Eikö muita suututa se että sanotaan että kokeile 14 päivää ilmaiseksi
Sitten vahingossa unohdat perua ja otetaan tililtä rahaa monta kuukautta. Sen pitäisi loppua automaattisesti 14 päivän päästä.
Olen super vihainen tästä, en ole käyttänyt koko sovellusta. Ne ovat minun rahani. Ja vaadin ne takaisin.
Kommentit (34)
No eipä erityisesti. Yleensä kaikki tollaset voi perua saman tien ja silti käyttää sen ajan loppuun, tai sitten laitan muistutuksen perumisesta. Oma vika jos ei peru.
Vierailija kirjoitti:
No eipä erityisesti. Yleensä kaikki tollaset voi perua saman tien ja silti käyttää sen ajan loppuun, tai sitten laitan muistutuksen perumisesta. Oma vika jos ei peru.
Mutta miksi pitää ottaa rahaa jos unohtaa peruuttaa eikä ole käyttänyt sitä moneen kuukauteen. Ja jos haluaa vain kokeilla ei siitä kuuluu ottaa maksua monta kuukautta.
Ei hyödytä vaatia, ne on pääsääntöisesti sitovia, ettei voi mitään muuta kuin ottaa opikseen. Sitten jos ollut jokin kilpailu tai muu epämääräinen sitoumus, voi olla jotain mahdollisuuksia mutta ei selvissä kokeilukäyttötarjouksissa.
Miksi aina sanotte oma vika. Miksi ei tätä firmaa syytetä. Huono systeemi.
Se on ap idiotismin hinta. Ei palveluntarjoajan vika.
Tulen lähettämään niin kauan sähköposteja kunnes saan rahani takaisin ja häiriköimään. Tämä suututtaa niin paljon. Tulen valittamaan tästä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi aina sanotte oma vika. Miksi ei tätä firmaa syytetä. Huono systeemi.
No kenen muun vika se on, jollet torspo itse irtisano?
Vierailija kirjoitti:
Miksi aina sanotte oma vika. Miksi ei tätä firmaa syytetä. Huono systeemi.
Onhan se huono, mutta kun on sallittua että sellainen saa olla meillä markkinataloudessa.
Vierailija kirjoitti:
Se on ap idiotismin hinta. Ei palveluntarjoajan vika.
Unohduksia sattuu ja jos ei sitä käytä. Minkä takia unohduksesta rangaistaan.
Tässä on kyllä vika ns. "tuolin ja näppäimistön välissä"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipä erityisesti. Yleensä kaikki tollaset voi perua saman tien ja silti käyttää sen ajan loppuun, tai sitten laitan muistutuksen perumisesta. Oma vika jos ei peru.
Mutta miksi pitää ottaa rahaa jos unohtaa peruuttaa eikä ole käyttänyt sitä moneen kuukauteen. Ja jos haluaa vain kokeilla ei siitä kuuluu ottaa maksua monta kuukautta.
Se on täysin omaa typeryyttäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi aina sanotte oma vika. Miksi ei tätä firmaa syytetä. Huono systeemi.
No kenen muun vika se on, jollet torspo itse irtisano?
Sen pitää automaattisesti loppua 14 päivän päästä tai kysyä lupaa jatkamisesta. Ei voi vaan mainostaa että kokeile ilmaitteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipä erityisesti. Yleensä kaikki tollaset voi perua saman tien ja silti käyttää sen ajan loppuun, tai sitten laitan muistutuksen perumisesta. Oma vika jos ei peru.
Mutta miksi pitää ottaa rahaa jos unohtaa peruuttaa eikä ole käyttänyt sitä moneen kuukauteen. Ja jos haluaa vain kokeilla ei siitä kuuluu ottaa maksua monta kuukautta.
Se on täysin omaa typeryyttäsi.
Eihän ole typeryyttä vaan tietämättömyyttä.
Niissä ehdoissa lukee, että tilaus jatkuu toistaiseksi ellei peruuta. Ite aina teen peruutuksen heti tai laitan kännykän kalenteriin muistutuksen koska pitää peruuttaa (jonku palvelun kokeilujakso katkes heti, jos/kun sen peruutti).
Opettele lukemaan tilausehdot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi aina sanotte oma vika. Miksi ei tätä firmaa syytetä. Huono systeemi.
No kenen muun vika se on, jollet torspo itse irtisano?
Sen pitää automaattisesti loppua 14 päivän päästä tai kysyä lupaa jatkamisesta. Ei voi vaan mainostaa että kokeile ilmaitteeksi.
Joo, tee kansalaisaloite tai valita kansanedustajallesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi aina sanotte oma vika. Miksi ei tätä firmaa syytetä. Huono systeemi.
No kenen muun vika se on, jollet torspo itse irtisano?
Sen pitää automaattisesti loppua 14 päivän päästä tai kysyä lupaa jatkamisesta. Ei voi vaan mainostaa että kokeile ilmaitteeksi.
Itse olet antanut luvan luettuasi ehdot, joissa lukee, että jatkuu toistaiseksi voimassaolevana kokeiluajan jälkeen. Ilman suostumustasi et ole voinut tilata sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi aina sanotte oma vika. Miksi ei tätä firmaa syytetä. Huono systeemi.
No kenen muun vika se on, jollet torspo itse irtisano?
Sen pitää automaattisesti loppua 14 päivän päästä tai kysyä lupaa jatkamisesta. Ei voi vaan mainostaa että kokeile ilmaitteeksi.
Lue ne tilausehdot, niistä asia käy ilmi miten menee. Ihan omaa tyhmyyttä, jos ei lue ehtoja ja sitten alkaa maksut meneen. Yleensä kaikenlisäks ennen vikaa tilausklikkausta viä näkyy maininta, että jakson jälkeen tilaus jatkuu.
Mutta jos näkee että ihminen ei ole käyttänyt sitä moneen kuukauteen Miksei saa rahojaan takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos näkee että ihminen ei ole käyttänyt sitä moneen kuukauteen Miksei saa rahojaan takaisin.
Idiootti.
Älä anna kokeiluiden yhteydessä luottokorttitietoja.