Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita yli 100 kiloisia naisia joilla esim ei vatsassa yhtään läskiä?

Vierailija
27.10.2022 |

Kauhistelen usein painoani mutta oikeasti olen ihan hoikka mutta vaan isossa koossa. Kuten pieni nukke tai iso nukke. Molemmat voi olla ihan laihoja. Esim. 50 kiloisilla on usein enemmän vatsarasvaa kuin minulla yli 100 kiloisella. Vyötärönympärys on vähän yli 70cm toki ei pienempi kun olen isompi kokoinen. Rasvaa mussa ei juurikaan ole mutta olen toki pitkä ja isoluinen vaikkei toki luut mitään paina. Mutta kyllä mun hartiat on tuplat leveämmät kuin 50 kiloisella. Läskiä ehkä vähän lantiolla ja reisissä. Viskeraalist rasvaa ei ole, veriarvot huiput. Mitä ajatuksia herättää? Onko muita samanlaisia?

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on erilainen vartalomalli. Eri malleissa rasva kerääntyy eri paikkoihin. Aloittaja on ilmiselvä päärynä. Voi olla hoikka vyötärö mutta valtavan lihavat jalat. Toisella rasva ei keräänny jalkoihin mutta hänen vyötärönsä voi olla massiivinen.

Vierailija
22/53 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten sanoinkin niin luut ei paina mutta se massa painaa mitä luiden välissä on. Esim. Suolisto on tuplat isompi kuin puolta pienemmällä. Puolta pienemmällä on useimmiten myös paljon isompi rasvaprosentti, itselläni 18%. No tärkein on toki terveyden kannalta ettei vatsassa ole rasvaa ja sitä ei onneksi ole, ei edes sisäelinten ympärillä.

Ap

Ei se painon lisääntyminen tuplaa suolen pituutta. Haloo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkäs on muut mitat?

Vierailija
24/53 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painavat suolet onkin ihan uusi selitys.

Vierailija
25/53 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin nuorempana vähän tuollainen. Tosin kyllä mulla YHTÄÄN rasvaa siellä oli, mutta suhteessa siihen että painoin lähes 100 kg vyötärön ja vatsanseutu oli aika timmin näköinen. Sitä painoa oli sitten isoissa tisseissä, takapuolessa, reisissä. Tämä alkoi valitettavasti muuttua 40 ikävuotta lähestyessä ja läski on alkanut kulkeutua noista paikoista vatsalle ja makkaroiksi vyötärölle ja selkään. Hormonaalisia iän tuomia muutoksia.

Vierailija
26/53 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkäs on muut mitat?

Pieni pää, hoikka vyötärö, luuntiheys iso, tupla suolet. Mä en pääse näistä yli.

Vierailija
27/53 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. BMI kertoo 99% :sti totuuden ylipainosta.

Vierailija
28/53 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaapas itsestänne kuvia koska muuten en usko.

Vierailija
29/53 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen pituinen se satu tälläkertaa.

Vierailija
30/53 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

BMI ei kerro mitään, ei yhtään mitään. Tunnen työni puolesta monia vaikeasti lihavia (BMI mukaan) urheilijanaisia jotka ihan supertimmissä kuosissa ja lihaksia. Löytyy ihan satakiloisiakin.

Jos on pitkä niin siihen mahtuu hyvin massaa jos se vaan kertynyt oikeisiin paikkoihin. 100kg pitkä nainen voi olla todella sporttisen näköinen, ei nyt laiha mutta ihan normaalin näköinen.

Vierailija
31/53 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkäs on muut mitat?

Pieni pää, hoikka vyötärö, luuntiheys iso, tupla suolet. Mä en pääse näistä yli.

Hoikka satakiloinen eikä siis ylimääräisä kiloja....mä ne usko.

Vierailija
32/53 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

BMI ei kerro mitään, ei yhtään mitään. Tunnen työni puolesta monia vaikeasti lihavia (BMI mukaan) urheilijanaisia jotka ihan supertimmissä kuosissa ja lihaksia. Löytyy ihan satakiloisiakin.

Jos on pitkä niin siihen mahtuu hyvin massaa jos se vaan kertynyt oikeisiin paikkoihin. 100kg pitkä nainen voi olla todella sporttisen näköinen, ei nyt laiha mutta ihan normaalin näköinen.

Satakiloinen, pitkä nainen ei näytä muuta kuin kuulamörssäriltä.

Vierailija
33/53 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö. Tuskin kolmemetrinen olet. Muistetaan että painavat luut painavat maks. kilon enemmän ei kymmeniä kiloja.

Ihmisten luurangon painossa voi olla eroja jopa 15 kiloa. Mistä ihmeestä tuon kilon vedit?

Vierailija
34/53 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painavat suolet onkin ihan uusi selitys.

:D

Vierailija
35/53 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on aika hyvin jakautunut paino naisella

https://www.instagram.com/reel/CjvbQ0RDIY4/?igshid=MDJmNzVkMjY=

Vierailija
36/53 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö. Tuskin kolmemetrinen olet. Muistetaan että painavat luut painavat maks. kilon enemmän ei kymmeniä kiloja.

Ihmisten luurangon painossa voi olla eroja jopa 15 kiloa. Mistä ihmeestä tuon kilon vedit?

No vıtut voi kun aikuisen miehen luuranko painaa 10-11 kiloa ylipäätään. Jumalauta mitä idıootteja taas liikenteessä.

Vierailija
37/53 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on aika hyvin jakautunut paino naisella

https://www.instagram.com/reel/CjvbQ0RDIY4/?igshid=MDJmNzVkMjY=

huhhuh 😍

Vierailija
38/53 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ap on kaksimetrinen. Tai sitten kehonrakentaja, jolla on todella massiiviset lihakset. Ehkä molempia.

Vierailija
39/53 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkäs on muut mitat?

Hoikka satakiloinen eikä siis ylimääräisä kiloja....mä ne usko.

voi olla jos on 2,2 m pitkä.

Vierailija
40/53 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sairaus sulla on todettu, jos sun luumassa on tiheämpi kun muilla?

En ole ap, mutta oma luumassani on tiheämpi, koska olen harrastanut high impact lajeja 30 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi