Elämä valmis, entä nyt?
Työkuviot loistavasti, tykkään työstäni ja etenen urallani, koulut käyty. Ihana puoliso ja hyvä suhde, lapsia emme halua. On terveyttä, tarpeeksi rahaa ja paljon rakkautta. Harrastuksia on. Olen myös saanut perhesuhteet hyvälle tolalle ja kavereita riittää.
Kun ei ole mitään suurempaa fiksattavaa ja kaikki luistaa kitkattomasti, elämä tuntuu jopa hieman tylsältä. Mitä ehdottaisitte?
Kommentit (47)
Jälkikasvu voisi tuoda merkityksellisyyttä elämään.
Kun kaikki on saavutettu, niin sitten vaan eletään ja nautitaan.
Jos alkaa tuntua tylsältä, niin sitten pitää löytää mieleinen harrastus. Minulle sellainen olisi pitkät vaellukset, retkipyöräily tai juoksu, sinulle ehkä joku muu. Facebookista löytyy harrastuksille kannustavia (kansainvälisiä) ryhmiä.
Vierailija kirjoitti:
Wow. Mä olen 62v eikä mun elämä ole läheskään nähty vielä!
Juu on 2 taloa, hyvä parisuhde, ihanat lapset ja lastenlapset. Olen kouluttautunut, tehnyt unelmatöitä ja matkustellut n 100 reissua. Terveyttä oli viimevuosiin saakka, rahat riittää ja rakkautta myös. On ystäviä ja läheisiä varmaan keskivertoa enemmän.
Silti tuntuu että elämää on vasta raapaissut vähän pinnalta! Joka päivä tulee eteen jotain uutta ja mahtavaa:)
Sori, en osaa edes kuvitella noin tylsää tilannetta😂
Mukavaa, että voit hyvin. Viestin sävy on tarpeeton. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kun kaikki on saavutettu, niin sitten vaan eletään ja nautitaan.
Jos alkaa tuntua tylsältä, niin sitten pitää löytää mieleinen harrastus. Minulle sellainen olisi pitkät vaellukset, retkipyöräily tai juoksu, sinulle ehkä joku muu. Facebookista löytyy harrastuksille kannustavia (kansainvälisiä) ryhmiä.
Minulla on paljon harrastuksia. Ap
Niin, tämä elämä ei itseasiassa ole kovin erikoista
- tulee joulu, tulee juhannus, joka vuosi.
Draamat ja vaikeudet tavallaan tuovat jännitystä ja säpinää, mutta ei niitäkään jaksaisi.
Hyvä elämä on hyvää ja aika tylsää - näin se vaan on.
Hmm...
Kävisikö joku henkilökohtainen projekti, vaikka treenaaminen ja fysiikan kehittäminen fitnesskisailut silmällä pitäen? Tai joku muu pitkäjänteinen projekti, uuden taidon oppiminen tai jonkun sivutoimisen ammatin opiskelu, tyyliin joogaohjaaja?
Tai toinen idea jonka joku jo sanoikin, vapaaehtoistyö. Muiden auttaminen voi saada paljon merkitystä elämään ilmeisesti.
Vierailija kirjoitti:
Hmm...
Kävisikö joku henkilökohtainen projekti, vaikka treenaaminen ja fysiikan kehittäminen fitnesskisailut silmällä pitäen? Tai joku muu pitkäjänteinen projekti, uuden taidon oppiminen tai jonkun sivutoimisen ammatin opiskelu, tyyliin joogaohjaaja?Tai toinen idea jonka joku jo sanoikin, vapaaehtoistyö. Muiden auttaminen voi saada paljon merkitystä elämään ilmeisesti.
Olen ajatellut jonkin pienen hyväntekeväisyysprojektin perustamista. Se voisi olla oikeasti tosi hyvä idea. Ap
Vaikea keksiä toiselle mitään extraa. Itselläni hyvin samankaltainen tilanne, mutta lisänä lapset, jotka tuovat sitä muuta elämää ja merkitystä. Vaikka aikuisia jo ovatkin. Ehkä joku hyväntekeväisyys toisi merkitystä vaikka tukihenkilöksi jollekin, jonka elämä ei ole yhtä tasaista.
Tätä, https://gemtrade.fi/product/kaulaketju-18k-kultaa-45-cm-hieno/
Vaikka kuinka haluaa esittää täydellistä, niin kyllä vaan siellä oikeasti kaihertaa että jotain tarvisi saada, jotain jolla vielä lisää esittää menestystää muille... näillä se onnistuu.
Sulta puuttuu ne lapset. Jäät aina jostain paitsi.
Mun elämä on kesken, eikä tarvitse harrastaa mitään, eikä tehdä mitään. Onko asia selvä?
Tylsä elämä on parasta. Hanki addikti ja toivu siitä niin elämä maistuu taas.
Muuttakaa, ostakaa kauniimpi talo tai mökki?
Koittakaa rikastua lisää. Jollakin keinolla.
Elämässä pitää olla aina pientä liikettä edistyksen suuntaan. Aina voit tehdä jotain paremmin tai olla parempi jossain.
Ei saa koskaan kuvitella, että tässä on nyt kaikki. Ehei.
Tehkää niitä lapsia vähintään 2kpl, niin parisuhde ainakin menee perseelleen ja todennäköisesti myös talous. Ei ole ainakaan tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Elämässä pitää olla aina pientä liikettä edistyksen suuntaan. Aina voit tehdä jotain paremmin tai olla parempi jossain.
Ei saa koskaan kuvitella, että tässä on nyt kaikki. Ehei.
Harrastukset ja ura nousujohteisia, mielestäni kuuluu hyvän elämän elementteihin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Sulta puuttuu ne lapset. Jäät aina jostain paitsi.
Olisin itse kauhuissani, jos olisin tehty tähän maailmaan jollekin viihteeksi ja sisällöksi.
Ap tässä. Sain eilen niin hyvän idean hyväntekeväisyydestä, että olen nyt kaavailemassa työnantajalle laskelmaa/ehdotusta hyväntekeväisyyskampanjasta. Kiitos ideoista!
Vierailija kirjoitti:
Ala kehittämään mielessäsi draamaa jostain joutavanpäiväisestä ja syyllistämään miestäsi. Ota ero, ja tee miehesi loppuelämästä helvetti.
Näinhän monet naiset tänä päivänä tekevät siinä vaiheessa kun ovat kaiken saaneet ja kaikki on periaatteessa hyvin.
Vai että naiset. :D hohhoijaa taas
Ala kehittämään mielessäsi draamaa jostain joutavanpäiväisestä ja syyllistämään miestäsi. Ota ero, ja tee miehesi loppuelämästä helvetti.
Näinhän monet naiset tänä päivänä tekevät siinä vaiheessa kun ovat kaiken saaneet ja kaikki on periaatteessa hyvin.