Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotteko aikamatkustukseen?

Vierailija
26.10.2022 |

Ja tässä tapauksessa tarkoitan menneeseen menemistä mikä on vähän hankalampi toteuttaa.
Uskotteko tulevaisuudessa, vai onko jo mahdollista ollut pidemmän aikaan?

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa on paljon asioita, joita emme voi tietää. Ihminen suuressa narsistisuudessaan kuvittelee olevansa luomakunnan kruunu ja kaikkivoipa.

Pieniä olemme tässä universumissa. Ja tyhmiä.

Vierailija
22/68 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tule tapahtumaan tulevaisuudessakaan. Muutenhan täällä olisi jo aikamatkaajia

Tämän olin tulossa sanomaan. Aikamatkustajien täydellinen puuttuminen merkitsee ettei ainakaan menneisyyteen ole koskaan mahdollista matkustaa.

Eihän tulevaisuudesta kukaan voisi tulla koska sitä ei ole vielä edes tapahtunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tule tapahtumaan tulevaisuudessakaan. Muutenhan täällä olisi jo aikamatkaajia

Tämän olin tulossa sanomaan. Aikamatkustajien täydellinen puuttuminen merkitsee ettei ainakaan menneisyyteen ole koskaan mahdollista matkustaa.

Vai puuttuvatko he sittenkään?

Puuttuvat.

Vierailija
24/68 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon jos hallitus tiukasti suosittelee uskomaan.

Vierailija
25/68 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo hyvin tämän palstan älykkyysosamäärän, kysymys oli järkevä. Mutta kaikki sekoittavat sen Tv juttuihin :D ei täällä voi mitää järkevää kysyä.

Joo ei ihmisten älykkyys ole todellakaan tällä tasolla että aikamatkustus uppoaisi🤥

Vierailija
26/68 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin matkustan ajassa jatkuvasti. Eteenpäin.

Kaikkihan me, mutta silti jotkut elää menneisyydessä.

Vierailija
27/68 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät että aikamatkustajia ei ole? Jos itse matkustaisin ajassa niin en todellakaan kuuluttaisi sitä kellekään.

Ei kai voi olettaa, että joka ikinen yksilö kaikista tulevaisuuden aikamatkustajista ajattelee samalla tavalla ja jokainen sekä haluaa että onnistuu salaamaan aikamatkustajuutensa?

Vierailija
28/68 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä tarkoita, etteikö aikamatkustaminen ole mahdollista. Tulevaisuudessa ei vain ole jäljellä ketään, siksi ei aikamatkustamista tapahdu.

Vierailija
29/68 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höh johan niille Harry Potterissa ja Paluu tulevaisuuteen- leffoissakin tehdään selväksi että ei siitä mennä kylillä huutelemaan. Mistäs tiedät vaikka työkaverisi olisi tällainen ajassa salaa matkustelija.

Vierailija
30/68 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistähän on ihan kuvamateriaaliakin olemassa! Sen täytyy olla mahdollista, miten tämä muuten olisi kuvattu ja vielä vuonna 1984?

Vierailija
31/68 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä heitä jo onkin. Esim. ufot voivat tulla kaukaisesta tulevaisuudesta. Ja ehkä Jeesuskin oli aikamatkaaja, jos hän ei ollut Jumalan Poika.

Ytimekästä argumentointia, sillä kaikkihan me tiedämme, että tuossa on vaihtoehdot. Tietenkin hän saattoi olla myös ufo. Aika poikkeusyksilö joka tapauksessa.

Vierailija
32/68 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku amerikkalainen kävi vuodessa 2150. Silloin tekoäly hallitsi maailmaa ja robotit tekivät työt. Nykysin tunnettu työ on tulevaisuudessa vankeusrangaistuksen korvaaja. Muuten on käytössä kansalaispalkka.

Vierailija
33/68 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti niitä tuolta pöpilöistä löytyy muutamiakin aikamatkustajia. Ehkäpä he eivät vaan pysty palata takaisin tai todistaa muutenkaan väitettään, joten päässeet pumpulihuoneeseen.

Vierailija
34/68 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tulevaisuudesta kukaan voisi tulla koska sitä ei ole vielä edes tapahtunut.

Entä Lizzie ja Ollie jotka jutteli vuonna 1959 siinä yhdessä kadunkulmassa olevassa pirtelöbaarissa ja mietti että tuleekohan tulevaisuudesta aikamatkaajia. Me ollaan se niiden tulevaisuus. Vuonna 2122 Piz ja Olx juttelee 14. ulottuvuudessa sijaitsevassa tekoälyverkostossa keskenään ja miettii että eihän tulevaisuudesta voi kukaan tulla kun sitä ei ole tapahtunut. Ja vuonna 2322 PJoijoij ja K9975b juttelee että höhö, mieti, me ollaan Pizin ja Olxin tulevaisuus.

Vierailija
35/68 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt kuviteltaisiin että itse palaisi tästä jonnekin menneisyyteen, niin miten hyötyisin nykyisistä tiedoistani siellä. Luultavasti en juuri mitenkään, koska mitään nykyisiä laitteita ei olisi keksitty, enkä osaisi niitä itsekään tehdä. Enkä yleistiedoiltanikaan ole mikään fiksu. Joten voisi olla aika hankala vakuuttaa väkeä siellä että olen tulevaisuudesta.

Vierailija
36/68 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät että aikamatkustajia ei ole? Jos itse matkustaisin ajassa niin en todellakaan kuuluttaisi sitä kellekään.

Ei kai voi olettaa, että joka ikinen yksilö kaikista tulevaisuuden aikamatkustajista ajattelee samalla tavalla ja jokainen sekä haluaa että onnistuu salaamaan aikamatkustajuutensa?

Kuten jo mainittu niin joka horisee aikamatkailuistaan on ajasta riippuen joko poltettu roviolla, mestattu, kölilaahattu, syötetty Krakenille tai suljettu pöpilään. Tai asuu tällä hetkellä jossain Denverissä kadulla kodittomana. Käy vaikka siellä kävelemässä ja kysele, varmasti joku heistä kertoo auliisti kaiken aikamatkailustaan.

Vierailija
37/68 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt kuviteltaisiin että itse palaisi tästä jonnekin menneisyyteen, niin miten hyötyisin nykyisistä tiedoistani siellä. Luultavasti en juuri mitenkään, koska mitään nykyisiä laitteita ei olisi keksitty, enkä osaisi niitä itsekään tehdä. Enkä yleistiedoiltanikaan ole mikään fiksu. Joten voisi olla aika hankala vakuuttaa väkeä siellä että olen tulevaisuudesta.

Kannattaisi ottaa urheilualmanakka mukaan...

Vierailija
38/68 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi ensin löytää se aika, jotta siinä voisi matkustaa. Koska aikaa ei ole löydetty, ei siinä voi myöskään matkustaa.

Vierailija
39/68 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aikamatkustus olisi mahdollista, muuttaisin aina heti 1.1.1990 takaisin vuoteen 1980.

Vierailija
40/68 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos aikamatkustus olisi mahdollista, muuttaisin aina heti 1.1.1990 takaisin vuoteen 1980.

Jaa prkl... silloin en kyllä koskaan saisi edes peruskoulun päättötodistusta :P

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän