Eikö muita suututa se että sanotaan että kokeile 14 päivää ilmaiseksi
Sitten vahingossa unohdat perua ja otetaan tililtä rahaa monta kuukautta. Sen pitäisi loppua automaattisesti 14 päivän päästä.
Olen super vihainen tästä, en ole käyttänyt koko sovellusta. Ne ovat minun rahani. Ja vaadin ne takaisin.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi aina sanotte oma vika. Miksi ei tätä firmaa syytetä. Huono systeemi.
No kenen muun vika se on, jollet torspo itse irtisano?
Sen pitää automaattisesti loppua 14 päivän päästä tai kysyä lupaa jatkamisesta. Ei voi vaan mainostaa että kokeile ilmaitteeksi.
Lue ne tilausehdot, niistä asia käy ilmi miten menee. Ihan omaa tyhmyyttä, jos ei lue ehtoja ja sitten alkaa maksut meneen. Yleensä kaikenlisäks ennen vikaa tilausklikkausta viä näkyy maininta, että jakson jälkeen tilaus jatkuu.
Sitten ei saa mainostaa että kokeile ilmaitteeksi. Pitää antaa mahdollisuus kokeilla ilmaitteeksi eikä heti ottaa rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on huono systeemi? Sopimusten sitovuus ja sopimusvapausko?
Eikä ne rahat kovin tärkeitä ole voineet olla, jos tilausta ei muista peruuttaa, ja veloituksetkin huomaa vasta kuukausien päästä.
jokutaas kirjoitti:
Älä tilaa.
En enään ikinä tilaa.
Miksi ihmiset minua haukkuvat, vaadin parempaa meille kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on huono systeemi? Sopimusten sitovuus ja sopimusvapausko?
Eikä ne rahat kovin tärkeitä ole voineet olla, jos tilausta ei muista peruuttaa, ja veloituksetkin huomaa vasta kuukausien päästä.
Nyt olen rahapulassa ja ovat tärkeitä. Ne ovat minun rahat Miksei sitä ymmärretä. Ne ovat minun kovantyön rahat. Eikä huijausfirmojen rahoja.
Itse peruutan kaikki tilaukset HETI tilauksen tekemisen jälkeen. Eipä koskaan unohdu peruuttaminen.
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos näkee että ihminen ei ole käyttänyt sitä moneen kuukauteen Miksei saa rahojaan takaisin.
Oletko kuitenkin täysivaltainen henkilö, sitten jos on alle 18-v tai muuten vajaavaltainen on kyllä mahdollista että pitää ottaa huomioon, mutta muutoin pitää itse osata huolehtia tekemisistään myös nettimaailmassa. Ainahan voi silti valittaa myyjälle suoraan, ei kuitenkaan kannata ryhtyä räyhäämään vaan ennemminkin kertoa se minkä vuoksi kokee että olisi perusteltua juuri tässä tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos näkee että ihminen ei ole käyttänyt sitä moneen kuukauteen Miksei saa rahojaan takaisin.
Koska olet sopinut tilaavasi käyttöoikeuden palveluun, et käytön mukaan laskutettavaa palvelua. Tilaa sellainen ensi kerralla, jos sellaisen haluat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipä erityisesti. Yleensä kaikki tollaset voi perua saman tien ja silti käyttää sen ajan loppuun, tai sitten laitan muistutuksen perumisesta. Oma vika jos ei peru.
Mutta miksi pitää ottaa rahaa jos unohtaa peruuttaa eikä ole käyttänyt sitä moneen kuukauteen. Ja jos haluaa vain kokeilla ei siitä kuuluu ottaa maksua monta kuukautta.
Kuinka holtittomia rahankäyttäjiä te oikein olette.. Minulta ei mene yhtään laskua MONTAA kuukautta koska "unohdan peruuttaa". Yhden kerran vielä ymmärtää mutta monta kuukautta ja putkeen vielä.
Vierailija kirjoitti:
Voi vtulla päähän, luuletko että siellä on jokaiselle asiakkaalle oma henkiopas vahtimassa käytätkö sovellusta vai et? Jos et kykene ymmärtämään kirjallisia ehtoja, niin olisi parempi hommata holhooja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi vtulla päähän, luuletko että siellä on jokaiselle asiakkaalle oma henkiopas vahtimassa käytätkö sovellusta vai et? Jos et kykene ymmärtämään kirjallisia ehtoja, niin olisi parempi hommata holhooja.
Kyllä sen näkee ettei ole käyttänyt ja miksi ei riitä että sanoo unohtaneensa. Miksette voi puolustaa minua ja ymmärtää että minua ärsyttää tämä suoraveloitus joka nappasi rahani.
Etkö vieläkään ole perunut? Jokin aika sitten valitit samaa.
Mielestäni jos markkinoidaan 14 vuorokauden ilmaista kokeilua, se ei missään tapauksessa saisi jatkua. Pitäisi markkinoida oikeilla termeillä: tilaa nyt niin saat ensimmäiset 14 vrk ilmaiseksi. Mutta ei, huiputetaan sanamuodoilla.
Parempi kun ei ota sellaista palvelua. Missä kokeilu muuttuu tilaukseksi.
Älä tilaa.