Onko muita yli 100 kiloisia naisia joilla esim ei vatsassa yhtään läskiä?
Kauhistelen usein painoani mutta oikeasti olen ihan hoikka mutta vaan isossa koossa. Kuten pieni nukke tai iso nukke. Molemmat voi olla ihan laihoja. Esim. 50 kiloisilla on usein enemmän vatsarasvaa kuin minulla yli 100 kiloisella. Vyötärönympärys on vähän yli 70cm toki ei pienempi kun olen isompi kokoinen. Rasvaa mussa ei juurikaan ole mutta olen toki pitkä ja isoluinen vaikkei toki luut mitään paina. Mutta kyllä mun hartiat on tuplat leveämmät kuin 50 kiloisella. Läskiä ehkä vähän lantiolla ja reisissä. Viskeraalist rasvaa ei ole, veriarvot huiput. Mitä ajatuksia herättää? Onko muita samanlaisia?
Kommentit (53)
Tunnen myös erään, joka ei pidä itseään yhtään lihavan näköisenä vaikka paino lähentelee 120 kiloa ja muoto on lähes kuin tynnyrillä. Sitä se teettää kun itseään jatkuvasti pelailee, tulee täysin sokeaksi niille muutoksille kropassaan.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä! Mitat ovat 164 cm / 89 kiloa, eikä vatsarasvasta ole tietoakaan. Moni 50 kiloinen on tällä pituudella paljon muhkuraisempi kroppainen. Ihan uimarannalla kesällä tehty havainto tämä.
Olet lyhyempi ja painavampi kuin itse olen ja väität ettei vatsarasvasta ole tietoakaan? On tietenkin totta, että rasva kertyy ihmisillä eri kohtaan vartaloa, mutta en usko hetkeäkään, että 50-kiloinen 164 cm pituinen henkilö olisi muhkuraisempi. Kyseinen henkilö olisi lievästi ylipainoinen, kun taas sinun mitoillasi oleva henkilö on merkittävästi ylipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä! Mitat ovat 164 cm / 89 kiloa, eikä vatsarasvasta ole tietoakaan. Moni 50 kiloinen on tällä pituudella paljon muhkuraisempi kroppainen. Ihan uimarannalla kesällä tehty havainto tämä.
Sama täällä! Pituutta 166 cm ja painoa yli 90 kg ja täysin rasvaton vatsa! Muutenkin timmissä kuosissa! Ja suuren itsepetoksen vallassa!
Vierailija kirjoitti:
Painavat suolet onkin ihan uusi selitys.
Ehkä hän viittaa suolen sisältöön?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet lyhyempi ja painavampi kuin itse olen ja väität ettei vatsarasvasta ole tietoakaan? On tietenkin totta, että rasva kertyy ihmisillä eri kohtaan vartaloa, mutta en usko hetkeäkään, että 50-kiloinen 164 cm pituinen henkilö olisi muhkuraisempi. Kyseinen henkilö olisi lievästi ylipainoinen, kun taas sinun mitoillasi oleva henkilö on merkittävästi ylipainoinen.
50kg 164cm ei ole lievästi ylipainoinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö. Tuskin kolmemetrinen olet. Muistetaan että painavat luut painavat maks. kilon enemmän ei kymmeniä kiloja.
Ihmisten luurangon painossa voi olla eroja jopa 15 kiloa. Mistä ihmeestä tuon kilon vedit?
No eipäs.
Luuranko koostuu noin 200 luusta, mikä vastaa alle 10 % koko kehon painosta. Aikuisen ihmisen luuranko painaa yleensä normaalisti 7-12 kg. Tästä painosta on noin 0,9-1,2 kg kalsiumia.
Eli sun mielestä normaali luiden paino aikuisella on -3 - 27 kiloa
Ota nyt ensin googlesta edes selvää mitä höpiset:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saman pituinen, 72 kiloa ja selkeästi lihava vaikka olen sirorakenteinen ja suoravartaloinen. Näkyy minullakin lihakset vatsan sivulla (keskellä 4 lapsen venyttämä alue) mutta yhtä kaikki rehellisesti ylipainoinen! Vaikea kuvitella että 17-30 kiloa painavampi olisi hoikempi kuin minä:D
Jotkut vaan on sokeita omille läskeilleen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sairaus sulla on todettu, jos sun luumassa on tiheämpi kun muilla?
En ole ap, mutta oma luumassani on tiheämpi, koska olen harrastanut high impact lajeja 30 vuotta.
Mä taas juon paljon maitoa ja syön d vitamiinia. Mun luumassa on kun betonia.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on aika hyvin jakautunut paino naisella
https://www.instagram.com/reel/CjvbQ0RDIY4/?igshid=MDJmNzVkMjY=
Tällä on mun kroppamalli täysin mutta on huomattavasti enemmän rasvaa kuin mulla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
50kg 164cm ei ole lievästi ylipainoinen
Joo, tuon kokoinen ei kyllä voi olla kovin muhkurainen. Ehkä aivan liian pienissä vaatteissa.
Vierailija kirjoitti:
Kuten sanoinkin niin luut ei paina mutta se massa painaa mitä luiden välissä on. Esim. Suolisto on tuplat isompi kuin puolta pienemmällä. Puolta pienemmällä on useimmiten myös paljon isompi rasvaprosentti, itselläni 18%. No tärkein on toki terveyden kannalta ettei vatsassa ole rasvaa ja sitä ei onneksi ole, ei edes sisäelinten ympärillä.
Ap
Mistä päättelet, että pienemmällä " on useimmiten myös paljon isompi rasvaprosentti"?? Ja mitä siis " myös"?
Olen 172, 55, rasvaprosentti sama kuin sulla..
Arveluttavan kiihkeästi selität, ettei sisäelintesi ympärillä ole rasvaa. Olet huolestunut?
Jep. Olen laihduttanut vuodessa melkein 50 kiloa ja näen itseni ihan yhtä läskinä nyt kuin painavimmillani.