Mitä tuumisit, jos miehesi tapaisi exäänsä monin vuosien takaa? Menisi kahville tms
molemmilla omat perheet ja lapsia.
Mikä saa miehen ottamaan yhteyttä exäänsä, jonka kanssa eronnut kymmenisen vuotta sitten ja jota ei tiettävästi ole taannutkaan pariin vuoteen. Ilmeisesti soittelevat kerran vuodessa, kun jonkinlainen yhteys on säilynyt.
Miten tähän pitäisi suhtautua?
Kommentit (27)
Ja saattaisi olla että sanoisin että
a) saanko tulla mukaan, jos siinä ei ole mitään, ei kait siinä mitään haittaa ole jos tulen mukaan
tai
b) " jos haluat kerran mennä, mene vaan. Mutta ei kyllä tarvitse tänne takaisin tulla."
On kyllä ihan ihme juttu, en päästäisi.
Minulla ei ainakaan ole minkäänlaisia romanttisia tuntemuksia exiäni kohtaan, vaikka olen pitänyt heidän kanssaan yhteyttä ja käynyt kahvillakin. En usko, että heistäkään kukaan haluaisi minua takaisin. Jos on kerran juttu mennyt pieleen niin aika ihmeellistä olisi, että siitä mitään tulisi enää uudestaan.
Jos tapaaminen olisi illalla ja yön yli voisin hermostua. Kahvittelusta en välitä.
Sun pitää päättää, onko asia sulle ok.
Mitä pahaa tuossa? Omistatteko miehennekin elämän? Voi raukkoja.
Näkisin minäkin mielelläni että mitä ex-miehille kuuluu, vaikka olenkin heistä jo täysin irtaantunut. Jotenkin vaan kiinnostaa että mitä heille kuuluu. Olivat kuitenkin tärkeitä ihmisiä silloin joskus.
Itse tapasin kesällä exäni, hänen aloitteestaan. Sellainen pikainen lounas, jossa vaihdettiin kuulumisia.
On aivan eri asia olla kiinnostunut luonnollisesti ja inhimillisesti jonkun ihmisen nykyelämästä kuin haluta hurjaa seksiä tämän kanssa.
Ne jotka kokevat jonkun hassun kahvittelun uhkana, ovat sellaisia ihmisiä, jotka itse pettäisivät sopivan tilaisuuden tultua. Muutenhan he eivät tulkitsisi normaalia tapaamistilannetta niin pieleen. Omat yllykkeet jylläävät taustalla.
Jos mies on kuitenkin sinulle itse puhunut asiasta ehkä hänellä on puhtaat jauhot pussissaan. Siis painotan sanaa EHKÄ. Luulen, että naiset osaavat paremmin olla vain ystäviä, mutta mieheillä on mielessä muukin asia.
Onko ap niin epäeroottinen ihminen, ettei salli edes eroottisia ajatuksia itselleen tai muille?
AP on pihdannut liian pitkään... :-D
ap on ollut vähän väsynyt 2 pienen lapsen hoidosta...
Enkä hyväksy mitään muutakaan yhteydenpitoa.
Jos mies on mennäkseen niin menköön. Jos mies ei pysy vieressä ilman pakkoa niin ennen pitkään se menee toisen naisen luo kuitenkin. Minä olen sanonut miehelleni, että jos alkaa tekeen vierasta naista mieli niin mene, mutta muista kertoa heti minulle, että pääsen myös etsimään uutta miestä. Olen sanonut, että niin kauan kuin sinä olet minun, minä olen sinun, mutta jos lähdet toisen naisen luo, et saa koskaan minua takaisin. Jos mes menee kahville, niin ei minulla mitään sitä vastaan ole. Tanssiakin saa, mutta ei pussata.
että ihmiset saavat eri ihmisiltä eri asioita, energiaa, innostusta ja ideoita. En edes kuvittele olevani jollekulle " koko maailma" , enkä edes haluaisi olla. Ihmettelen näitä kahvituskieltoja. Voiko oma elämä olla noin ahdasta ja vaativaa. Sympatiani ap:n miehelle.
Onko se ollut täynnä vaatimuksia? Vaikeuksia löytää raja itsen ja toisen välillä? Kuulostaa nimittäin siltä että siirrät jotain tosi varhaista tunnekokemusta nyt tähän miehesi tilanteeseen.
Ja hän kyllä saa mennä kenen muun tahansa naisen kanssa kahville ja syömään.
en tykkäisi