Floor Jansenilla rintasyöpä!
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei.. ; (
Ja pii kit on varmasti otettuna... : ( siinäpä syy. Taas. Kerran.Ai ennen "piikkejä" ei ollut rintasyöpää? Jännä juttu.
Tottakai oli syöpiä, mutta ei näin paljon ja näin nuorilla kuin nyt on.
Miksi pitää aina esittää 100%:n tyhmää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei.. ; (
Ja pii kit on varmasti otettuna... : ( siinäpä syy. Taas. Kerran.Ai ennen "piikkejä" ei ollut rintasyöpää? Jännä juttu.
Tottakai oli syöpiä, mutta ei näin paljon ja näin nuorilla kuin nyt on.
Miksi pitää aina esittää 100%:n tyhmää?
Mitenkäs vanha juttu se osasto 10 on.. aina on ollut lapsillakin syöpää. Kälyni jota ennole koskaan nähnyt, oli kuollut 23- vuotiaana syöpään. Jääkiekkoilija koivulla oli nuorena syöpä.
Nyt vaan uutisoidaan joka pikku julkusta, yleinen elämänkokemus tietää raviksilla olleen aina syöpää - kaiken ikäisinä. Kirjastosta löytyy monia kirjoja syöpäkokemuksista.
Mitkä seulonnat? Puhuiko käyneensä seulonnoissa? Jos oli huomannut jotain outoa rinnassa ja meni tutkimuksiin?
Vierailija kirjoitti:
Syövät ovat kyllä lisääntyneet nuorilla ihmisillä todella paljon.
Koko ajan saa lehdistä lukea, että sillä ja sillä on syöpä.
Nyt on vaan tietyt lehdet täynnä näitä klikkiotsikoita.
Syöpää, syöpäosastoja on aina ollut. On ollut kuolleita ja parantuneita. Juuri katselin mieheni sukua, 3 naista kuollut alle viiskymppisenä nyt vuossadan vaihteessa, kahdella parantunut rintasyöpä, tyttäreni kolmas. Ja miehillä vatsasyöpää. On kai ns. Syöpäsuku. ( Näihin ei rokote liity mitenkään)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käykää siellä seulonnoissa.
Nehän alkaa vasta 50-vuotiaana.
Olen 50v ja käynyt jo monta kertaa, joten kyllä alkaa aikaisemmin
Mammografiassa on ongelmana se säteilyn määrä. Jos olet käynyt alle viisikymppisenä monta kertaa, olet saanut huolestuttavan paljon säteilyä.[/quote
Mammografian säteilymäärä on moninkertainen vaikka keuhkojen kuvaamiseen verrattuna. Täytyy olla todella painavat syyt, että esim nelikymppinen pääsee mammografiaan vaikka itse kustantaisi.
Vierailija kirjoitti:
Kuka sitä tuuraa, btw?
Ei tuuraa kukaan. Niillä on nyt keikkatauko juuri alkanut. Tarkoitus jatkaa keikkailua muutaman viikon kuluttua ja Floor mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sitä tuuraa, btw?
Ei tuuraa kukaan. Niillä on nyt keikkatauko juuri alkanut. Tarkoitus jatkaa keikkailua muutaman viikon kuluttua ja Floor mukana.
Kätevää! Toivottavasti sädehoito ei aiheuta laulamisen kannalta ongelmia. Aika usein keuhkot saa siinä myös annosta, riippuen tietysti syövän sijainnista. Toisaalta varmaan saa parasta mahdollista hoitoa Ruotsissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mammografiassa on ongelmana se säteilyn määrä. Jos olet käynyt alle viisikymppisenä monta kertaa, olet saanut huolestuttavan paljon säteilyä.
Pelkään rintasyöpään sairastumista ja menisin mielenrauhan takia mammografiaan vaikka joka vuosi. Keskustelin tästä lääkärin kanssa ja kuulemma niin tiheällä kuvantamisella on suuri riski saada säteilystä johtuva syöpä. Minulle ehdotettiin ultraäänitutkimusta joukkoseulontojen välivuosina. Tämä siis yksityislääkärillä ja omakustanteisena.
Vierailija kirjoitti:
Ei nopeasti leviävää syöpää. Ja löytyi ajoissa. Ilmeisesti myös rinta säilyy.
Ei mikään syöpä ole jos löydetään ajoissa. Kyllä ne kaikki leviää jos ei löydetä
Nyt näitä syöpiä puhkeilee vähän kaikille. Mistäköhän johtuu?
Vierailija kirjoitti:
Syöpää on ollut aina. Ennen niihin kuoltiin nuorena ja pian. Julkkisten syövät raportoidaan. Kävin äsken mammografiassa ja ei ollut syöpää (tällä kertaa). Olen 54 v. Ihmiset elävät pidempään ja syöpä yleistyy vanhemmiten.
Täytyy olla hirven nuori tai pussissa kasvanut jos luulee syövän olevan joku uusi juttu ja on antanut itsensä aivopestä.
Ihan viime aikojen , ennen koronaa, syöpään kuolleita nuoria hiihtäjä nousiainen, fredin tytär, sen telkkarimiehen puoliso, janita, feldt- Ranta, janitskin, joitain muistaakseni. Ja ihan taviksia joihin ei vaan hoidot auta.
Samoin sydänkuolemat ei mitään uutta vaikka eräs porukka "ei koskaan ennen ole kuullut".
Vierailija kirjoitti:
50v pääsee ekoihin. Missä maassa asut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syöpää on ollut aina. Ennen niihin kuoltiin nuorena ja pian. Julkkisten syövät raportoidaan. Kävin äsken mammografiassa ja ei ollut syöpää (tällä kertaa). Olen 54 v. Ihmiset elävät pidempään ja syöpä yleistyy vanhemmiten.
Tällä kertaa? Väliin on, välillä ei?
Ap
Itselläni oli aggressiivinen rintasyöpä 37-vuotiaana vuonna 2005. Ihan ilman rokotuksia. Perinnöllisyys itselläni taustalla, kuten monella muullakin. Joka kolmas sairastuu syöpään jossain kohtaa tai oikeastaan lähes kaikki sairastuvat, jos elävät tarpeeksi kauan, eivätkä kuole mihinkään muuhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä kertaa? Väliin on, välillä ei?
Ap
Niin tällä kertaa ei ollut ja toivottavasti ei seuraavallakaan kerralla. Syöpä voi iskeä myös useamman kerran elämässä.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mammografiassa on ongelmana se säteilyn määrä. Jos olet käynyt alle viisikymppisenä monta kertaa, olet saanut huolestuttavan paljon säteilyä.
Eikö sen pitäisi olla turvallinen tutkimus?
Syövät ovat kyllä lisääntyneet nuorilla ihmisillä todella paljon.
Koko ajan saa lehdistä lukea, että sillä ja sillä on syöpä.