Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämä valmis, entä nyt?

Vierailija
26.10.2022 |

Työkuviot loistavasti, tykkään työstäni ja etenen urallani, koulut käyty. Ihana puoliso ja hyvä suhde, lapsia emme halua. On terveyttä, tarpeeksi rahaa ja paljon rakkautta. Harrastuksia on. Olen myös saanut perhesuhteet hyvälle tolalle ja kavereita riittää.

Kun ei ole mitään suurempaa fiksattavaa ja kaikki luistaa kitkattomasti, elämä tuntuu jopa hieman tylsältä. Mitä ehdottaisitte?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkailu avartaa.

Vierailija
2/47 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemmikki?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkailu avartaa.

Niin avartaa. Tässä parin vuoden aikana on tullut matkailua vähemmän, mutta ainakin yksi ulkomaanmatka on jo varattuna. Matkailu tosin ei mielestäni oikein riitä tuomaan arkielämään todellista sisältöä, ellei sitten ottaisi siitä jotain elämäntyyliä, mikä ei juuri nyt onnistu eikä kiinnosta. Ap

Vierailija
4/47 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salasuhde naapurin puolisoon tuo elämään uutta jännää.

Vierailija
5/47 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lemmikki?

Löytyy. Ap

Vierailija
6/47 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti nyt kun voit, jotain menee ennen pitkää kuitenkin persiilleen.

Vierailija
7/47 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salasuhde naapurin puolisoon tuo elämään uutta jännää.

Niinhän se toisi. Pienikin flirtti piristää. Suhteeni on kuitenkin onnellisen monogaminen. Ap

Vierailija
8/47 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Golf. Ei ikinä tule valmiiksi siinä lajissa.

Upeita kenttiä ympäri maailman, kunto pysyy hyvänä ja tapaa uusia ihmisiä.

Klubit pääsääntöisesti hienoja ja ruoka hyvää.

Harrastaa voi vielä yli 80-kympisenä, mukavaa puuhaa oman siipan kanssa.

Vierailija
9/47 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauti nyt kun voit, jotain menee ennen pitkää kuitenkin persiilleen.

En oikein osaa. Tuntuu kuin katsoisi kaunista mutta tylsää elokuvaa, missä kaikki onnistuu ja luistaa, mitään erikoista ei tapahdu. Ap

Vierailija
10/47 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa oikeastikin hyvä idea. Olen joskus kokeillut ja tykkäsin kovasti. Mitä golfaajat tekevät talvisin? Ap

Vierailija
11/47 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa oikeastikin hyvä idea. Olen joskus kokeillut ja tykkäsin kovasti. Mitä golfaajat tekevät talvisin? Ap

Golffaa lämpöisessä maissa.

Vierailija
12/47 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Golffaa lämpöisessä maissa.

Hmm no niinpä tietenkin.

Vierailija
13/47 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jännität koska sairastut ja menetät kaiken. Sen jälkeen rupeat keräämään asioita uudelleen tai huomaat että kaikki oli turhaa eikä tuonut oikeastaan onnellisuutta edes sinulle. Näin kävi mulla kun paloin loppuun. menetin yrityksen, luottotiedot, vaimon, talon, oman saaren sekä toisen huvilan meren rannalta. Nyt omistan vain vaatteeni sekä puhelimen ja olen onnellisempi kuin ikinä.

Vierailija
14/47 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvisin käydään sisähallissa treenaamassa tai simulaattorissa.

Käydään Espanjassa/Jenkeissä/Thaimaassa ( kuka missäkin ) pelaamassa.

Oikein tavoitteelliset tapaavat opettajan/pron kerta viikkoon ja treenaavat lyöntejä.

Itse innostuin muutama vuosi sitten ja mukavaa on ollut. Hankalaa, mutta myös palkitsevaa.

Ulkomaan reissut saivat ihan uutta sisältöä, upeita kenttiä ja ihmisiä tullut tavattua.

Pelataan mieheni kanssa ja meille tämä sopii - tykätään puuhailla yhdessä.

Vierailija
15/47 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt jännität koska sairastut ja menetät kaiken. Sen jälkeen rupeat keräämään asioita uudelleen tai huomaat että kaikki oli turhaa eikä tuonut oikeastaan onnellisuutta edes sinulle. Näin kävi mulla kun paloin loppuun. menetin yrityksen, luottotiedot, vaimon, talon, oman saaren sekä toisen huvilan meren rannalta. Nyt omistan vain vaatteeni sekä puhelimen ja olen onnellisempi kuin ikinä.

Ikävää että sinulle kävi näin.

Koetko, että onnellisuutesi liittyy siihen, että jännitit aiemmin vai mistä johtuu, että olet nyt onnellisempi? Ap

Vierailija
16/47 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien ihmisten pitäisi käydä läpi joku isompi vaikea kausi elämästä ja menettää pidemmäksi aikaa jokin noista elämän peruspilareista, jotka tuo onnea. Sen jälkeen osaisi arvostaa tuollaista tilannetta ihan eri tavalla eikä tarvitsisi kysellä, että mitäs nyt

Vierailija
17/47 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien ihmisten pitäisi käydä läpi joku isompi vaikea kausi elämästä ja menettää pidemmäksi aikaa jokin noista elämän peruspilareista, jotka tuo onnea. Sen jälkeen osaisi arvostaa tuollaista tilannetta ihan eri tavalla eikä tarvitsisi kysellä, että mitäs nyt

Tämä pitää kyllä paikkaansa. Itse jouduin onnettomuuteen jonka seurauksena työpaikkakiusaaminen paheni ja lopulta päädyin melkein viemään hengen itseltäni. Talous romahti, luottotiedot meni ja jäin kodittomaksi. Nyt näin jälkikäteen ajateltuna se oli parasta mitä minulle on tapahtunut. Osaan arvostaa sitä pientäkin vähää jota minulla on, esimerkiksi tuopillinen raikasta hanavettä aamuisin saa minut hymyilemään. Vaivat on edelleen onnettomuudesta jäljellä, mutta olkoot kunhan olen onnellinen.

Vierailija
18/47 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wow. Mä olen 62v eikä mun elämä ole läheskään nähty vielä!

Juu on 2 taloa, hyvä parisuhde, ihanat lapset ja lastenlapset. Olen kouluttautunut, tehnyt unelmatöitä ja matkustellut n 100 reissua. Terveyttä oli viimevuosiin saakka, rahat riittää ja rakkautta myös. On ystäviä ja läheisiä varmaan keskivertoa enemmän.

Silti tuntuu että elämää on vasta raapaissut vähän pinnalta! Joka päivä tulee eteen jotain uutta ja mahtavaa:)

Sori, en osaa edes kuvitella noin tylsää tilannetta😂

Vierailija
19/47 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kohdannut elämässäni suuria vaikeuksia, mutta ne on nyt selätetty/käsitelty. Kuolemaa, köyhyyttä, sairautta (fyysinen ja henkinen) ja muita vastaavia. Ap

Vierailija
20/47 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee jotain jossa pääset auttamaan muita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi