Uskotteko aikamatkustukseen?
Ja tässä tapauksessa tarkoitan menneeseen menemistä mikä on vähän hankalampi toteuttaa.
Uskotteko tulevaisuudessa, vai onko jo mahdollista ollut pidemmän aikaan?
Kommentit (68)
Ei tule tapahtumaan tulevaisuudessakaan. Muutenhan täällä olisi jo aikamatkaajia
Uskon, uskon myös että on ollut mahdollista jo hetken.
Tottahan toki. Uskon myös joulupukkiin ja litteään maahan.
Oletko katsonut ehkä liikaa tv;tä ???
Vierailija kirjoitti:
Ei tule tapahtumaan tulevaisuudessakaan. Muutenhan täällä olisi jo aikamatkaajia
Tämän olin tulossa sanomaan. Aikamatkustajien täydellinen puuttuminen merkitsee ettei ainakaan menneisyyteen ole koskaan mahdollista matkustaa.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä heitä jo onkin. Esim. ufot voivat tulla kaukaisesta tulevaisuudesta. Ja ehkä Jeesuskin oli aikamatkaaja, jos hän ei ollut Jumalan Poika.
Vierailija kirjoitti:
TVetä? tää on ihan ajankohtanen aihe ihan missä vaan podcasteissa missä on eri asiantuntijoita puhumassa eri asioista. Järkevä kysymys mihin pyydettiin järkevää mielipidettä. menikö yli ymmärryksen?
Tämä on myös teoreettisesti mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän olin tulossa sanomaan. Aikamatkustajien täydellinen puuttuminen merkitsee ettei ainakaan menneisyyteen ole koskaan mahdollista matkustaa.
Vai puuttuvatko he sittenkään?
https://www.google.com/amp/s/amp.theguardian.com/environment/2019/nov/2…
Pics or didn't happen arvoisat mammat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TVetä? tää on ihan ajankohtanen aihe ihan missä vaan podcasteissa missä on eri asiantuntijoita puhumassa eri asioista. Järkevä kysymys mihin pyydettiin järkevää mielipidettä. menikö yli ymmärryksen?
Täällä menee kaikki yli ymmärryksen :D monesti sanottu, että yksinkertasia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä heitä jo onkin. Esim. ufot voivat tulla kaukaisesta tulevaisuudesta. Ja ehkä Jeesuskin oli aikamatkaaja, jos hän ei ollut Jumalan Poika.
Minäkin olen ehkä aikamatkaaja, samoin ehkä naapurin Rauno,
Eikös se kellojen kesä-/talviaika-siirtely ole vähän niin kuin aikamatkailua?
Itse ainakin matkustan ajassa jatkuvasti. Eteenpäin.
Kertoo hyvin tämän palstan älykkyysosamäärän, kysymys oli järkevä. Mutta kaikki sekoittavat sen Tv juttuihin :D ei täällä voi mitää järkevää kysyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, teorioitahan voi keksiä vaikka millä mitalla. Yhtäkään järkevää teoriaa en ole kuullut ajassa takaisinpäin matkustamiseksi kylläkään, jokainen rikkoo jotain fysiikan lakia niin räikeästi ettei ne ole vakavastiotettavia.
Vierailija kirjoitti:
Kertoo hyvin tämän palstan älykkyysosamäärän, kysymys oli järkevä. Mutta kaikki sekoittavat sen Tv juttuihin :D ei täällä voi mitää järkevää kysyä.
Kysymys on vitsi kaikille jotka tuntevat asiaa tv-tasoa yhtään enempää.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä he ovat niitä kaikkein menestyneimpiä ja hyödyntäneet tulevaisuuden tietojaan, eivätkä ole vain kertoneet olevansa sellaisia. Hullunahan vaan pidettäisiin jos kertoisi olevansa tulevaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät että aikamatkustajia ei ole? Jos itse matkustaisin ajassa niin en todellakaan kuuluttaisi sitä kellekään.
Tietenkin se on mahdollista.
Katso Paluu Tulevaisuuteen leffasarja niin ymmärrät.