Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Postcovid eli koronan jälkitaudit

Vierailija
26.10.2022 |

Taas kerran. Olen tosi loppu kun ikuinen päänsärky vaivaa eikä mikään auta. Joka päivä koronan jälkeen.

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moneenkertaan piikitetyt sairastaneet säkäpeliä koko juttu kerrannaisia vaikutuksista ei tutkittua tietoa joka tapauksessa ihmisiä kuolee edelleen kovaa tahtia hautaus toimet punasella totuus on tämä loppua ei näy ilmeisesti ihmisten elinikä ennusteeseen vaikutus näkyy piakkoin vai miten se menee

Vierailija
62/72 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naapurin näkö on heikentynyt 60 % .Pelkää että tulee sokeaksi.

Kauanko on sairastamisesta ja huononeeko tasaisesti vai heti sairastamisen jälkeen?

Ollut jo kaksi vuotta ja nyt alkaa keho ottamaan selkään.Ei jaksa liikkua, Pyörällä yrittää ajaa mutta taas on tasapaino epävakaa joten monta kertaa joutuu kävelemään pyörää taluttaen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moneenkertaan piikitetyt sairastaneet säkäpeliä koko juttu kerrannaisia vaikutuksista ei tutkittua tietoa joka tapauksessa ihmisiä kuolee edelleen kovaa tahtia hautaus toimet punasella totuus on tämä loppua ei näy ilmeisesti ihmisten elinikä ennusteeseen vaikutus näkyy piakkoin vai miten se menee

Juuri näin.Povataan että ne jotka ovat ottaneet rokotteet sairastuvat 1-5 vuoden sisällä. Ja äkillisiä kuolemia nuorilla ja keski ikäisillä. 

Vierailija
64/72 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yskä ja hengenahdistus helposti väsyy rasituksessa näitä on

Vierailija
65/72 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla jäi koronasta turvonneet violetit oikea jalan varpaat. Varpaita kutittaa ja kihelmöi ja ovat välillä kipeät. Varpaat huomasin vasta 4kk päästä sairastumisessa kun niitä tosiaan rupesi kihelmöimään. En ole mennyt tämän vaivan takia lääkäriin. Toinen oire joka tuli niin sydänoireet. Rytmihäiröt ja syke on jotenkin outo ja rinnassa välillä puristava tunne. Olen joutunut soittamaan ambulansseja 3kertaa. Toisella kerralla saivat EKG tulokseksi kammiolisälyönnit ja epänormaali syke. Ja viimeinen oire joka on unettomuus. En vaa nuku. Keho jäi raskaan oireilun takia ylivirittyneeseen tilaan jota en saa nyt pois päältä.

Mene lääkäriin, sulla on verenkiertohäiriö varpaissa ja se voi levitä sieltä. Pahimmillaan ne pitää amputoida.

Vierailija
66/72 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sellaista ole kuin koronan jälkitauti. Mene luulotauteinesi psykiatrille.

Valitettavasti nyt vaan on. Long-covid on täysin 100% todellinen juttu.

Nää long covid-tapaukset sais kehitettyä itselleen samoja oireita ilmankin koronaa. Ei kenellekään tule nuhasta tuollaisia oireita.

Ei nuhasta tulekaan, mutta koronatartunnasta tulee.

Kaksi eri asiaa.

Minulla oli testattu korona ja se oli neljän päivän nuha.

Vierailija
67/72 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin.Povataan että ne jotka ovat ottaneet rokotteet sairastuvat 1-5 vuoden sisällä. Ja äkillisiä kuolemia nuorilla ja keski ikäisillä. 

Pitkäcovidkin on rokotettujen tauti.

Vierailija
68/72 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne yhtäkään long covidiin sairastunutta, vaikka lähes kaikki tuntemani ihmiset on koronan sairastaneet. Ihan normaalia, että ihan normaalin pikkuflunssankin jälkeen voi olla olo hutera ja hengitys piukassa jonkun aikaa.

Jännä, miten joku vielä vuonna 2023 yhdistää tuollaisen olotilan "normaaliin pikkuflunssaan". Mutta arvaan, että tuollainen ihminen ei edelleenkään tee mitään ollakseen saamatta tartuntoja tai ollakseen tartuttamatta muita - "koska sairastaminen on normaalia".

Vierailija
69/72 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi long covidit loppua kun ei kukaan enää mitään puhu.

Vierailija
70/72 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut, että nattokinaasi-ravintolisä on auttanut monia long covidista kärsiviä. Sitä saa luontaistuotekaupoista ja netistä. Korona aiheuttaa monille mikroveritulppia, ja nattokinaasilla on suotuisa vaikutus verisuoniin. Kannattaa kokeilla.

Vierailija
71/72 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on lisää oireita jäänyt joillain niin kertokaa ihmeessä.

Vierailija
72/72 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kyynärpään ihossa noin sentin läpimittainen laikku, josta ihon päällimmäinen kerros on kuoriutunut pois. On minulla ennenkin ollut vähän vastaavanlaisia kyynärpään ihovaivoja, mutta ei mitään likimainkaan noin "hätkähdyttävää".

Tulee aika ankea olo kun tunkee tajuntaan se ajatus että minun on tuosta syyttäminen rokottamattomuuttani. Oletan että minulla on ollut kaksi koronatartuntaa. Ekan oireita oli mm. kuume (n. 37,8 , mikäli oikein muistan). En toki ole kotitestannut kumpaakaan lievää tautiesiintymää Covid-19 -virustartunnan aiheuttamaksi.