Elämä valmis, entä nyt?
Työkuviot loistavasti, tykkään työstäni ja etenen urallani, koulut käyty. Ihana puoliso ja hyvä suhde, lapsia emme halua. On terveyttä, tarpeeksi rahaa ja paljon rakkautta. Harrastuksia on. Olen myös saanut perhesuhteet hyvälle tolalle ja kavereita riittää.
Kun ei ole mitään suurempaa fiksattavaa ja kaikki luistaa kitkattomasti, elämä tuntuu jopa hieman tylsältä. Mitä ehdottaisitte?
Kommentit (47)
Liity johonkin uskontoon. Tapaat uusia ihmisia ja uskonmenoissa saa ajan kulumaan. Jos valitset jonkin eksoottisemman uskonnon, niin se tuo uutuudenviehatysta tylsaan elamaan.
Elämän mielekkyys tulee toisten auttamisesta. Sopisiko sinulle joku nuoren tai vanhemman auttaminen? Koulun käynnissä voi avustaa, sekä lukemattomilla muilla tavoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämässä pitää olla aina pientä liikettä edistyksen suuntaan. Aina voit tehdä jotain paremmin tai olla parempi jossain.
Ei saa koskaan kuvitella, että tässä on nyt kaikki. Ehei.Harrastukset ja ura nousujohteisia, mielestäni kuuluu hyvän elämän elementteihin. Ap
Missä asiassa menet mukavuusalueesi ulkopuolelle? Silloin ihminen todella kehittyy sekä ihmisenä että muutoin.
Minä olen usein hypännyt syvään päätyyn: hankin lapsen yksin vaikka en ollut koskaan pitänyt lasta käsissäni. Tämä ja monta muuta asiaa.
Ota mallia.
Ei elämä voi olla aina hauskaa, mukavaa ja turvallista. Jos jotain haluaa saavuttaa, niin se on rohkeasti vain hypättävä sinne syvään päätyyn.
Nauti siitä mitä sivulla on, harjoita kiitollisuutta ja haasta itseäsi uusilla tavoilla. Meditoi paljon.
T. Ap itse kuukauden vanhempana ja viisaampana
Vierailija kirjoitti:
Minä olen usein hypännyt syvään päätyyn: hankin lapsen yksin vaikka en ollut koskaan pitänyt lasta käsissäni. Tämä ja monta muuta asiaa.
Ota mallia.
No minusta tuo ei kuulosta välttämättä kovin ihailtavalta. Asiat olisivat voineet mennä pahasti pieleen ja nyt siinä olisi lapsi kärsimässä. Lapsia ei muutenkaan pitäisi tehdä elämän sisällöksi, haasteeksi tai kasvun apuvälineeksi, käyttöesineeksi.
Yksi mielestäni hyvä vaihtoehto olisi liittyä paikalliseen romanikulttuuriin. Perinnepukeutuneena voi mennä vaikka paikalliselle Teboilille viettämään aikaa yksikseen, siitä se lähtee pikku hiljaa.