ei ole väliä, ja pelkästä tunteettomasta seksistä nainen taas ei mitään saa.

Eri

Vierailija
97/123 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit vielä ihan hyvin saada sen vaimon ja lapsenkin, jos sitä kerran haluat. Vielä on aikaa jäljellä. Lähetän sinulle tsemppienergiaa onnistuaksesi. Koska olet sen arvoinen.

Kannattaa kuitenkin olla realisti. Ap on jo niin vanha että tarvitsee melkein 10 vuotta nuoremman naisen jos lapsia haluaa. Vanhat miehet eivät muutenkaan ole naisen ykkösvalinta, saati sitten sellaiset joilla ei ole kokemusta naisista.

Jos keskittyy etsimään liian nuoria naisia joihin todennäköisesti ei ole mitään mahdollisuuksia, jää mahdollisuus löytää parisuhde oman ikäisen kanssa.

Niin ja ap on vielä kaiken lisäksi työtönkin ja ilmiselvästi ei aiokaan etsiä työtä. Kuka nainen haluaa perustaa perheen vanhan, kokemattoman ja työttömän miehen kanssa? Aika vaikeaa on sellaista löytää.

Vierailija
98/123 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä mä voin sen läheisyyden (ja seksin, jota en tosin enää halua) noutaa, koska mä en ollut siinä samassa infotilaisuudessa missä sinä ja täten olen missannut tuon ihan täysin.

Vierailija
99/123 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rypee varmaan itsesäälissä. Tai sitten hankkii harrastuksia, uuden työllistävän koulutuksen jos ei vanhalla työllisty, matkustelee ja tekee asioita, mistä tykkää. Ja kenties se tuleva vaimokin löytyy, ei kukaan tule kotoa hakemaan.

Vierailija
100/123 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailman kaikkien naisten nimessä myönnän asian olevan juuri noin. Naisille tämä on täydellisen, äärimmäisen, vastaansanottoman helppoa. Saamme kaiken tarjottimella. Miehenä sinä joudut raatamaan, kärsimään ja kitumaan jokaisen onnen hippusen eteen.

Mitä aiot tehdä nyt? Koska sanon myös kaikkien maailman naisten nimissä että emme aio auttaa sinua mitenkään. Olet täysin vastuussa elämästäsi.

Sarkasmi ei nyt valitettavasti auta yhtään. Sanotaan, että sinkkuna nainen on kaikkein onnellisin. Eikö naisilla sitten ole minkäänlaista tarvetta kokea läheisyyttä elämässään? Tai onko läheisyys täysin merkityksetöntä suurelle osalle naisista ja heille onnellisuus koostuu täysin muista asioista?

Sarkasmi ei auta yhtään mutta se on puolestaan ok, että maalaillaan harhakuvia naisten etuoikeutetusta asemasta?

Minä olen yksinäinen nainen, ei ole seksiä ollut ikinä (päinvastoin, on torjuttu aina), en ole koskaan seurustellut, ei ole edes ystäviä, en kykene pitämään ihmissuhteita yllä vaikka kuinka yritän. Diagnoosia ei ole, mutta epäilen jonkinsortin autismia. Ei siis ole miehiä sylissä eikä oven takana, kukaan ei ole muistanutkaan olemassaoloani puoleentoista vuoteen. Joten sillä ei ole mitään väliä vaikka haluaisin kuinka sitä läheisyyttä ja romanttista suhdetta, se ei tule sen enempää vaikka velloisin siinä kaipuussa kuinka. Päinvastoin, teen vain itseni onnettomaksi. Olen täyttänyt päiväni ja elämäni vapaaehtoistyöllä. Ei se yksinäisyyttä poista, mutta tuo sisältöä elämään niin paljon etten ehdi murehtimaan omaa surkeaa elämääni.