Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisillä ulkohousuissa kumilenkit kenkien alle?

Vierailija
16.11.2024 |

11v:n uusissa ulkohousuissa sattui olemaan nuo lenkit ja ajattelin, että pitää varmaan ottaa ne pois, mutta tyttö rupesikin niitä käyttämään ja muistaa itse laittaakin sinne paikalleen. Omaan silmään näyttää hassulta, kun yleensä noita on ollut pienempien haalareissa, vaan enpä ääneen sano, jos ne on hänen mielestä hyvät.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenvuotiaan talvihaalarissa on, muissa housuissa ei ole.

Vierailija
2/20 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurishullu aktivoituu jälleen fetisseineen. Lastahan pipipäällä ei ole eikä tule 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttären 11v luokkalaiset käyttävät meikkiä, revittyjä farkkushortseja sekä lyhyitä minitoppeja.

Vierailija
4/20 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä tarvitsee möyrimisleikeissä. Talvella ehkä lapsesi möyrii hangessa mutta ei muuten enää viihdy hiekkalaatikolla. 

Vierailija
5/20 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän noita voi taas 60-vuotiaana alkaa käyttämään.

Vierailija
6/20 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on. M53

Vierailija
7/20 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajaako pyörällä? Viileällä varmasti hyvä, että lahje pysyy kengän varren päällä.

Vierailija
8/20 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin on. M53

Enpä aikuisten vaatteissa ole nähnyt.

Vierailija
9/20 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kurishullu aktivoituu jälleen fetisseineen. Lastahan pipipäällä ei ole eikä tule 

Missä kukaan puhui kuriksista? Hullu taidat olla itse.

Vierailija
10/20 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noiden kanssa lahkeet ei saa olla yhtään liian lyhyet, koska se jos mikä ärsyttää, kun ne renksut tuntuu vetävän koko ajan.

Vierailija
11/20 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttären 11v luokkalaiset käyttävät meikkiä, revittyjä farkkushortseja sekä lyhyitä minitoppeja.

Olen -99 syntynyt ja muistan myös että tuossa iässä ulkonäkö oli jo tärkeää ja piti olla cool. Harvalla oli haalareita enää ekaluokan jälkeen. 

Vierailija
12/20 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole hyvä, että lenksut siellä on, koska ne saa kyllä tarvittaessa pois, toisinpäin olisi hankalampi ruveta itse virittelemään lenksuja paikalleen, jos niitä tarvitsee.

Vierailija
13/20 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan se 90-lukua, kun tytöillä ja aikuisilla naisillakin oli hiihtareita = legginsit, joissa lenkit lahkeissa. Mutta muistaakseni niitä pidettiin sukan alla, eikä saappaaiden alla.

Vierailija
14/20 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole hyvä, että lenksut siellä on, koska ne saa kyllä tarvittaessa pois, toisinpäin olisi hankalampi ruveta itse virittelemään lenksuja paikalleen, jos niitä tarvitsee.

Kuminauhaa kaupasta ja ompelee haluamaansa kohtaan.

Myydään myös sitä kuminauhaa, missä on ne reijät nappia varten. Ei ole hankalaa tehdä. Tein useampaankin kertaan lasten housuihin.

Vierailija
15/20 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis joo, itse asiassa meillä tuon ikäisellä yksissä housuissa on sellaiset kapeat värittömät, mutta eipä niistä ole sen kummemin ollut edes puhetta, joskus ne on kengän alla ja joskus irrallaan.

Vierailija
16/20 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä oppinut käytännöllisyyden vanhemmiltaan?

Vierailija
17/20 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sadehousuissahan ne yleensä on, koska siinä pointti, että ei lahkeet nousisi liikkuessa niin, että menisi vesi kumppareiden sisälle. Esim.

https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/name-it-kids-nkndry-lasten-sade…

Tavallisissa ulkohousuissa ei mielestäni yleensä isommilla ole.

Vierailija
18/20 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ekaluokkalainen jo valittaa kuriksien lenksuista! Meinaa aina "unohtaa" laittaa ne ja pitää muistutella.

Vierailija
19/20 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ikäinen käyttää, joka itse haluaa. Alle kouluikäisillä vanhemmat päättää.

Vierailija
20/20 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ole ajatellut, että se on joku ikäasia. Joissain housuissa on joissain ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän