Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita yli 100 kiloisia naisia joilla esim ei vatsassa yhtään läskiä?

Vierailija
27.10.2022 |

Kauhistelen usein painoani mutta oikeasti olen ihan hoikka mutta vaan isossa koossa. Kuten pieni nukke tai iso nukke. Molemmat voi olla ihan laihoja. Esim. 50 kiloisilla on usein enemmän vatsarasvaa kuin minulla yli 100 kiloisella. Vyötärönympärys on vähän yli 70cm toki ei pienempi kun olen isompi kokoinen. Rasvaa mussa ei juurikaan ole mutta olen toki pitkä ja isoluinen vaikkei toki luut mitään paina. Mutta kyllä mun hartiat on tuplat leveämmät kuin 50 kiloisella. Läskiä ehkä vähän lantiolla ja reisissä. Viskeraalist rasvaa ei ole, veriarvot huiput. Mitä ajatuksia herättää? Onko muita samanlaisia?

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On! Itse olen 74 kiloinen eli pituuteni nähden ylipainoinen mutta vatsalihakset erottuvat selkeästi. Paino on lähinnä treenatessaan jaloissani. Monet arvioivat minun painavan korkeintaan 55kg :D

Vierailija
2/53 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö. Tuskin kolmemetrinen olet. Muistetaan että painavat luut painavat maks. kilon enemmän ei kymmeniä kiloja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit sanonut olevasi mies ja bodybuilder tai vastaava niin olisin saattanut uskoa :/ Ellei sun rintamus ole älyttömän kokoinen ja kanna suurimman osan sun painosta.

Sulla olis kyllä varmaan menny selkä.

Vierailija
4/53 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoluinen?.!🤣 Näistä löytyy hyviä meemikuvia netistä.

Vierailija
5/53 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisään, että olen aika pitkä ja näytin silti selvästi ylipainoiselta (vaikka olin lievästi, BMI 24 jotain) 74 kilossa. Et varmasti näytä hoikalta, ellet ole älyttömän pitkä. Ap, se pituus?

Vierailija
6/53 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

painaako sun pää sit 35kg vai missä se ylimääräinen on?

Mun mies on yli 190 eikä sekään paina sataa kiloa.

Vierailija
7/53 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanoinkin niin luut ei paina mutta se massa painaa mitä luiden välissä on. Esim. Suolisto on tuplat isompi kuin puolta pienemmällä. Puolta pienemmällä on useimmiten myös paljon isompi rasvaprosentti, itselläni 18%. No tärkein on toki terveyden kannalta ettei vatsassa ole rasvaa ja sitä ei onneksi ole, ei edes sisäelinten ympärillä.

Ap

Vierailija
8/53 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

100 kiloinen hoikka isossa koossa!

Kaikkea sitä kuuleekin😳

Vierailija
9/53 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan sentään, toki iso pää on yli 62cm päänympärys. Eli naisten pipoista tai hanskoista ei suurinkaan koko mene lähellekkään. Yo lakkia ei löytynyt lainkaan aikanaan. Kieppui vaan päälaen päällä 😂.

Vierailija
10/53 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla rasva sinulla takapuolessa ja reisissä ja ehkä käsivarsissa. Eli olet ns. päärynä. Itselläni rasva kerääntyy vatsaan. Muuten voisin olla suht normaali muilta jäseniltäni mutta omppuna lähes kaikki rasva on keskivartalossa etupuolella. 

Älä luule etten ole tätä ihmetellyt että miksi rasvasolut kertyvät vain vatsan seudulle? Että mikä luonnolla on ollut siinä tarkoituksena.

Vierailija
11/53 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen jolla ei ole viskeraalirasvaa.

No ehkä jollain palsamoidulla näin voi olla.

Jokaisella elävällä ihmisellä on viskeraalia.

Eikö tämä opetettu jo alakoulun bilsassa?

Vierailija
12/53 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sairaus sulla on todettu, jos sun luumassa on tiheämpi kun muilla?

Vierailija
13/53 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla luetun ymmärrysvaikeuksia sulla ja pahasti. Moneen kertaan ap todennut että luut ei paina.

Vierailija
14/53 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se vaikeaa kertoa se pituus

Vierailija
15/53 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näetköhän itsesi vaan hoikempana kuin mitä olet :/ 

Täällä oli eilen joku, joka näki itsensä läskinä vaikka oli jo laihduttanut älyttömästi painoa. Kai se voi mennä toisinkin päin, ettei hahmota kuinka painava on? Tai en tiedä.

Vierailija
16/53 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä! Mitat ovat 164 cm / 89 kiloa, eikä vatsarasvasta ole tietoakaan. Moni 50 kiloinen on tällä pituudella paljon muhkuraisempi kroppainen. Ihan uimarannalla kesällä tehty havainto tämä.

Vierailija
17/53 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan sentään, toki iso pää on yli 62cm päänympärys. Eli naisten pipoista tai hanskoista ei suurinkaan koko mene lähellekkään. Yo lakkia ei löytynyt lainkaan aikanaan. Kieppui vaan päälaen päällä 😂.

Siis normaali pää.

Vierailija
18/53 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni16kerava kirjoitti:

Ihminen jolla ei ole viskeraalirasvaa.

No ehkä jollain palsamoidulla näin voi olla.

Jokaisella elävällä ihmisellä on viskeraalia.

Eikö tämä opetettu jo alakoulun bilsassa?

Voi pilkunviilausta.. Viskeraalisen rasvan määrä täydellinen sanoi ammattilainen, lukema muistaakseni 1,5.

Vierailija
19/53 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jengi aina unohtaa että ihmiset voi näyttää ihan erilaiselta samassa painossa.

Vierailija
20/53 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla luetun ymmärrysvaikeuksia sulla ja pahasti. Moneen kertaan ap todennut että luut ei paina.

Ap sanoi että massa painaa, mitä luiden välissä on. Luin sen, että luun sisältö. Mitä muuta on luiden välissä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän